Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 31

71 έρευνα Η υγεία κι η ευεξία παραμένουν κορυφαία προτε- ραιότητα n Καθώς η κατανάλωση σνακ αυξάνεται, παράλληλα επικεντρώνεται και σε υγιή προϊόντα και συστατικά. • Περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες παγκοσμίως έχουν βασιστεί σε σνακ για διατροφή κατά τη διάρκεια της πανδημίας (54%), βεβαιώνοντας ότι τα σνακ θρέ- φουν το σώμα, το μυαλό και την ψυχή τους, κατά τη διάρκεια αυτής της περίεργης περιόδου (64%) • Η πλειονότητα των καταναλωτών (57%) δηλώνει ότι κάνει πιο συνετή κατανάλωση σνακ στο σπίτι, και ότι το διάστημα που μένει στο σπίτι έχει περισσότερο έλεγχο στις μερίδες που τρώει (66%). Online αγορές και στα snack Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι η έρευνα έδειξε κι αλλαγή στον τρόπο πωλήσεων των snack, με τις online αγορές να είναι και σε αυτή την περίπτωση ισχυρές. Το διαδικτυακό κανάλι φαίνεται να είναι από τα πλέον ευνοημένα της πανδημίας του κορωνοϊού, και ίσως θα πρέπει και τα καταστήματα της μικρής λιανικής να το έχουν υπόψη τους για το άμεσο μέλλον. Είναι χαρακτη- ριστικό ότι τα στοιχεία του State of Snacking δείχνουν τους μισούς καταναλωτές να έχουν ήδη αγοράσει snack και διαδικτυακά: • Οι μισοί από τους ενήλικες παγκοσμίως δηλώνουν ότι έχουν αρχίσει να αγοράζουν σνακ στο διαδίκτυο πιο συχνά απ’ ό, τι στο κατάστημα ή offline(47%), με 7 στους 10 να σχεδιάζουν να συνεχίσουν να ψωνίζουν σνακ στο διαδίκτυο, μόλις τελειώσει η πανδημία (69%). • Πολλοί καταναλωτές ισχυρίζονται ότι η πανδημία έχει αναδείξει περισσότερους τρόπους για να αγοράζουν σνακ απ’ όσους γνώριζαν ότι υπήρχαν (57%), ενώ 3 στους 10 δηλώνουν ότι έχουν ανακαλύψει νέα σνακ στα κοινωνικά δίκτυα (28%). «Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας για το State of Snacking όχι μόνο υπογραμμίζουν την αξία που προσφέρει το σνακ στις οικογένειες και τα άτομα, αλλά και μας βοηθούν να κατανοήσουμε ακόμη καλύτερα τις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών μας σε όλο τον κόσμο, ώστε να μπο- ρούμε να συνεχίσουμε να προσαρμόζουμε και να προσφέρουμε τα σνακ που επιθυμούν, στο σωστό σημείο, τη σωστή στιγμή, με τον τρόπο που θέλουν» , αναφέρεται σχετικά στην έκθεση της Mondeléz International. Η έρευνα για τα σνακ Η έκθεση State of Snacking της Mondeléz International, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εξειδικευμένη εταιρεία στην έρευνα καταναλωτών, The Harris Poll, διε- ξήχθη μεταξύ χιλιάδων καταναλωτών σε δώδεκα χώρες, με σκοπό να κατανοήσει καλύτερα τον ρόλο που διαδρα- ματίζουν τα σνακ στη ζωή των ανθρώπων. Συγκεκριμένα, η έρευνα διεξήχθη στο διαδίκτυο από τις 6 έως τις 20 Οκτωβρίου 2020, σε 6.292 καταναλωτές ηλικίας 18 ετών και άνω. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 12 αγορές: Ηνωμένες Πολιτείες, Καναδά, Μεξικό, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ρωσία, Κίνα, Ινδία, Ινδονη- σία και Αυστραλία. Άλλες βασικές ομάδες που αναλύθηκαν περιλαμβάνουν: GenZ / Centennial ηλικίες 18-23, Millennials ηλικίας 24-39, GenX ηλικίας 40-55, Boomers ηλικίας 56-74 και Silent Generation ηλικίας 75+. Τα δεδομένα του 2019 αναφέρονται σε μια παρόμοια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από τις 16 έως τις 24 Σεπτεμβρίου 2019, μεταξύ 6.068 ενηλίκων παγκοσμίως. Μ Περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες παγκοσμίως (54%) έχουν βασιστεί σε σνακ για τη διατροφή τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η πλειονότητα των millennials, καθώς κι όσοι εργάζονται από το σπίτι, δηλώ- νουν ότι προτιμούν σνακ ως γεύματα. Η έρευνα διε- ξήχθη μεταξύ χιλιάδων καταναλωτών σε δώδεκα χώρες, με σκοπό να κατανοήσει καλύτερα τον ρόλο που δια- δραματίζουν τα σνακ στη ζωή τους.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=