Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 29

37 ρεπορτάζ του καταστήματος, κα Χριστιάνα. «Η αύξηση στις πωλήσεις ήταν τεράστια, ακόμη και πάνω από 50%, στις ημέρες της καραντίνας. Αναγκαστήκαμε να δουλεύουμε διπλοβάρδιες για να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας. Το καλύτερο από όλα ήταν ότι ήρθαν και πολλοί νέοι πελάτες, οι οποίοι δοκίμασαν τα προϊόντα μας και πλέον συνεχίζουν να έρχονται μέχρι και σήμερα (σ.σ. τέλη Ιουλίου)» , ανέ- φερε χαρακτηριστικά. Το εν λόγω παντοπωλείο διαθέτει κυρίως ελλη- νικά προϊόντα, τα οποία φαίνεται ότι κέρδισαν τους νέους καταναλωτές. «Ναι, ο αριθμός δεν είναι φυσικά αντίστοιχος της καραντίνας, αλλά οι πωλήσεις μας παραμένουν αυξημένες σε σχέση με πριν από την περίοδο του κορωνοϊού, αφού είναι πολλοί οι καταναλωτές που μας έμαθαν και πλέον συνεχίζουν να ψωνίζουν σε εμάς, παρότι έχουν χαλαρώσει τα μέτρα» , επεσήμανε στο περιοδικό μας. Όσον αφορά τα προϊόντα με τη μεγαλύ- τερη ζήτηση, «τα ελληνικά αλλαντικά μας αλλά και τα τυριά “ξεπούλησαν“ στην καραντίνα, ενώ μεγάλη κίνηση έχουν κι οι έτοιμες πίτες μας. Γενικά, νομίζω ότι είχαμε την ευκαιρία να δώσουμε όλα τα προϊόντα μας, αφού ο κόσμος μας ζήταγε ακόμη κι απορρυπαντικά και χαρτικά, που είχαμε σταματή- σει να φέρνουμε τα τελευταία χρόνια». Δείχνει να αξίζει η επένδυση Με βάση κι όλα τα παραπάνω, δείχνει να αξίζει η επένδυση στα ελληνικά προϊόντα για τα ράφια των μίνι μάρκετ. Τα παντοπωλεία που έχουν μεγαλύτερη ποικιλία από Έλληνες παραγωγούς κι ελληνικούς κωδικούς στα ράφια τους παρουσιάζουν σταθερή ή κι ανεβασμένη κίνηση, ενώ κι οι κινήσεις των σούπερ μάρκετ προς αυτή την κατεύ- θυνση επιβεβαιώνουν τη ζήτηση από τους καταναλωτές. Ίσως είναι έτσι καλή ιδέα για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής να επενδύσουν κι αυτοί με τη σειρά τους στο «Μade in Greece» για να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων. Μ Τα παντοπωλεία που έχουν μεγαλύτερη ποικιλία από Έλληνες παραγωγούς κι ελληνικούς κωδικούς στα ράφια τους παρουσιάζουν σταθερή ή κι ανεβασμένη κίνηση.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=