Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 30

ειδήσεις 15 Στα ελληνικά προϊόντα επενδύουν τα σούπερ μάρκετ Τα τελευταία χρόνια κατα- γράφεται αυξημένη ζήτηση για ελληνικά προϊόντα, η οποία είναι εμφανής κι από τις κινήσεις που έχουν κάνει προς αυτή την κατεύθυνση, στην πλειονότητά τους, οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας. Ο Σκλαβενίτης παρουσίασε πρόσφατα ένα ολόκληρο παντοπωλείο μέσα στο κατάστημά του στο Avenue του Αμαρουσίου, όπου και συγκε- ντρώνει εκλεκτά προϊόντα παραγωγών από όλα τα μέρη της Ελλάδας. Αντίστοιχα, εν μέσω κορωνοϊού, ο Γαλαξίας ανακοί- νωσε μια νέα συνεργασία με τον θεσσαλικό συνεταιρισμό ΘΕΣγάλα, για τη διάθεση των προϊόντων του σε επιλεγμένα καταστήματά του στους νομούς Αττικής, Λάρισας, Μαγνησίας, Τρικάλων και Καρδίτσας. Προς την ίδια κατεύθυνση, τα ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζουν να αυξάνουν τη δική τους ελληνική ετικέτα, προσθέτοντας πρόσφατα σε αυτή μία σειρά από ελλη- νικά κρασιά από 13 μικρά οινοποιεία της Ελλάδας. Σε νέα κατηγορία παραγωγής επεκτά- θηκε η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ καθώς πρόσφατα εντάχθηκε το 63ο Μέλος της, η εταιρεία Forlabels. Ειδικότερα, η Forlabels/ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ & ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΤΖΗ- ΧΡΥΣΟΣ ΑΕ, ιδρύθηκε το 1986 και δραστηριοποιείται στον τομέα των αυτοκόλλητων ετικετών σε ρολό, των shrink sleeve και της εύκαμπτης συσκευασίας, προσφέροντας λύσεις κι εφαρμογές συσκευασίας σε όλες τις κατηγο- ρίες προϊόντων, όπως τρόφιμα, ποτά, αγροτικά προϊόντα, φαρμακευτικά, είδη ατομικής φροντίδας, χημικά κ.ά. Συμπληρώνοντας πάνω από 3 δεκαετίες στην αγορά, η Forlabels συνεχίζει να αναπτύσσεται, σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις, στο Σχηματάρι Βοιωτίας, έχοντας ως όραμα κι αποστολή την αριστεία και τη συνεχή βελτίωση, εξελίσσοντας τα καθιερωμένα μοντέλα. Το νέο Μέλος της Πρωτοβουλίας αυξάνει συνεχώς τον κύκλο εργασιών του και τον αριθμό των εργαζομένων του, δραστηριοποι- είται έντονα σε ενώσεις και συνδέσμους που αφορούν τον κλάδο, ενώ αποσπά τακτικά σημαντικές βραβεύσεις. Στην ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και η Forlabels

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=