Page 102 - PCM264

SEO Version

PC Master
102
Τ
α top–down shooters της παλιάς
σχολής εδώ και αρκετά χρόνια
αποτελούν αποκλειστικό προνό-
μιο των indie εταιρειών, οι οποίες
κατά καιρούς μας προσφέρουν
διάφορα μικρά διαμαντάκια
(Jamestown, Steel Storm) που μας θυμί-
ζουν τα παιδικά μας χρόνια, τότε που ξο-
δεύαμε άπειρες ώρες και νομίσματα στα
«ουφάδικα». To Gatling Gears της
Vanguard Entertainment, γνωστής από το
περσινό turn–based strategy Greed Corp,
ανήκει στην κατηγορία των «Commando»
παιχνιδιών, όπου μόνοι μας ή μαζί με κά-
ποιο φιλαράκι μας οδηγούμε ένα mech σε
διάφορες πίστες και «καθαρίζουμε» ό,τι κι-
νείται στην οθόνη. Μία απλή ιδέα που εύ-
κολα μπορεί να γίνει μονότονη, αν όμως
έχει υλοποιηθεί σωστά και με μεράκι τότε
αξίζει την προσοχή μας. Το Gatling Gears
ανήκει σ’ αυτή την κατηγορία.
EMPIRE vs ALLIES
Το παιχνίδι είναι παλαιάς σχολής και το
δείχνει με τον τρόπο που σας αρπάζει από
το χέρι και σας τοποθετεί στη δράση. Ο
ήρωας μας είναι ο Max Brawly, χειριστής
ενός πανίσχυρου mech, ο οποίος δουλεύει
για λογαριασμό μίας πολεμοχαρούς αυτο-
κρατορίας και τη στιγμή που δεν υπακούει
σε μία εντολή που του δόθηκε, τότε εγκα-
ταλείπει τη θέση του και αποσύρεται. Με-
ρικά χρόνια μετά η αυτοκρατορία δεν τον
έχει ξεχάσει και επιτίθεται στο χωριό που
έμενε, με αποτέλεσμα ο Max, μαζί με την
ανιψιά του που διαθέτει ένα παρόμοιας τε-
χνολογίας mech, να αποφασίσει να ξεπα-
στρέψει την αυτοκρατορία μια και καλή.
Δεν μας νοιάζει το πώς και το γιατί και το
παιχνίδι δεν δείχνει να ενδιαφέρεται ιδιαί-
τερα να διηγηθεί στο παίκτη μία συγκρο-
τημένη ιστορία. Η ουσία του Gatling Gears
είναι μία: είμαστε οι καλοί και οι άλλοι εί-
ναι οι κακοί… και πρέπει να πεθάνουν!
To Gatling Gears αποτελείται από έξι κε-
φάλαια, τα οποία χωρίζονται από πέντε
stages το καθένα όπου στο τελευταίο, ως
είθισται, μας περιμένει το μεγάλο «αφέντι-
κο». Το mech που ελέγχουμε διαθέτει τρία
όπλα τα οποία προκαλούν αρκετό πανικό,
ενώ καλό είναι να χρησιμοποιούνται κα-
τάλληλα ενάντια στις εχθρικές μονάδες
για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
Έτσι, το πυροβόλο, που διαθέτει άπειρες
σφαίρες –αλλά περιορισμένο πεδίο δρά-
σης– είναι το ιδανικό για το πεζικό και για
μικρής ισχύος τεθωρακισμένα οχήματα, οι
ρουκέτες χρησιμοποιούνται κυρίως στα βα-
ριά άρματα και bosses και οι χειροβομβίδες
είναι πολύ καλές για να προκαλούν splash
damage σε πολλούς εχθρούς ταυτόχρονα.
Οι ρουκέτες και οι χειροβομβίδες είναι
εξαιρετικά χρήσιμες και φυσικά δεν έχουν
απεριόριστα πυρομαχικά, αλλά ευτυχώς
ανανεώνονται αυτόματα ύστερα από ένα
μικρό χρονικό διάστημα. Ως γνήσιος από-
γονος των παλιών shooters, θα βρείτε διά-
σπαρτα στις πίστες power–ups που είτε θα
ισχυροποιούν σημαντικά ένα από τα τρία
όπλα σας είτε θα σας κάνουν άτρωτο για
περιορισμένο χρονικό διάστημα.
Επίσης, υπάρχει και μία smart bomb, η
οποία συντρίβει σχεδόν οτιδήποτε βλέπε-
τε εκείνη τη στιγμή στην οθόνη, αλλά
έχετε το δικαίωμα να τη ρίξετε μόνο μια
φορά σε κάθε stage, ενώ η μη χρήση της
σας δίνει επιπλέον πόντους στο τέλος
του. Το κυνήγι του high–score συνεχίζεται
με την προσθήκη των γραναζιών, τα
οποία αφήνουν οι ηττημένοι εχθροί. Οσο
τα μαζεύετε τόσο ανεβαίνει ο πολλαπλα-
σιαστής του score σας και μηδενίζεται κά-
θε φορά που χάνετε μία ζωή. Ευτυχώς
που το mech δεν καταστρέφεται με μία
βολή, αλλά διαθέτει μία συγκεκριμένη πο-
σότητα ενέργειας η οποία ελαττώνεται
ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας που
έχετε επιλέξει (στο hard, δηλαδή, είστε
νεκρός με τρία-τέσσερα χτυπήματα). Οι
δημιουργοί του παιχνιδιού πάντως φρό-
ντισαν να ενσωματώσουν και ένα υποτυ-
πώδες upgrade σύστημα για να αυξήσετε
τόσο την αντοχή του mech όσο και την
ισχύ πυρός των όπλων σας.
Έτσι, σε κάθε stage θα βρείτε gold
bars (κρυμμένα ή μη) τα οποία μπορείτε
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i7 920, 6GB RAM, GPU 560Ti
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Όλα κύλησαν ομαλά.
Υπάρχει μία αρκετά μεγάλη ποικιλία στα μέρη
που θα επισκεφτείτε.
Πολεμώντας ένα boss.
GATLING GEARS
Take no prisoners
του Γιώργου «Sephir» Δεμπεγιώτη
Όταν λέμε ότι γίνεται χαμός ορισμένες φορές, το εννοούμε.