Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 41

52 Ισχυρές πωλήσεις για τα σχολικά Τα σχολικά είδη αποτελούν πάγιο έξοδο για τους γονείς, αλλά και ένα σταθερό επιπλέον έσοδο για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής, που επενδύουν στη συγκεκριμένη κατηγορία, ειδικά την περίοδο που ανοίγουν τα σχολεία. Α ρκετοί είναι οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής που αυτή την περίοδο αποφασίζουν να επενδύσουν σε σχολικά είδη, αφού η επιστροφή των μαθητών στα θρανία απο- τελεί μια καλή ευκαιρία για την ενίσχυση του τζίρου και των μίνι μάρκετ. Τα σχολικά είδη, παρά το γεγονός ότι η πανδημία άλλαξε τα δεδομένα στην καθημερι- νότητα των μαθητών, αποτελεί μια κατηγορία που έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της IMARC Group, η παγκόσμια αγορά σχολικών ειδών άγγιξε το 2021 τα 88,8 δις δολάρια σε αξία, ενώ μέχρι το 2027 υπολογί- ζεται ότι θα ανέλθει στα 111,1 δις δολάρια. Αυτό που ο επαγγελματίας χρειάζεται να λάβει υπόψη είναι ότι η εν λόγω κατηγορία προϊόντων δεν απευθύνεται μόνο στους μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, αλλά σε όλους τους καταναλωτές που συνδέονται με το εκπαιδευτικό σύστημα. Οι επιλογές για ένα κατά- στημα λιανικής είναι αναρίθμητες, αφού, ανάλογα με το αγοραστικό κοινό που προσελκύει, το μίνι μάρκετ μπορεί να εφοδιαστεί με χαρτί, στιλό, μολύβια, τετρά- δια, σημειωματάρια, κασετίνες ή ακόμα και σχολικές τσάντες, που προσφέρουν ένα σημαντικό περιθώριο για κέρδος. Τα σχολικά είδη άλλωστε αποτελούν σταθερά ένα επιπλέον έσοδο για τα μίνι μάρκετ και τα καταστήματα ψιλικών, ειδικά την περίοδο πριν από Σε ανάπτυξη η κατηγορία και στα μίνι μάρκετ Της Ελένης Σαραντάκη

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=