Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 41

38 Της Ελένης Σαραντάκη Μπισκότα και Αρτοσκευάσματα Η αγορά των μπισκότων και των αρτοσκευασμάτων έχει επηρεαστεί αρκετά από τις ανατιμήσεις στην αγορά, αλλά συνεχίζει να αποτελεί μία δυναμική κατηγορία προϊόντων για τα ράφια της μικρής λιανικής, αφού νέα προϊόντα κερδίζουν και τις νέες γενιές καταναλωτών. Π ριν από μία δεκαετία περίπου, η αγορά του καθη- μερινού ψωμιού από το φούρνο της γειτονιάς αποτελούσε «ιεροτελεστία» για τα ελληνικά νοι- κοκυριά. Πλέον, όμως, οι νεότεροι κυρίως καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν τα τυποποιημένα αρτοσκευάσματα που μπορούν να προμηθευτούν από τα σούπερ και μίνι μάρκετ, πραγματοποιώντας ταυτόχρονα και τα υπόλοιπα ψώνια της εβδομάδας. Οι μετασχηματισμοί που έχουν παρατηρηθεί στη συγκεκριμένη αγορά είναι σημαντικοί, αφού οι βιομηχανίες μπισκότων και αρτοσκευασμάτων έδωσαν έμφαση στην καινοτομία, δίνοντας νέες προοπτι- κές ανάπτυξης στην κατηγορία. Σύμφωνα με το Future Market Insights, η αγορά του τυποποιημένου ψωμιού, το οποίο αποτελεί και το «βασι- λιά» των αρτοσκευασμάτων, αναμένεται να αγγίξει τα 66,5 δις δολάρια παγκοσμίως μέχρι το 2032, τη στιγμή που οι εταιρείες και στη χώρα μας λανσάρουν συνεχώς νέους κωδικούς, με βελτιωμένη γεύση και ποιότητα και Ανατιμήσεις και νέα προϊόντα στην αγορά

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=