Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 31

38 έρευνα O κλάδος του λιανεμπορίου έχει δεχθεί πλήθος «χτυπημάτων» τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, με την οικονομική κρίση να «εξαφανίζει» ένα μεγάλο αριθμό καταστημάτων και πολλούς επαγγελμα- τίες της αγοράς να «παλεύουν» για την επιβίωσή τους, λόγω των υψηλών φορολογιών και της μείωσης των περιθωρίων στα κέρδη τους. Παρ’ όλα αυτά, ο τομέας του μίνι μάρκετ και του περιπτέ- ρου παραμένει «ζωντανός», και μάλιστα η πανδημία του κορωνοϊού φαίνεται να λειτουργεί υπέρ του, με τα καταστήματα να βλέπουν πια «στροφή» των καταναλω- τών προς τα μικρά σημεία της γειτονιάς. Ο συνωστισμός στα σούπερ μάρκετ, η μεγαλύτερη ασφάλεια κι η εμπι- στοσύνη των πελατών στη μικρή λιανική οδήγησαν μια μεγάλη μερίδα του κόσμου στα μίνι μάρκετ, τα ψιλικα- τζίδικα και τα περίπτερα, ενισχύοντας την τάση προς τον επαγγελματία της γειτονιάς, η οποία κι έχει αρχίσει να διαφαίνεται εδώ και καιρό σε όλη την Ευρώπη. Kαταστήματα γειτονιάς Οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να εμπιστεύονται όλο και περισσότερο τα καταστήματα γειτονιάς για τα ψώνια τους, με τα μίνι μάρκετ και τα ψιλικατζίδικα να κερδίζουν ψήφο εμπιστοσύνης και κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, και ειδικά στις περιόδους καραντίνας. Του Στέλιου Ασλανίδη Ψήφος εμπιστοσύνης από τους καταναλωτές στην καραντίνα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=