Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 41

60 Ο πόλεμος στην Ουκρανία και οι συνέπειές του συνεχίζονται σε όλη την Ευρώπη, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό και την Ελλάδα. Καταναλωτές και επαγγελματίες έχουν κληθεί να αντιμετωπίσουν νέα μεγάλα προβλήματα οικονομικής φύσεως, γεγονός που πάγωσε ξανά και την αγορά. Νέα έρευνα από το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) σε σχέση με θέματα της επικαιρότητας, με δείγμα από 1.000 καταναλωτές, που αφορούσε μεταξύ άλλων και στην αντιλαμβανό- μενη επίδραση του πολέμου στην Ουκρανία στις καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα, καταγράφει σημαντικές αλλαγές. Το 79% κυνηγάει προσφορές και εκπτώσεις Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, υπάρχουν σημα- ντικές αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών σε διάφορα πεδία συμπεριφορών, οι οποίες αποδίδονται είτε στον πόλεμο στην Ουκρανία είτε στις συνέπειες του πολέμου, όπως είναι οι ανατιμή- σεις προϊόντων. Κατ’ αρχάς, είναι ξεκάθαρη μία τάση των καταναλωτών για εξοικονόμηση χρημάτων για τις αγορές βασικών αγαθών. Συγκεκριμένα: Το 79% του κοινού δηλώνει ότι κυνηγάει περισσότερο προσφορές και εκπτώσεις, άλλωστε η μέση εξοικονό- μηση των καταναλωτών από τις προσφορές και τις Του Στέλιου Ασλανίδη Η διεθνής κρίση τιμών και η εκτόξευση του κόστους για την ενέργεια έχει ήδη αρχίσει να επηρεάζει και τις αγορές των Ελλήνων σε σούπερ και μίνι μάρκετ, δημιουργώντας νέα δεδομένα και για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής. Η κρίση στην αγορά επηρεάζει τους καταναλωτές Νέες αγοραστικές συνήθειεσ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=