Page 90 - PCM267

Basic HTML Version

από το μπλοκάκι σας σχετικά με την υπό-
θεση, τις μαρτυρίες και τα αντικείμενα
που έχετε εντοπίσει κατά την έρευνά
σας και σε κάθε απάντηση που θα λάβε-
τε από τον ανακρινόμενο, υπάρχουν
τρεις πιθανές εκδοχές με τις οποίες μπο-
ρείτε να ανταποκριθείτε: Να πειστείτε
ότι λέει την αλήθεια (Truth), να αμφιβά-
λετε για τα λεγόμενά του (Doubt) ή να
τον κατηγορήσετε ότι λέει ψέματα (Lie).
Αν θεωρείτε πως μιλά με ειλικρίνεια,
τότε ο ανακρινόμενος συνεχίζει ήρεμος
την εκδοχή του – μία περίπτωση που θα
επιλέγετε συχνότερα όταν έχετε να κά-
νετε με μάρτυρες. Αν αμφιβάλλετε γι’
αυτά που λέει, αλλά δεν έχετε αρκετά
στοιχεία για να το αποδείξετε, τότε επι-
λέγετε Doubt και ελπίζετε ο συνομιλη-
τής να «ψαρώσει» και να λύσει τη γλώσ-
σα του (κάτι σαν την ability Intimidation
στα RPGs). Αν πρόκειται για «σκληρό κα-
ρύδι», αλλά πιστεύετε ότι έχετε στα χέ-
ρια σας ακράδαντα στοιχεία που θα τον
κάνουν να «σπάσει», τότε επιλέγετε Lie
και του παρουσιάζετε αυτό που θα αναι-
ρέσει τους ισχυρισμούς του. Η σωστή
ανταπόκριση σας δίνει έναν αριθμό από
experience points, τα οποία, εκτός από
το να ξεκλειδώνουν μερικά κοστούμια,
σας προσφέρουν Intuition Points (Πό-
ντους Διαίσθησης), τους οποίους αν
ενεργοποιήσετε, αφαιρούν μία από τις
τρεις πιθανές ανταποκρίσεις – ό,τι πρέπει
σε περίπτωση που δυσκολεύεστε να
αντιληφθείτε «τι καπνό φουμάρει» ο ανα-
κρινόμενος.
Με ποιο τρόπο, λοιπόν, θα αντιληφθεί-
τε τη... μάρκα του καπνού του; Σίγουρα
όχι μυρίζοντας τα νύχια σας, αλλά παρα-
τηρώντας τις εκφράσεις του προσώπου
του. Όσο μιλά ο ανακρινόμενος θα πρέ-
πει εσείς να παρατηρήσετε το βλέμμα
του, τις κινήσεις του, τον τόνο της φω-
νής του, προκειμένου να μαντέψετε τι
από τα προαναφερθέντα ισχύει. Είναι
πραγματικά απίστευτος ο τρόπος που
έχει επιτευχθεί η ρεαλιστική αποτύπωση
των εκφράσεων του προσώπου των χα-
ρακτήρων, παρμένες ψηφιακά από πραγ-
ματικούς ηθοποιούς (μερικούς θα τους
αναγνωρίσετε από τους ρόλους τους σε
διάφορες αμερικανικές σειρές, όπως το
«Mad Men», το «Heroes» κ.λπ.) – μόνο
όταν το δείτε με τα μάτια σας, θα το πι-
στέψετε. Και πράγματι η όλη διαδικασία
λειτουργεί πολύ καλύτερα απ’ ό,τι θα πε-
ριμένατε: Μία περίεργη ματιά, ένα ειρω-
νικό ή ζεστό χαμόγελο, ακόμη και ένα
τραύλισμα της φωνής, είναι στοιχεία που
θα σας οδηγήσουν να συμπεράνετε αν ο
συνομιλητής σας σάς δουλεύει ψιλό γαζί
ή είναι ειλικρινής – χωρίς αυτό να σημαί-
νει ότι θα πέφτετε πάντα μέσα, όπως
ισχύει και στην πραγματικότητα, δηλαδή.
Αν η διαίσθησή σας είναι σωστή, τότε πέ-
ρα από τους Πόντους Διαίσθησης, θα λά-
βετε περισσότερες πληροφορίες πάνω
στο ερώτημα που θέσατε και πιθανόν να
ανοίξουν και άλλα θέματα προς συζήτη-
ση, διαφορετικά, αν πέσετε έξω, χάνετε
την ευκαιρία να ρωτήσετε ξανά τον ανα-
κρινόμενο για το ίδιο θέμα.
Η όλη διαδικασία έρευνας και ανάκρι-
σης, παρ’ όλο που επαναλαμβάνεται και
στις 21 υποθέσεις του παιχνιδιού (μαζί
με τα DLCs της Complete Edition), είναι
ενδιαφέρουσα, απολαυστική και πολύ
διασκεδαστική. Ιδίως όσο προχωράτε
στις υποθέσεις, που γίνονται ολοένα πιο
πολύπλοκες, θα σπάτε συχνά το κεφάλι
σας για να εντοπίσετε ποιος λέει αλή-
θεια και ποιος σας κοροϊδεύει, ενώ θα το
παίρνετε «πατριωτικά» σε περίπτωση που
δεν κατορθώσετε να βγάλετε από τον
ανακρινόμενο αυτό που περιμένατε. Χω-
ρίς οι μηχανισμοί να είναι τέλειοι, καθώς
γρήγορα θα αντιληφθείτε ότι γενικότερα
τόσο η έρευνα όσο και η ανάκριση είναι
«κατευθυνόμενες» από την ίδια τη δομή
του παιχνιδιού, λειτουργούν συνολικά
πάρα πολύ καλά και δίνουν ιδανικά την
ψευδαίσθηση στον παίκτη ότι όντως η
επίλυση των υποθέσεων προέρχονται
από τις δικές του ενέργειες.
Για το τέλος αφήσαμε τα action se-
quences, τα οποία, χωρίς να είναι άσχη-
μα υλοποιημένα, δεν αποτελούν κάτι
αξιοσημείωτο. Θα αναλωθείτε σε κυνη-
γητά με τα πόδια ή με αυτοκίνητα, όπου
προφανώς, για λόγους εύκολης πρόσβα-
PC Master
90
Τα shooting κομμάτια είναι σωστά υλοποιημέ-
να, αλλά δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.
Βρισκόμενοι σε ένα σπίτι υπόπτου. Ψάξτε τα πάντα...
...και θα ανταμειφθείτε.
Τώρα, μπορείτε να εμπιστευτείτε μία τέτοια φάτσα;