Page 14 - PCM264

SEO Version

Η
Activision γνωστοποίησε με ανακοίνωσή
της ότι έχει πουλήσει 18 εκατομμύρια
Map Packs για το Call of Duty: Black Ops. Βέ-
βαια, δεν έχει αγοράσει κάθε κάτοχος του τίτ-
λου κάποιο Map Pack, αλλά όσοι το έχουν κά-
νει, έχουν αγοράσει στην πλειονότητά τους
και τα τρία DLC πακέτα που έχουν κυκλοφο-
ρήσει για το παιχνίδι από τον περασμένο Νο-
έμβριο. Με βάση τον αριθμό των πωλήσεων
του ίδιου του παιχνιδιού, πάντως, τα 18 εκα-
τομμύρια Map Packs έχουν αποφέρει στην
εταιρεία περίπου 70 ευρώ για κάθε κάτοχο.
Με αυτές τις πωλήσεις το Black Ops συνεχίζει
την παράδοση των τίτλων της σειράς, που
αυξάνονται με κάθε έκδοσή του. Το World of
War είχε πουλήσει 9 εκατομμύρια πακέτα
DLC, το Modern Warfare 11 – είναι, λοιπόν,
πολύ πιθανό το Modern Warfare 3 που ακο-
λουθεί το Black Ops να σπάσει ξανά το ρεκόρ.
Αν μη τι άλλο, αυτό το σενάριο θα φανεί πο-
λύ ευνοϊκό για την ίδια την Activision, αφού
στην ίδια ανακοίνωση η εταιρεία αναφέρει
ότι φέτος σημείωσε 1,7 δισεκατομμύρια δο-
λάρια κέρδη από τις πωλήσεις ψηφιακού πε-
ριεχομένου.
Σ
ε πρόσφατη συνεδρίαση των μετόχων της,
η Perfect World Entertainment αποκάλυ-
ψε ότι η Cryptic, η εταιρεία ανάπτυξης του
Star Trek Online, εργάζεται αυτή τη στιγμή
για τη μετάβαση του παιχνιδιού στο δωρεάν
μοντέλο λειτουργίας. Όπως υπολογίζεται, η
εφαρμογή αυτού του μοντέλου θα εφαρμο-
στεί την επόμενη χρονιά.
Σχεδόν κανένας δεν μένει έκπληκτος από την
είδηση, αφού τον τελευταίο καιρό ένας μεγά-
λος αριθμός από MMOs, όπως το The Lord of
the Rings Online και το Champions Online,
έχουν αφήσει το παραδοσιακό συνδρομητικό
μοντέλο και ανθίζουν οικονομικά ακολουθώ-
ντας τη δωρεάν διάθεση του τίτλου και τα
micro–transactions.
Το Star Trek Online θα γίνει έτσι ο δεύτερος
τίτλος της Cryptic μετά το Champions Online
που θα προσφέρεται δωρεάν, ενώ θα πρέπει
να θυμίσουμε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία
ανάπτυξης δουλεύει παράλληλα και το νέο
Neverwinter.
18.000.000
MAP PACKS
ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ
STAR TREK
ONLINE
Σάρωσε το Black Ops!
H
Bethesda, η εταιρεία που μας έχει
προσφέρει το Fallout και τη σειρά
The Elder Scrolls, αισθάνεται σί-
γουρη ότι το κοινό της δεν ενδιαφέρεται
για social ή mobile games που να στηρίζο-
νται στα παιχνίδια της, παρά την τάση της
αγοράς να μεταφέρει καθιερωμένους τίτ-
λους σε νέες πλατφόρμες.
Σε συνέντευξη που έδωσε ο Pete Hines
της Bethesda, δήλωσε ότι δεν τον απα-
σχολεί να ακολουθήσει την Electronic
Arts και τη Sony, που ανάμεσα σε άλλες
εταιρείες έχουν μεταφέρει τους σημαντι-
κούς τίτλους τους στο Facebook και σε
άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης:
«Δεν βρίσκονται εκεί τα συμφέροντά μας.
Δεν γίναμε γνωστοί γι’ αυτό και δεν είναι
κάτι με το οποίο ασχολούμαστε παραδο-
σιακά. Γνωρίζουμε πολύ καλά ποιοι είμα-
στε και τι είδους παιχνίδια δημιουργούμε.
Θέλουμε να συνεχίσουμε να κάνουμε τα
παιχνίδια μας μεγαλύτερα και καλύτερα,
όχι να ακολουθήσουμε έναν άλλο δρόμο
και να κάνουμε κάτι εντελώς διαφορετικό,
για το οποίο δεν έχουμε ούτε την εξειδί-
κευση ούτε τις γνώσεις.»
Η εκδοτική εταιρεία δεν αγνοεί την τά-
ση της αγοράς, αλλά ξέρει ότι τα formats
είναι πολλές φορές κάτι παρερχόμενο
στον κόσμο των games και ότι αν θέλεις
να πετύχεις, πρέπει να κινηθείς γρήγορα.
Λέει ο Hines: «Ξέρετε, έχω στην τσέπη
μου ένα iPhone γεμάτο με εκατοντάδες
παιχνίδια, τα οποία είναι σπουδαία, έχουν
κατασκευαστεί από ταλαντούχους ανθρώ-
πους, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει
και εμείς να δημιουργήσουμε μερικά αντί-
στοιχα ή ότι πρέπει να ασχοληθούμε και
με το Facebook. Κάτι ανάλογο είχε συμβεί
και πριν από μερικά χρόνια, όταν είχε κυ-
κλοφορήσει το DS. Τότε όλοι έτρεχαν να
δημιουργήσουν τίτλους για το DS και λίγο
αργότερα άφησαν το DS και άρχισαν να
ασχολούνται με το PSP, τώρα με το
Facebook και το iPhone. Και ναι, μπορεί
κάποιο από αυτά τα formats να γίνει στα-
θερό, αλλά μπορεί και όχι.»
Η Bethesda, λοιπόν, προτιμά να κυκλο-
φορεί λίγα παιχνίδια το χρόνο, αλλά υψη-
λής ποιότητας, για το PC και τις κονσόλες:
«Δεν δημιουργήσαμε την εταιρεία μας για
να βγάζουμε πολλαπλούς τίτλους σε όλο
και περισσότερες πλατφόρμες, δεν είναι
αυτός ο στόχος μας. Θέλουμε να επικε-
ντρωθούμε σε τρεις ή τέσσερις κυκλοφο-
ρίες τον χρόνο. Σε παιχνίδια που όταν θα
ανακοινώνονται, οι gamers θα ανυπομο-
νούν να τα δοκιμάσουν.»
matrix
Επιμένει η Bethesda
«ΟΧΙ» ΣΕ ΦΟΡΗΤΕΣ
ΣΥΣΚΕΥΕΣ
PC Master
14
Γρήγορη πτώση…