Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 28

72 παρουσίαση T α καταστήματα της μικρής λιανικής αντιμετω- πίζουν τα τελευταία χρόνια πολλά προβλήματα, τόσο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα όσο και λόγω του έντονου ανταγωνι- σμού, ο οποίος κι έχει αυξηθεί μέσα από τη δημιουργία μικρών καταστημάτων από τις μεγάλες αλυσίδες σού- περ μάρκετ. Τα μίνι μάρκετ, τα καταστήματα ψιλικών, τα παντοπω- λεία και τα περίπτερα δίνουν τη δική τους «μάχη» για να αντεπεξέλθουν στις δύσκολες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά και, στο πλαίσιο αυτό, αναζη- τούν ιδέες για να «επιβιώσουν», να αναπτυχθούν, αλλά και να ξεχωρίσουν στις τοπικές κοινωνίες, προσφέρο- ντας όφελος στους ιδιοκτήτες τους. Ένα από τα σημεία «κλειδιά» στην προσπάθεια αυτή, λοιπόν, φαίνεται ότι είναι ο σχεδιασμός των καταστη- μάτων, καθώς όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι ο χώρος στον οποίο εκθέτονται τα προϊόντα μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία τους. Στο πρόσφατο συνέδριο Convenience Retailing της Boussias Communications, το συγκεκριμένο ζήτημα αναλύθηκε από την κα Αντωνία Σκαράκη, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλο της A.S. Advertising, η οποία κι εξήγησε τη σημασία της αρχιτεκτονικής και της δομής χώρου, αλλά και το χτίσιμο του brand στα Convenience Stores. Έχοντας μεταξύ άλλων την εμπειρία του επανα- σχεδιασμού των καταστημάτων της αλυσίδας Kiosky’s, η κα Σκαράκη παρουσίασε τις αλλαγές που μπορούν Σημεία «κλειδιά» στη δομή του μίνι μάρκετ Ο επανασχεδιασμός του καταστήματος μπορεί να δώσει ώθηση στις πωλήσεις Του Στέλιου Ασλανίδη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=