Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 29

74 ρεπορτάζ Στο 13% αναψυκτικά και ροφήματα O κλάδος των μίνι μάρκετ, των καταστη- μάτων ψιλικών και των περιπτέρων έχει ταλαιπωρηθεί σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια από φορολογίες κάθε είδους, αφού τόσο αυτές για την ίδια την επιχείρηση όσο και για τα προϊόντα στα ράφια είναι συχνά «ασήκωτες» για τον επαγγελματία της μικρής λιανικής. Από την περασμένη κιόλας χρονιά, όμως, έχουν αρχίσει να γίνονται κάποια «βήματα» προς την ελάφρυνση των επιχειρήσεων, ενώ περιορίστηκε ο ΦΠΑ και σε πολλούς κωδικούς των τροφίμων, των ποτών κι άλλων προϊόντων. Αυτό έχει ως αποτέλε- σμα να δίνεται η δυνατότητα και στα μίνι μάρκετ να εμφανιστούν πιο ανταγωνιστικά στην αγορά, είτε προ- σφέροντας τη διαφορά στην τελική τιμή στους πελάτες τους, είτε αυξάνοντας το περιθώριο κέρδους τους για την «επιβίωσή» τους. Τα προϊόντα με μειωμένο ΦΠΑ Μετά από ένα πρώτο μεγάλο «κύμα» μειώσεων τον Μάιο του προηγούμενου έτους, οι αρμόδιες Αρχές ανα- κοίνωσαν πρόσφατα νέες μειώσεις ΦΠΑ σε μία σειρά από προϊόντα ψυγείου, τόσο στον τομέα της καφεστία- σης όσο και σε αυτόν της λιανικής πώλησης, όπως τα σούπερ μάρκετ, τα μίνι μάρκετ, τα περίπτερα κ.τ.λ. Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα 1η Ιουνίου 2020 τέθη- Ο υψηλός ΦΠΑ αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα «βαρίδια» για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής και παρότι πολλά είναι ακόμη τα προϊόντα με υψηλότατους φόρους, υπήρξε και νέα μείωση σε μία σειρά από κωδικούς στις κατηγορίες των αναψυκτικών και των ροφημάτων. Του Στέλιου Ασλανίδη Νέες μειώσεις ΦΠΑ σε προϊόντα της μικρής λιανικής

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=