Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 30

74 Σ τις μέρες που ζούμε, η ψηφιακή παρουσία φυσικών προσώπων κι επιχειρήσεων έχει αποκτήσει ιδιαίτερη σημασία κι αποτελεί από μόνη της ένα ολόκληρο κεφάλαιο με το οποίο καλείται να ασχοληθεί ο καθένας από εμάς. Δεν είναι λίγοι αυτοί που είναι επιφυλακτικοί απέναντι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα social media με τον ξενικό όρο, καθώς πιστεύουν - κι όχι άδικα - πως μέσω αυτών κοινοποιούνται περισσότερες προσωπικές πλη- ροφορίες από όσες χρειάζεται να γίνονται γνωστές στο ευρύ κοινό. Βεβαίως, όλα είναι θέμα χρήσης κι επιλογών και ας μην ξεχνάμε πως και στα social media υπάρχει το φαι- νόμενο της κατάχρησης. Άνθρωποι, δηλαδή, που ασχολούνται σχεδόν νυχθημερόν με την παρουσία τους στο διαδίκτυο και βάζουν σε δεύτερη μοίρα την πραγ- ματική τους ζωή. Ευτυχώς - προς το παρόν τουλάχιστον - αυτή η κατάσταση αφορά μόνο μία μειονότητα των χρηστών των social media. Αν όμως προβάλλουμε τις όποιες επιφυλάξεις, δίκαιες κι άδικες, για τα προσωπικά προφίλ στο εκάστοτε μέσο δικτύωσης, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να συγκρί- νουμε τα παραπάνω φαινόμενα με την ψηφιακή παρουσία των επιχειρήσεων, είτε μικρών είτε μεγά- Μια ψηφιακή παρουσία που μπορεί να φέρει έσοδα Οι σελίδες των μίνι μάρκετ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι τόσο συχνές, όσο σε άλλες μορφές επιχειρήσεων. Η έρευνα, που κάναμε έδειξε πως, με τη σωστή χρήση, μια σελίδα στο Facebook μπορεί να κάνει «θαύματα» στο ταμείο. Του Γιάννη Αποστολόπουλου ρεπορτάζ Τα Μίνι Μάρκετ στα Social Media

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=