Page 53 - PCM264

SEO Version

53
PC Master
νται σταθερά, πλάσματα γνωστά και ως creeps. Χαρακτηριστικό
του παιχνιδιού δεν είναι τόσο η ατομική επιτυχία τού εκάστοτε
παίκτη όσο η ομαδικότητα και η στρατηγική που θα εφαρμόσει η
ομάδα ώστε να μπορέσει να «πιέσει» από την πλευρά της, χρησιμο-
ποιώντας τα creeps ως ασπίδα, ώστε να σπάσει τους πύργους και
να μπει στην εχθρική βάση. Εν ολίγοις, σκοπός τού παίκτη είναι να
διατηρήσει στο Lane του ανέπαφο τον πύργο του, με σκοπό να πιέ-
σει την αντίπαλη πλευρά ανεβάζοντας levels τον ήρωά του (είτε
σκοτώνοντας creeps είτε τον αντίπαλο χαρακτήρα).
Ο κάθε παίκτης στην DotA έχει τη δυνατότητα να επιλέξει από
μια μεγάλη γκάμα 104 ηρώων, ο καθένας με διαφορετικά skills
και να διαμορφώσει τα items του όπως ο ίδιος νομίζει, κάτι το
οποίο δίνει στο παιχνίδι την αίσθηση του role playing παρά του
RTS, αφού ο παίκτης δεν δίνει σημασία στην κατασκευή κτηρίων
και συλλογή πόρων. Οι ήρωες του παιχνιδιού κατηγοριοποιούνται
βάσει τριών διαφορετικών χαρακτηριστικών, τους Intelligence,
Agility και τους Strength Based heroes. Τα αντικείμενα του παι-
χνιδιού αφορούν κυρίως στην ενδυνάμωση του ήρωά μας, ανεβά-
ζοντας τα στατιστικά τους ή δίνοντάς τους κάποιο extra ability
και μπορεί ο παίκτης να τα προμηθευθεί μέσω κάποιων ειδικών
μαγαζιών που βρίσκονται είτε στη βάση του είτε σε συγκεκριμέ-
να μέρη του χάρτη. Η αγορά των αντικειμένων στο παιχνίδι γίνο-
νται με Gold coins που κερδίζουμε κυρίως παίρνοντας το last hit
από τα creeps (το τελικό χτύπημα που το σκοτώνει) είτε συμμε-
τέχοντας στο «θάνατο» ενός αντίπαλου Ήρωα. Επίσης, θα πρέπει
να αναφέρουμε τα extra τέρατα που υπάρχουν μέσα στο χάρτη
όπου έχουν πρόσβαση οι ήρωες: Αυτά είναι neutral πλάσματα
που δεν επιτίθενται σε κανέναν, παρά μόνο αν δεχτούν επίθεση
και χρησιμοποιούνται ως «πρώτη ύλη» για χρυσό κι εμπειρία. Επί-
σης, υπάρχει κι ένα… Boss του παιχνιδιού, γνωστού και ως
Roshan, αλλά και κάποια Runes που λειτουργούν ως buffs
(Double Damage, Regeneration, Invisibility, Speed) που βρίσκο-
νται στη διαγώνιο γραμμή που χωρίζει στη μέση τις δύο βάσεις
γνωστή ως ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ (κλασικό σημείο για μονομαχίες και ενέ-
δρες).
Σε γενικές γραμμές, η πλοκή του παιχνιδιού δεν είναι τίποτα το
φοβερό, αλλά βασίζεται κυρίως στην ικανότητα των παικτών να
μπορούν να συνεργαστούν μεταξύ τους και να συνδυάζουν κα-
τάλληλα τις ιδιότητες των ηρώων τους για να κερδίσουν. Ούτως
ή άλλως, όλοι οι γνώστες του παιχνιδιού ξέρουν ότι πρόκειται για
ένα Mass PvP game που έχει αποφέρει ώρες ξύλου και «γαλλι-
κών» είτε in-game είτε σε Internet cafés.
ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
Ας δούμε, όμως, λίγο την πιο κρυφή ιστορία της DotA, καθώς
και τους συντελεστές της, αφού μιλάμε για ένα παιχνίδι με εκα-
τοντάδες χιλιάδες θαυμαστές, καθώς όμως και παρασκηνιακού
μεγάλου διχασμού μεταξύ των σχεδιαστών της, κάτι που θα ανα-
λύσουμε παρακάτω.
Όλα πρωτοξεκίνησαν όταν το 2003 ο Mapmaker με το ψευδώ-
νυμο «Eul» δημιούργησε, μέσω του map editor που μόλις είχε ει-
σαγάγει η Blizzard στο Warcraft 3, το mod, Defense of the
Ancients. Ο Eul μετά την έκδοση του Warcraft: The Frozen
Throne δεν ασχολήθηκε με την αναβάθμιση του παιχνιδιού, κάτι
που άνοιξε το δρόμο για διάφορα project και communities με
επικρατέστερο το DotA Allstars του Developer, Steve Freak ή αλ-
λιώς γνωστού και ως «Guinsoo».
Ο Guinsoo ήταν αυτός που εισήγαγε καινοτομίες στο παιχνίδι,
όπως το Recipe system για τα αντικείμενα των παικτών, καθώς
και τον Roshan που αναφέραμε παραπάνω ως το Big Boss του
χάρτη. Ο ίδιος δηλώνει ότι κατά τη διάρκεια κατασκευής της
DotA Allstars community δεν ανέμενε να έχει τόσο μεγάλο αντί-
Doombringer, μόνος στο χάρτη, απλώς κάνει επίδειξη του πόσο cool εί-
ναι!
Φουλ μάχη στο ποτάμι, με τον Weaver στο κέντρο.
Ο Roshan. Από εδώ, αντίστροφα, πήρε το όνομά του o Nashor του
League of Legends.
O Lich ετοιμάζεται για ulti…