Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 29

8 ειδήσεις Τα καταστήματα της γειτονιάς τους στή- ριξαν σε ποσοστό 62% οι Έλληνες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενισχύοντας τους εγχώριους επιχειρηματίες, όπως φανερώνουν τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας της Ipsos, που πραγματοποιή- θηκε για λογαριασμό της PayPal. Αναλυτικά, με βάση τα ευρήματα, οι Έλληνες παρέμειναν πιστοί στις επώνυ- μες μάρκες κατά τη διάρκεια του lockdown, κυρίως χάρη στη μεγάλη ποικιλία των προσφερόμενων ειδών, αλλά οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις ήταν εκείνες που κέντρισαν το ενδιαφέ- ρον και κέρδισαν τόσο την εμπιστοσύνη όσο και την αναγνώριση, δείχνοντας έμπρακτα τη σημασία που έχει η ενί- σχυση της τοπικής κοινότητας κι οικονομίας. Σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (62%) έκαναν τις αγορές τους από μικρά τοπικά καταστήματα εν μέσω καραντίνας και το 32% ψώνισε διαδικτυακά από μικρομεσαίες επιχει- ρήσεις. Σχεδόν οι μισοί εκ των ερωτηθέντων αποφάσισαν να πραγμα- τοποιήσουν μια αγορά σε μια μικρομεσαία επιχείρηση ή σε ένα κατά- στημα της γειτονιάς, προκειμένου να στηρίξουν τόσο την τοπική όσο και την εθνική οικονομία. Η τάση αυτή φαίνεται ότι θα συνεχιστεί και στο μέλλον, καθώς το 58% των Ελλήνων δηλώνει ότι σκο- πεύει να αγοράζει ακόμα περισσότερα τοπικά προϊόντα. Τα δύο τρίτα του γενικού πληθυσμού (66%) αισθάνονται την υποχρέωση να υποστηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις της περιοχής τους. Μειώνεται η χρήση μετρητών Ένα σημαντικό ποσοστό ηλικιωμένων, περίπου 4 στους 10, είναι έτοιμοι να εγκαταλείψουν τις συναλλαγές με μετρητά για αγορές στο σούπερ μάρκετ και σε μικρότερα καταστήματα, σύμ- φωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την Ipsos για λογαρια- σμότηςPayPal,μεστόχονακαταγράψει τις καταναλωτικές τάσεις των Ελλήνων κατά τη διάρκεια του lockdown. Αναλυτικά, οι ανέπαφοι τρόποι πληρωμής κερδί- ζουν σταθερά «έδαφος» μετά την πρωτόγνωρη κατάσταση που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν οι καταναλωτές τους τελευταίους μήνες, καθώς ακόμα κι οι μεγαλύτεροι (43%) άρχισαν να εξοικειώνονται με την τεχνολογία και το διαδίκτυο. Ακόμα και προ κρίσης, τα μετρητά έχαναν σταδιακά τη δημοτικότητά τους σε σχέση με άλλες μεθόδους πληρωμής. Η πανδημία επιτάχυνε κυριολεκτικά τη διαδικασία αυτή, καθώς 6 στους 10 ερωτηθέντες στην Ελλάδα σκέφτονται να δοκιμάσουν πλέον νέες ανέπαφες λύσεις πληρωμών στα καταστήματα. Παράλληλα, το 50% περίπου των Millennials προτιμά τη χρήση ανέπαφων συναλλαγών, προκειμένου να αποφύγει τη χρήση ΡΙΝ, ενώ 9 στους 10 Έλληνες (89%) επεσήμαναν τα πλεονε- κτήματα των διαδικτυακών αγορών εν μέσω lockdown, όπως η μη αναμονή σε ουρές ταμείων (61%), η δυνατότητα παράδοσης κατ’ οίκον (46%) . Επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ από την Έζα Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλά- ντης προχώρησε σε μια σημαντική επένδυση ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ, καθώς ολοκλήρωσε κι έθεσε πρόσφατα σε λειτουργία τη νέα γραμμή συσκευασίας φια- λών στο εργοστάσιό της στην Αταλάντη, με στόχο την αναβάθμιση των δυνατοτήτων του προϊoντικού της χαρτοφυλακίου. Σύμφωνα με την εταιρεία, «Η νέα γραμμή συσκευα- σίας φιαλών, από τις πλέον σύγχρονες κι ευέλικτες στη χώρα μας, συμβάλλει στην ανανέωση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της εταιρείας και στον ψηφιακό μετασχηματισμό της λειτουργίας της. Επιπλέον, επισφραγίζει ακόμη και σε μια τόσο δύσκολη συνθήκη την επιχειρηματική δέσμευση και τη διαρκή εξέλιξη της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης, επιβεβαιώνοντας τον ρόλο της ως εθνικό πρωταθλητή του κλάδου, με υψηλή ανταγωνιστικότητα και μοναδικά προϊόντα που αλλάζουν το τοπίο της αγοράς. Η επένδυση αυτή έρχεται σε συνέ- χεια εκείνης που ολοκληρώθηκε το 2016, η οποία αφορούσε την εγκατάσταση νέας υπερσύγχρονης γραμμής συσκευασίας κουτιών μπίρας, κι εντάσσεται στο συνολικό πλάνο επενδύσεων της εταιρείας, ύψους 29,8 εκατ. ευρώ για το διά- στημα 2013-2020. Με την ολοκλήρωση και της νέας επένδυσης, η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης καθίσταται μια από τις πλέον σύγχρονες ζυθοποιίες στα Βαλκάνια, κι η επόμενη μέρα τη βρίσκει έτοιμη να επιτύχει τον στόχο της για βιώσιμη κερδοφόρο ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια». Στήριξαν οι Έλληνες τα καταστήματα της γειτονιάς

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=