Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 29

72 H Αφοί Γ. Κουρτίδη Α.Ε. είναι μια αμιγώς ελληνική οικογενειακή εταιρεία η οποία και δραστηριο- ποιείται στον κλάδο των αναψυκτικών εδώ και 85 χρόνια, προσφέροντας στα ελληνικά μίνι μάρκετ, τα καταστήματα ψιλικών και τα περίπτερα μια ολοκληρω- μένη σειρά αναψυκτικών, υπό τα brands Nektar και Frut up. Η εταιρεία λάνσαρε, μάλιστα, φέτος και μία νέα συσκευασία για τα προϊόντα της, τα οποία και συνεχίζουν να διεισδύουν στα ράφια της μικρής λιανικής σε ολό- κληρη την Ελλάδα, ούσα εναρμονισμένη και με τις ανάγκες των επαγγελματιών της αγοράς σε μία δύσκολη περίοδο, εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού που «έπληξε» και τη χώρα μας. Στο πλαίσιο αυτό, ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης, κ. Γιώρ- γος Κουρτίδης, μίλησε στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» για τη σημασία του μίνι μάρκετ ως βασι- κού καναλιού πώλησης αναψυκτικών, αλλά και τις προκλήσεις της αγοράς την επόμενη ημέρα του κορω- νοϊού στην Ελλάδα. Mini Market: Σε τι βαθμό επηρεάστηκε ο κλά- δος των αναψυκτικών από την πανδημία του κορωνοϊού; Γιώργος Κουρτίδης: Η πανδημία του κορωνοϊού επη- ρέασε σε μεγάλο βαθμό ολόκληρη την αγορά στην Ελλάδα και το ίδιο ισχύει και για τα αναψυκτικά. Οι πωλή- σεις ήταν εμφανώς μειωμένες, καθώς με τον τουρισμό και την εστίαση να αντιμετωπίζουν τεράστια προβλήματα, «Είμαστε εδώ για τη μικρή λιανική» Του Βάιου Τασούλα Το κανάλι της μικρής λιανικής αποτέλεσε «σανίδα σωτηρίας» για τον κλάδο των αναψυκτικών εν μέσω κορωνοϊού κι ο ιδιοκτήτης της γνωστής ελληνικής εταιρείας, Αφοί Γ. Κουρτίδη Α.Ε., με κορυφαία brands όπως τα Nektar και Frut up, Γιώργος Κουρτίδης, μίλησε στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην αγορά. συνέντευξη Γιώργος Κουρτίδης

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=