Page 127 - PCM264

SEO Version

σεις μαζί του. Επαναλαμβάνοντας τις προ-
κλήσεις των προκατόχων του και προσφέ-
ροντας τα αυτοκίνητα–«αστέρια» της επο-
χής (Chevrolet Cerv III, Pininfarina
Mythos, Lamborghini Diablo), καθώς και
διαδρομές με μικτές συνθήκες (βροχή ή
λιακάδα, μέρα ή νύχτα), σκαρφάλωσε με
ευκολία στην κορυφή των driving
simulators. Τα replays της δράσης, τα 3D
πολυγωνικά γραφικά που διέθετε και οι
ρεαλιστικοί ήχοι των αυτοκινήτων, ολο-
κλήρωναν με τον καλύτερο τρόπο την
εμπειρία που είχε να αποκομίσει ο παί-
κτης.
Τέλος, το Magic Candle ήταν ένα μάλ-
λον μέτριο RPG, δημιουργία της Mindcraft
Software. Χωρίς να έχει να επιδείξει κάτι
ιδιαίτερο σε οπτικό και ακουστικό επίπε-
δο, προέτασσε την πλοκή και την πλούσια
δράση του για να τραβήξει το ενδιαφέρον
του gaming κοινού.
10 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ
Bill Gates–Microsoft–Windows XP. Το
πιο επιτυχημένο λειτουργικό στην ιστο-
ρία της εταιρείας (αμφιβάλλω αν τα
Windows 7 θα το ξεπεράσουν, δεδομέ-
νου ότι ήδη ετοιμάζονται τα 8) ήταν εδώ,
έτοιμο να κάνει ακόμη και τους πιο ορκι-
σμένους εχθρούς της να παραδεχθούν
την αρτιότητα, τη σταθερότητά του και
την τεράστια βελτίωση σε σχέση με οτι-
δήποτε άλλο είχαμε δει μέχρι τότε. Τα
Windows XP δεν άργησαν καθόλου να
κερδίσουν το σύνολο των PC users και
να εγκατασταθούν σε άπαντα τα PCs του
πλανήτη που χρησιμοποιούσαν «παράθυ-
ρα». Κάτι που συνέβη απολύτως δικαιω-
ματικά, αφού έδωσαν, εν πολλοίς, τέλος
στις μπλε οθόνες, στα «κρεμάσματα» και
στις υπόλοιπες «πληγές» των παρελθό-
ντων λειτουργικών.
Από gaming πλευράς, τρεις ήταν οι
τίτλοι που συγκίνησαν περισσότερο τους
συντάκτες της εποχής. Δύο εξ αυτών
τους παρουσίασε ο Αντρέας Τσουρινά-
κης. Ο πρώτος ήταν το Evil Islands–Curse
of the Lost Soul της ρωσικής Nival
Interactive, δημιουργού των Rage of
Mages 1 & 2. Όπως ίσως θα αντιληφθή-
κατε, επρόκειτο για RPG παιχνίδι. Χωρίς
ο παίκτης να μπορεί να δημιουργήσει χα-
ρακτήρες, αλλά ελέγχοντας εξαρχής το
βασικό ήρωα, Zak, και έως δύο ακόμη
NPCs, το βάρος και η προσοχή του έπε-
φτε στην ανάπτυξή τους. Έτσι, ο Zak
μπορούσε να είναι είτε μάγος, είτε πολε-
μιστής, είτε ένας συνδυασμός των βασι-
κότερων ικανοτήτων αυτών των δύο κα-
τηγοριών. O Zak ξυπνά στην ακτή ενός
νησιού, μη γνωρίζοντας ποιος είναι και
πώς και γιατί βρέθηκε εκεί. Το νησί στο
οποίο βρίσκεται, ονομάζεται Gipath κι εί-
ναι μέρος ενός συμπλέγματος τριών νή-
σων, που κάποτε αποτελούσαν ενιαία γη.
Συναντώντας στην πορεία άλλους αν-
θρώπους, γνωρίζει το θαυμασμό τους
προς το πρόσωπό του, ενώ εντύπωση
του προκαλεί η προσφώνηση «Chosen
One» με την οποία του απευθύνονται.
Πρέπει σύντομα να ανακαλύψει τι συμ-
βαίνει!
Βασικό και πολύ ενδιαφέρον στοιχείο
του Evil Islands ήταν οι τρεις διαφορετι-
κές κατηγορίες spells, αλλά και η δυνατό-
τητα να δημιουργεί ο παίκτης επιπλέον
τέτοια, όπως και να κατασκευάζει αντικεί-
μενα. Και όταν ερχόταν η στιγμή της real
time μάχης με Orcs και Goblins, η επιλογή
του σημείου του σώματος των αντιπάλων
στο οποίο θα επέφερε κάθε χτύπημά του,
προσέφερε μία ακόμη καινοτομία.
Η εξαιρετική 3D engine του, οι καινοτο-
μίες της δράσης, το πρωτότυπο user
interface, αλλά και οι δύσκολες μάχες
του, έδωσαν την ώθηση που χρειαζόταν
για να σκαρφαλώσει ο τίτλος στο 90%, ως
τελική βαθμολογία.
Συνέχεια στα γραφόμενα του Αντρέα
Τσουρινάκη έδινε το fan made VGA
remake του ιστορικού adventure game,
King’s Quest I–Quest for the Crown.
Επρόκειτο για δουλειά της εταιρείας
Tierra, που αποτελούνταν από φανατι-
κούς φίλους της Sierra On Line, δημιουρ-
γού εταιρείας του αρχικού παιχνιδιού,
αλλά και ολόκληρης της σειράς, φυσικά.
Αυτή η έκδοση μάλιστα αποτελούσε επα-
νασχεδιασμό της… επανασχεδιασμένης,
από τη Sierra, έκδοσης του 1990! Τα
256χρωμα γραφικά του (με χρήση της
Adventure gaming studio 2 μηχανής), το
εξαιρετικό voice pack, αλλά και όλα τα
υπόλοιπα στοιχεία του αρχικού King’s
Quest –που ας μη λησμονούμε ότι ήταν
το πρώτο computer game που έκανε
χρήση ψευδο–3D γραφικών, εν έτει
1984– δεν γινόταν να μη γοητεύσουν
τον reviewer, αλλά και κάθε φίλο των
παιχνιδιών περιπέτειας. Ένα δικαιολογη-
μένο 90άρι και εδώ.
O σοβαρός Sam δεν ήταν και τόσο σο-
βαρός, τελικά! Ο λόγος, φυσικά, για το
Serious Sam–The first Encounter. Ένα
από εκείνα τα –λιγοστά πλέον– first
person shooters, όπου το στοιχείο που
επικρατούσε πλήρως ήταν οι ασταμάτητοι
πυροβολισμοί. Εξελισσόμενο αποκλειστι-
κά στην Αίγυπτο, μέσα σε αχανείς πίστες
και με ορδές τεράτων να επιτίθενται κατά
κύματα, μας έμεινε αξέχαστο για την
αδρεναλίνη που ανεβάζαμε ασχολούμενοι
μαζί του, αλλά και το χαβαλεδιάρικο ύφος
του. Παρείχε επιπλέον δυνατότητα 3rd
person απεικόνισης, αλλά ποιος τη χρησι-
μοποίησε, αλήθεια; To 93% από τον Κίμω-
να Κεκέ ήρθε εντελώς φυσιολογικά και
αβίαστα.
PC
127
PC Master
Είχε πολλά να ανακαλύψει ο Zak στο Evil Ιslands.
Και όμως, ακόμη και τα XP είναι πλέον retro!