Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 30

46 Του Στέλιου Ασλανίδη Τρόφιμα και καταναλωτικές τάσεις Υγιεινά και θρεπτικά Τα τελευταία χρόνια, οι καταναλωτές ευαισθητοποιούνται όλο και περισσότερο σχετικά με την ποιότητα των τροφίμων που καταναλώνουν. Η γκάμα των προϊόντων που προσφέρει ένα μίνι μάρκετ στην πελατεία του ενδέχεται να κάνει τη διαφορά προς το θετικό ή έστω να επιτρέψει να μην υπάρξουν σημαντικές απώλειες στον τζίρο. Παρακάτω θα επιχειρήσουμε να δούμε ποιες κατηγορίες προϊόντων θα μπορούσαν να έχουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά και να προσδώσουν ώθηση στις πωλήσεις, αλλά και διεύρυνση της πελατείας.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=