Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 29

ρεπορτάζ 32 Παντοπωλεία Μεγάλη ζήτηση για «made in Greece» στη μικρή λιανική Τα ελληνικά προϊόντα γνωρίζουν νέα «άνθιση» στην εποχή του κορωνοϊού, με τους Έλληνες καταναλωτές να τα εμπιστεύονται περισσότερο και να αυξάνουν τη ζήτησή τους σε μίνι μάρκετ και παντοπωλεία. Για αύξηση της τάξης του 20% εν μέσω καραντίνας κάνουν λόγο οι επαγγελματίες της αγοράς. Η οικονομική κρίση που ξέσπασε στην Ελλάδα πριν από μερικά χρόνια είχε πολλές και μεγά- λες συνέπειες στην αγορά. Μία, όμως, εξ αυτών είχε θετικό αντίκτυπο, καθώς ανέδειξε την ανάγκη αξιοποίησης των ελληνικών πρώτων υλών κι οδήγησε σε μία «στροφή» προς τους Έλληνες παρα- γωγούς. Η ιστορία, ωστόσο, φαίνεται ότι επαναλαμβάνεται και το τελευταίο διάστημα, με την παγκόσμια υγειονομική κρίση να επηρεάζει και τους καταναλωτές στη χώρα μας, ως προς την επιλογή των προϊόντων που αγοράζουν στα σούπερ και μίνι μάρ- κετ, αλλά και γενικότερα στη μικρή λιανική. Όλες οι σχετικές έρευνες δείχνουν νέα αύξηση της ζήτησης στα ελληνικά προϊόντα και την ετικέτα «Made in Του Στέλιου Ασλανίδη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=