Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 39

ρεπορτάζ Αναγκαία η ενίσχυση και στα μίνι μάρκετ 34 Νέο «χτύπημα» για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής από τις μεγάλες αυξήσεις στους λογαριασμούς του ρεύματος, γεγονός που απαιτεί άμεσα μέτρα ενίσχυσης των επαγγελματιών του κλάδου. Σ υσσωρεύονται τα προβλήματα γενικότερα για τις επιχειρήσεις της χώρας, αλλά και ειδικά για τον κλάδο της μικρής λιανικής, καθώς οι επαγγελ- ματίες έρχονται σταθερά τον τελευταίο καιρό αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις. Από τις ανατιμήσεις στα προϊόντα και τις αυξήσεις στις τιμές των καυσί- μων, μέχρι το νέο «χτύπημα» με τους λογαριασμούς της ΔΕΗ, αλλά και των υπολοίπων παρόχων του ηλε- κτρικού ρεύματος. Οι αυξήσεις είναι πραγματικά υπέρογκες, με το κόστος να «εκτοξεύεται» τον τελευταίο καιρό και να φθάνει ακόμη και σε διπλάσιους αριθμούς, σε σχέση με τους αντίστοιχους λογαριασμούς ένα χρόνο νωρίτερα. Το πρόβλημα αφορά ολόκληρο τον εγχώριο επιχειρημα- τικό κόσμο, αλλά είναι ακόμη μεγαλύτερο στα μίνι μάρκετ, όπου τα πολλά ψυγεία δημιουργούν έτσι κι αλλιώς ένα από τα σημαντικότερα έξοδα για τα κατα- στήματα, συχνά καθορίζοντας ακόμη και το μεροκάματο των επαγγελματιών του κλάδου. Αυξάνουν τις τιμές για να ανταπεξέλθουν Με τις αυξήσεις του ρεύματος να είναι ανυπόφορες για την πλειοψηφία των καταστημάτων της μικρής λιανι- κής, αλλά και για πολλούς ακόμη κλάδους στην ελληνική αγορά, μία στις τρεις επιχειρήσεις έχει ήδη προχωρήσει σε αύξηση τιμών και αναμένεται να ακο- λουθήσει και δεύτερος γύρος. Αυτό προκύπτει και από έρευνα του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών, σχε- Του Στέλιου Ασλανίδη Στα ύψη οι λογαριασμοί του ρεύματος

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=