Page 19 - PCM267

Basic HTML Version

COGNITION
Ένα νέο, εμπορικό αυτή τη φορά,
project έχει έρθει στην επιφάνεια από
την εταιρεία Phoenix Online Studios,
δημιουργό των fan–made episodic
sequels, The Silver Lining, της διάση-
μης σειράς King’s Quest. Το όνομα αυ-
τού, Cognition: An Erica Reed Thriller.
Το παιχνίδι θα ολοκληρωθεί σε τέσσερα
επεισόδια και δύο είναι τα στοιχεία που
τραβούν το ενδιαφέρον σχετικά με την
παραγωγή. Το πρώτο είναι η συμμετοχή
της Jane Jensen και το δεύτερο η χρη-
ματοδότηση που ζητούν οι δημιουργοί
του παιχνιδιού από τους ίδιους τους
παίκτες, για να ξεκινήσει ο σχεδιασμός
του πρώτου επεισοδίου! Αυτό δεν ση-
μαίνει ότι αν η εθελοντική χρηματοδοτι-
κή συμμετοχή είναι μικρή, δεν θα ξεκι-
νήσει η παραγωγή, καθώς οι σχεδια-
στές την ίδια ώρα αναζητούν επενδυ-
τές, όπως και publisher για το παιχνίδι
τους. Αν μη τι άλλο, μία πολύ παράξενη
–και, αν θέλετε τη γνώμη μου, κακόγου-
στη– ιστορία εξέλιξης ενός τίτλου! Θα
αναμένουμε τα νεότερα.
ΑΓΓΛΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ
DEAD MOUNTAINEER’S
HOTEL ΚΑΙ A STROKE OF
FATE
Δε ξέρω πόσοι από εσάς είστε ενήμεροι
για τις συγκεκριμένες 3rd person
point ’n’ click δημιουργίες του ρωσικού
game studio, Akella, αλλά λίαν προσφά-
τως κυκλοφόρησε η αγγλική down-
loadble version για έκαστο εξ αυτών
στο Steam, έναντι
9,99. Το πρώτο εί-
ναι η ιστορία του αστυνομικού Peter
Glebsk, ο οποίος βρίσκεται σε ένα μο-
τέλ όπου συμβαίνουν παράξενα μετα-
φυσικά γεγονότα που αποδίδονται στο
φάντασμα ενός νεκρού ορειβάτη. Το
δεύτερο εξελίσσεται στην εποχή του Β’
Παγκοσμίου Πολέμου, με πρωταγωνιστή
έναν αξιωματικό των γερμανικών SS,
που είναι αποφασισμένος να δολοφο-
νήσει τον ίδιο τον Χίτλερ! Ελπίζουμε να
έχουμε σύντομα την ευκαιρία να δούμε
αυτά τα δύο παιχνίδια.
19
PC Master
ADVENTURE
NEWS
E
πειτα από χρόνια αναμονής, έφθασε
επιτέλους στα χέρια μας ο διάδοχος του
Oblivion και εκατομμύρια gamers σε όλο
τον κόσμο έχουν χαθεί στις βουνοπλαγιές
του skyrim, εξερευνώντας κάθε πιθαμή
του. Όπως μπορείτε να διαβάσετε στο ανα-
λυτικό review που θα βρείτε σε αυτό το
τεύχος, το skyrim προσφέρει άφθονες
ώρες role playing δράσης και, παρά τα μει-
ονεκτήματά του, ανήκει χωρίς αμφιβολία
στα κορυφαία παιχνίδια της χρονιάς. Ωστό-
σο, δεν λείπουν για άλλη μία φορά οι φω-
νές που κατηγορούν την Bethesda για πε-
ραιτέρω απλοποίηση των Elder scrolls και
για μη ικανοποιητική πρόοδο σε σχέση με
το ένδοξο παρελθόν της σειράς. Η εταιρεία
είναι φανερό ότι προσπάθησε να απαντήσει
έμπρακτα στην κριτική που δέχθηκε για το
Oblivion μετά το αρχικό κύμα αποθέωσης,
όταν, δηλαδή, η χρυσόσκονη κατακάθισε
και άρχισαν να εμφανίζονται κάποια σημα-
ντικά προβλήματα που γίνονται συνήθως
αντιληπτά μετά από πολλές ώρες ενασχό-
λησης. Σε ορισμένους τομείς η Bethesda
πέτυχε το στόχο της (για παράδειγμα, στο
τροποποιημένο level scaling των εχθρών
και στη δημιουργία ενός ενδιαφέροντος κό-
σμου προς εξερεύνηση) ενώ άλλες επιλο-
γές αποδείχθηκαν… λιγότερο εύστοχες (το
απίστευτα κουραστικό interface).
Εν τέλει, το skyrim θα μπορούσε άνετα
να χαρακτηριστεί ως ένα βελτιωμένο
Oblivion, ένα Oblivion 2 με καίριες βελτιώ-
σεις σε συγκεκριμένα σημεία. Στο ευμέγε-
θες thread του παιχνιδιού στο forum του
«PC Master» ανέφερα ότι δεν μπορώ να φα-
Του Αλέξανδρου «Admiral» Γκέκα alexandros1313@gmail.com
SKYRIM ΚΑΙ Η ΤΕΜΠΕΛΙΑ
ΤΗΣ BIOWARE
Η τυπική αντίδραση κάποιου που ασχολείται για πέντε λεπτά με το interface του Skyrim.
1.
THE BOOk Of UNWRITTEN
TALEs
2.
BLACk MIRROR 3
3.
A NEW BEGINNING
4.
GOIN’ DOWNTOWN
5.
BACk TO THE fUTURE: THE
GAME
ADVENTURE
TOP 5
A Stroke Of Fate.
Ο κόσμος του Skyrim διαθέτει
ισχυρή ταυτότητα και προ-
σφέρεται για εξερεύνηση.