Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 39

76 O νέος ανταγωνιστής του επαγγελματία της μικρής λιανικής έρχεται από το διαδίκτυο, αφού τα online μάρκετ έχουν αρχίσει να καθιερώνονται στην αγορά, αυξάνοντας διαρκώς την πελατεία τους. Η παν- δημία του κορωνοϊού οδήγησε, αναγκαστικά, πολλούς καταναλωτές σε ιντερνετικές λύσεις, με αποτέλεσμα πολλοί από αυτούς να συνεχίζουν να αγοράζουν με τον ίδιο τρόπο και μήνες μετά τις άρσεις των μέτρων για τη μετακίνηση. Το online μάρκετ δίνει μία έξτρα ευκολία στους καταναλωτές, αλλά ακόμη δεν έχει καταφέρει να ανταποκριθεί πλήρως στις απαιτήσεις, γεγονός που δεί- χνει και μία «κάμψη» στην αγορά. Οι εκτιμήσεις των ειδικών, όμως, σημειώνουν ότι μελλοντικά αυτό θα αλλάξει και η οργάνωση του διαδικτυακού μάρκετ, θα δώσει νέα ώθηση στις πωλήσεις του. Ως εκ τούτου, φαί- νεται ότι και τα καταστήματα της μικρής λιανικής θα πρέπει να στραφούν προς αυτή την κατεύθυνση, είτε ενσωματώνοντας τις online πωλήσεις στις υπηρεσίες τους, είτε αναζητώντας άλλες αντίστοιχες διεξόδους, που θα καλύπτουν τους online αγοραστές. Πρόκληση ο ψηφιακός μετασχηματισμός και για τη μικρή λιανική Η ραγδαία ανάπτυξη των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ εν μέσω πανδημίας και η εξάπλωση της κατ’ οίκον δια- νομής από πλατφόρμες όπως το e-food έχει ήδη Σε διαρκή άνοδο οι online πωλήσεις Με αύξηση πωλήσεων 56% «έτρεξαν» το 2021 τα online μάρ- κετ, δείχνοντας ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί πρόκληση και για τη μικρή λιανική, η οποία θα πρέπει σταδι- ακά να αρχίσει να επενδύει προς αυτήν την κατεύθυνση. Του Στέλιου Ασλανίδη Το διαδίκτυο χτυπάει την «πόρτα» των μίνι μάρκετ έρευνα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=