Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 41

ρεπορτάζ 46 Η ανάπτυξη του διαδικτυακού καναλιού στην Ελλάδα έχει και τα πλεονεκτήματά της για τη μικρή λιανική, αφού οι επαγγελματίες έχουν πλέον τη δυνατότητα να γεμίζουν εύκολα τα ράφια τους μέσα από τα e-shop των Cash & Carry. H πανδημία του κορωνοϊού θα καταγράφεται στο μέλλον ως το σημείο κλειδί για τις online αγορές, καθώς απελευθέρωσε ουσιαστικά τις εν λόγω υπηρεσίες για την πλειονότητα των Ελλήνων καταναλωτών. Ο περιορισμός της κίνησης στους δρό- μους και ο φόβος του συνωστισμού στα καταστήματα οδήγησε αναγκαστικά τον περισσότερο κόσμο στις δια- δικτυακές αγορές, εξοικειώνοντάς τον με ένα «κανάλι» που βρισκόταν ήδη σε μεγάλη ανάπτυξη στο εξωτερικό, αλλά προχωρούσε με πολύ αργά βήματα στη χώρα μας. Ως εκ τούτου σημειώθηκε εκτόξευση των online πωλή- σεων, αναγκάζοντας τα σούπερ μάρκετ να επενδύσουν στη δημιουργία e-shops, που με τη σειρά τους δημι- ούργησαν έναν καινούργιο…πονοκέφαλο για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής, οι οποίοι κλήθηκαν να βρουν λύσεις για παραγγελίες από απόσταση και διανομή στο σπίτι. Τα μίνι μάρκετ έχουν πλέον νέο ανταγωνισμό από τα διαδικτυακά μάρκετ, ενώ όλα δεί- χνουν ότι θα πρέπει σιγά σιγά να υιοθετήσουν κι άλλες πρακτικές, όπως delivery και online πωλήσεις, για να μη μείνουν πίσω από τις εξελίξεις. Την ίδια ώρα, όμως, έχει αρχίσει να διευκολύνεται και το δικό τους έργο, αφού οι παραπάνω δυσκολίες γίνονται… ευκολίες για τη δική τους προμήθεια και την κάλυψη των αναγκών τους στα ράφια. Τα Cash & Carry έχουν στραφεί προς τα e-shop για την εξυπηρέτηση και των καταστημάτων της μικρής λιανικής, προσφέροντας πολύ σημαντικές ηλε- κτρονικές υπηρεσίες στους επαγγελματίες του κλάδου. Του Στέλιου Ασλανίδη Ε-shop και στα Cash & Carry Online αγορές και delivery για τα μίνι μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=