Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 35

έρευνα 76 Ο κορωνοϊός συνέβαλε στη διαμόρφωση νέων δεδομένων στην αγορά, με τους καταναλωτές να στρέφονται πλέον σε άλλα κανάλια, αλλά και προϊόντα, για τα καθημερινά τους ψώνια. Το γεγονός επηρεάζει φυσικά τα μίνι μάρκετ όσο και γενικότερα τη μικρή λιανική, η οποία καλείται να προσαρμοστεί στις νέες συνήθειες των καταναλωτών. Της Ελένης Σαραντάκη Η πανδημία του κορωνοϊού έφερε τα πάνω κάτω σε όλο τον κόσμο και μεταξύ των αλλαγών που συντελέστηκαν στην κοινωνία και την αγορά, περιλαμβάνονται και οι διαφορετικές προτεραιότητες που φαίνεται να βάζουν πια οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Τα νέα δεδομένα αναμένεται να έχουν άμεσα μεγάλες επιπτώ- σεις και στα μίνι μάρκετ, αφού σύμφωνα με νέα έρευνα που διενεργήθηκε από τη SAS, το αγοραστικό κοινό σκοπεύει να αυξήσει και τις δαπάνες του όσο αυξάνεται ο εμβολιασμός. Πιο συγκεκριμένα, το 19% των καταναλωτών ανέφερε ότι θα αυξήσει τις δαπάνες του το προσεχές διάστημα, αφού ο εμβολιασμός θα επαναφέρει την…κανονικότητα στην κοινωνία. Ωστόσο, ορισμένες επιχειρήσεις κινδυνεύουν να αφήσουν ανεκμετάλλευτη αυτή την ενισχυμένη δαπάνη. Σχεδόν οι μισοί (ποσοστό 47%) πελάτες είπαν ότι θα εγκατέ- λειπαν μια εταιρεία μόλις μετά από μια ή δύο κακές εμπειρίες μαζί της. Οι πελάτες στην Ελλάδα αποδεικνύονται λίγο πιο επιεικείς, με το αντίστοιχο ποσοστό να αγγίζει το 41%. Παράλ- ληλα, οι χαμηλές τιμές και οι ειδικές προσφορές δεν αρκούν για τους σύγχρονους καταναλωτές: Ενώ ένα ποσοστό 23% των ερωτηθέντων εστιάζει στο «κυνήγι» των χαμηλότερων τιμών και καλύτερων εκπτώσεων, ένα 20% προτιμά κάποιον που προσφέρει απλούστερη και ευκολότερη online εμπειρία. Στο μεταξύ, το 16% άλλαξε εταιρεία για χάρη των γρηγορό- τερων ή πιο βολικών επιλογών παράδοσης και ένα 13% άλλαξε λόγω αρνητικής προηγούμενης εμπειρίας. ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΈΣ Αλλάζουν οι συνήθειες του αγοραστικού κοινού

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=