Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 31

45 τους, μάλιστα, βρίσκονται και παραδοσιακές «δυνάμεις» της αγοράς, που θεωρούνται μεγάλοι «παίκτες» γενικό- τερα στον κλάδο των τροφίμων και των ποτών. H Δέλτα είναι μία από τις βιομηχανίες που έχουν επενδύσει αρκετά σε αυτό τον τομέα, τόσο με τα γιαούρτια vitaline, όσο και μέσα από το διάσημο brand του Milko. H εταιρεία Βιολάντα, με την τεράστια ανάπτυξη των τελευταίων χρόνων στα μπισκότα, έχει παρουσιάσει ολόκληρες σειρές βασισμένες στην πρωτεΐνη. Άνοιγμα στη νέα αγορά έκανε κι η γνωστή γαλακτοκομία Ήπει- ρος, με τις Ζεμύθα Protein Bars, ενώ μία από τις πρώτες εταιρείες που πρόσθεσε προϊόντα πρωτεΐνης στο χαρτο- φυλάκιό της ήταν η ιστορική σοκολατοποιία ΙΟΝ. Επίσης, η Μεβγάλ κι η Arla Foods είναι μεταξύ των «μεγάλων ονομάτων» που δραστηριοποιούνται στον τομέα των προϊόντων πρωτεΐνης. Ευκαιρία για τα μίνι μάρκετ τα προϊόντα πρωτεΐνης Η αυξημένη ζήτηση για προϊόντα πρωτεΐνης μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία και για τα μίνι μάρκετ και τα υπό- λοιπα καταστήματα της μικρής λιανικής. Με πολλούς νέους κωδικούς να διεκδικούν μερίδιο από την αγορά και μία θέση στα ράφια, δίνεται η δυνατότητα για μεγα- λύτερο περιθώριο κέρδους, την ώρα που οι πωλήσεις τους μπορούν να «εκτοξευθούν». Ειδικά σε συγκεκριμέ- νες κατηγορίες καταναλωτών, όπως στους νεαρής ηλικίας κι αυτούς που γυμνάζονται, τα προϊόντα πρωτεΐ- νης κάνουν μεγαλύτερο… γκελ. Ίσως, λοιπόν, οι ίδιοι οι επαγγελματίες της αγοράς να πρέπει να τους δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης. Ειδικά σε μίνι μάρκετ και περίπτερα κοντά σε γυμναστή- ρια ή άλλους χώρους άθλησης, τα προϊόντα πρωτεΐνης είναι πιθανό να αποτελέσουν μία κατηγορία με μεγάλη ζήτηση. Η Δέλτα, η Μεβγάλ κι η Ήπειρος έχουν ήδη προσθέσει προϊόντα πρωτεΐνης στο χαρτοφυλάκιό τους. Αφιέρωμα Προϊόντα πρωτεΐνης

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=