Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 41

50 Μ ε την αγορά των συμβατικών τσιγάρων να συνεχίζει να αποτελεί περισσότερο πρόβλημα παρά έσοδο για τα μίνι μάρκετ και τα περί- πτερα, οι εναλλακτικές επιλογές έχουν αρχίσει να βγαίνουν στην επιφάνεια, προσφέροντας και στους επαγγελματίες της μικρής λιανικής πολύ μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους. Ο τομέας του ηλεκτρονικού τσιγά- ρου παραμένει σε ανάπτυξη και ένα από τα προϊόντα που έχουν ξεχωρίσει τον τελευταίο καιρό είναι το Only 1. Πρόκειται για μία νέα πρόταση στην αγορά, η οποία κέρ- δισε όμως ήδη αρκετούς ιδιοκτήτες μίνι μάρκετ σε όλη την Ελλάδα, με την εταιρεία να έχει ακόμα μεγαλύτερα σχέδια για το μέλλον. Στο πλαίσιο αυτό, το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» μίλησε με τον κ. Δημή- τρη Κυρσανίδη, για να σας παρουσιάσουμε περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από το ανερχόμενο Only 1. Mini Market: Τι είναι το Only 1 και πώς λει- τουργεί; Δημήτρης Κυρσανίδης: Το Only 1 είναι ένα καινοτόμο ηλεκτρονικό τσιγάρο το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί αμέσως μόλις βγει από τη συσκευασία του. Ενεργοποιεί- ται αυτόματα με την εισπνοή και διαθέτει φωτεινή ένδειξη λειτουργίας. Δε χρειάζεται φόρτιση, δε χρειάζε- Του Βάιου Τασούλα συνέντευξη Only 1 «Ηλεκτρονικό τσιγάρο με ξεκάθαρα οφέλη για τα μίνι μάρκετ» Το νέο καινοτόμο ηλεκτρονικό τσιγάρο Only 1 έχει αρχίσει να εξαπλώνεται στην ελληνική αγορά της μικρής λιανικής και ο Δημήτρης Κυρσανίδης μίλησε στο «Mini Market & Μικρή Λιανική» για το προϊόν και την ανάπτυξή του.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=