Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 35

ειδήσεις 13 Νέα διάκριση για το e-shop της ΑΒ Βασιλόπουλος H αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος έλαβε τρεις διακρίσεις στα Loyalty Awards 2021 για το Πρόγραμμα Πιστότητας ΑΒ Plus και στα e-volution awards 2021 για το ΑΒ EShop. Συγκεκριμένα, στα Loyalty Awards 2021 κατέκτησε: • το gold βραβείο για την ενέργεια «Στα ΑΒ, κάθε καλάθι μετράει» στην κατηγορία «Best Direct Marketing Campaign» –μια προσωποποιημένη ενέργεια, που σχεδιάστηκε με στόχο την αύξηση της διάδρασης και την ενδυνάμωση της σχέσης με τους πελάτες– και • το bronze βραβείο για το πρόγραμμα πιστότητας ΑΒ Plus στην ενότητα «Best in Loyalty & Engagement» και την κατηγορία Food Retail. Επιπλέον, στα e-volution awards 2021, που φέτος επιβράβευσαν τους κορυ- φαίους της δεκαετίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, η ΑΒ Βασιλόπουλος τιμήθηκε: • στην κατηγορία «Κορυφαία Ε-Shops της Δεκαετίας» για το ηλεκτρονικό της κατάστημα AB Eshop, που σήμερα εξυπηρετεί 31 πόλεις πανελλαδικά. Coca-Cola HBC: Καινούργιο άνοιγμα στην κατηγορία του καφέ Η Coca-Cola HBC AG ανακοί- νωσε ότι η θυγατρική της CC Beverages Holdings II BV κατέ- ληξε σε συμφωνία για την απόκτηση του 30% της ιταλικής εταιρείας καφέ Casa Del Caffè Vergnano SpA. Σύμφωνα με την εταιρεία, η ολοκλήρωση της εξαγοράς αναμένεται το δεύτερο εξάμηνο του 2021 και υπόκειται σε κανονιστικές εγκρίσεις. Επιπλέον, η Coca-Cola HBC και η Caffè Vergnano θα συνάψουν συμφωνία αποκλειστικής διανο- μής για τα προϊόντα της δεύτερης στις περιοχές της Coca-Cola HBC εκτός της Ιταλίας. Η CCH Holdings θα εκπροσωπείται στο διοικητικό συμβούλιο της Caffè Vergnano και θα έχει τα δικαιώματα λήψης αποφάσεων και δια- κυβέρνησης της μειοψηφίας. Τα μέρη συμφώνησαν να μην αποκαλύψουν οικονομικά στοιχεία της προτεινόμενης συναλλαγής. Η Caffè Vergnano είναι μια οικογενειακή ιταλική εταιρεία καφέ που εδρεύει στη Σάντενα της Ιταλίας, με ρίζες που χρονολογούνται από το 1882. Το 2020 πούλησε περίπου 7.000 τόνους καφέ σε περισσότερες από 90 χώρες παγκοσμίως. Ο Zoran Bogdanovic, διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC, δήλωσε: «Με την Caffè Vergnano, είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε ένα συνο- λικό χαρτοφυλάκιο καφέ που θα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα προτιμήσεων των καταναλωτών. Η επένδυσή μας στην Caffè Vergnano ευθυγραμμίζεται με την Coca-Cola Company, γι’ αυτό και συνεργαστήκαμε σε αυτήν την ευκαιρία» . H Mondele- z International ανακοίνωσε τη συμ- φωνία για την εξαγορά της Chipita, μιας εταιρείας με σημαντικό ρόλο στην κατηγορία προϊόντων ζύμης και πρωινού σνακ στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη. Η Chipita, η οποία ιδρύθηκε στην Ελλάδα πριν από 40 χρόνια, είχε έσοδα περίπου 580 εκατομμύρια δολάρια το 2020 και δια- θέτει αποδεδειγμένο ιστορικό σταθερής αναπτυξιακής πορείας που προέρχεται από το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο με κρουασάν και προϊόντα ζύμης, συμπεριλαμβανομένων των 7Days, Chipicao και Fineti. Τα προϊόντα της Chipita, που παράγονται σε 13 εργοστάσια και πωλούνται σε περισσότερες από 50 χώρες, προσεγγίζουν δύο δισεκατομμύρια κατανα- λωτές. Η εξαγορά θα δώσει τη δυνατότητα στη Mondele- z International να προσφέρει στους καταναλωτές ένα πλήρες χαρτοφυλά- κιο προϊόντων αρτοποιίας, όπως μπισκότα, κέικ και –τώρα για πρώτη φορά– προϊόντα ζύμης, καλύπτοντας την αυξανόμενη κατα- ναλωτική ζήτηση για αυτό το κομμάτι της αγοράς. Εκτός από την προσθήκη μιας νέας κατηγορίας στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Mondele- z International, η εξαγορά αυτή θα ενισχύσει επίσης σημαντικά την παρουσία της στις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, όπου η δραστηριότητα της Chipita είναι ιδιαίτερα καλά τοποθετημένη. Το τίμημα της εξαγοράς ανέρχεται σε περί- που δύο δισεκατομμύρια δολάρια και υπόκειται σε ορισμένες προσαρμογές κατά την ολο- κλήρωση της συναλλαγής. Στο πλαίσιο της συμφωνίας δεν περιλαμβάνεται η εταιρεία Π.Γ. ΝΙΚΑΣ ΑΒΕΕ και τα δικαιώματα μειοψηφίας στην κοινοπραξία της Chipita στην Ινδία. Στα χέρια της Mondele- z περνά η Chipita

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=