Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 30

60 Η καραντίνα αλλά κι η «βροχή» από συνταγές στο YouTube ανέβασαν κατά πολύ τη ζήτηση στο αλεύρι, ενώ στη μαγιά έφτασε να υπάρχει έλλειψη. Η κυρίαρχη τάση «φτιάξ’ το μόνος σου» θα υπάρχει κι αφού τελειώσει η πανδημία για μία σειρά από λόγους, και τα καταστήματα μίνι μάρκετ δεν θα πρέπει να αγνοούν αυτό το γεγονός. Του Στέλιου Ασλανίδη T ο φαινόμενο είχε ξεκινήσει και πριν από το lockdown, ωστόσο στη διάρκεια της καραντίνας και καθώς όλοι ήταν κλεισμένοι μέσα στο σπίτι, πήρε μεγάλες διαστάσεις. Συζητούμε για την περίπτωση που ονομάζεται «Φτιάξε Tο Μόνος Σου» ή αγγλιστί «Do It Yourself» που είθισται να εμφανίζεται με τη συντομογραφία DIY. Η βασική πλατφόρμα διάδοσης αυτής της νέας τάσης είναι φυσικά το YouTube, το οποίο να πούμε εδώ πως σε μερικές περιπτώσεις έχει βίντεο με αριθμό θεάσεων που θα ζήλευαν ακόμη και τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια, μιλώντας πάντα για την Ελλάδα και την εγχώρια πραγματι- κότητα. Τα κανάλια μαγειρικής κι οι Έλληνες σεφ που μοιράζονται μαζί μας συνταγές και μυστικά μέσω της δημο- φιλούς διαδικτυακής πλατφόρμας είναι πλέον πάρα πολλοί, σε σημείο που μπορεί κανείς πραγματικά να «χάσει την μπάλα». Για όποιον τυχόν απορεί γι’ αυτό το φαινόμενο, θα πρέπει να πούμε πως ένα κανάλι στο YouTube που έχει χιλιάδες εγγεγραμμένους χρήστες εξασφαλίζει κι ένα διό- λου ευκαταφρόνητο μεροκάματο για τον ιδιοκτήτη του από τις διαφημίσεις. YouTube και lockdown ανέβασαν τις πωλήσεις ρεπορτάζ ΑΛΕΎΡΙ Ο νέος κυρίαρχος στο ράφι;

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=