Page 98 - PCM267

Basic HTML Version

μεγαλύτερο από το συνηθισμένο, και θα
ανεβείτε levels. Σε κάθε νέο επίπεδο μπο-
ρείτε να βάλετε κάποιους πόντους στα
χαρακτηριστικά σας αλλά και να προσθέ-
σετε ένα skill point στο talent tree σας.
Κάθε χαρακτήρας έχει το δικό του talent
tree με τρία διαφορετικά paths. Εδώ η
Snowblind Studios έκανε εξαιρετική δου-
λειά, αφού κάθε ήρωας «παίζει» με το δικό
του στυλ, που τον διαφοροποιεί πλήρως
από τους υπόλοιπους. Ακόμη πάντως και
αν ασχοληθείτε μόνο με έναν χαρακτήρα,
τότε ανάλογα με το build που θα επιλέξε-
τε, αυτός θα έχει τη δική του προσωπικό-
τητα στο πεδίο της μάχης. Τα νεοαποκτη-
θέντα skills τοποθετούνται σε μία μπάρα
σε συγκεκριμένες πάντοτε θέσεις χωρίς
να μπορείτε να επέμβετε και ενεργοποι-
ούνται με το πάτημα του αντίστοιχου
αριθμητικού πλήκτρου. Ένα επίσης θετικό
στοιχείο είναι ότι οι χαρακτήρες ανεβαί-
νουν levels ταυτόχρονα, με αποτέλεσμα η
εναλλαγή μεταξύ τους μετά το τέλος κά-
θε πίστας να μην έχει επιπτώσεις στο
gameplay.
Οι σφαγές που θα διαπράξετε (δολοφό-
νοι!), εκτός από εμπειρία, προσφέρουν
και άπειρο loot. Εδώ οι φίλοι των
action/RPGs θα βρουν τον παράδεισό
τους. Potions, όπλα, πανοπλίες, μαγικά
κειμήλια και τόσα άλλα περιμένουν τους
επίδοξους looters είτε μέσα σε κρυμμένα
μπαούλα και σωρούς αντικειμένων είτε
στα πτώματα των άτυχων υπηρετών του
Sauron. Θα σας χαροποιήσει επίσης η
ύπαρξη και set αντικειμένων με τα ανά-
λογα bonuses στα στατιστικά και στα
skills σας. Δυστυχώς, η διαχείριση του
inventory δεν είναι ιδιαίτερα βολική και
θα σας κουράσει. Κατά τη διάρκεια του
playtesting πραγματικά ξοδέψαμε αρκετό
χρόνο στο micromanagement του, ενώ
σαφέστατα θα μπορούσε να είναι πιο εύ-
χρηστο και άμεσο. Σημειώστε ότι τα αντι-
κείμενα έχουν αντοχή, η οποία όταν φθά-
σει στο 0, θα χρειαστούν επισκευή.
Ενδιάμεσα στις αποστολές σας θα βρε-
θείτε σε πόλεις και χωριά στα οποία μπο-
ρείτε να πουλήσετε/αγοράσετε αντικείμε-
να αλλά και να μιλήσετε με τους κατοί-
κους. Εδώ θα συναντήσετε quest givers
για δευτερεύουσες αποστολές, αλλά και
γνωστούς χαρακτήρες τoυ κόσμου, απ’
όπου μπορείτε να μάθετε τις ιστορίες
τους, καθώς και τα γεγονότα στο Νότο. Σε
κάθε πόλη θα βρείτε έναν καθρέφτη στον
οποίο μπορείτε να αλλάξετε τα χαρακτη-
ριστικά σας. Κατ’ εμέ, πρόκειται για μία
άσκοπη προσθήκη που θα μπορούσε να
έχει λόγο ύπαρξης μόνο στο ξεκίνημα του
παιχνιδιού.
Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟν
AGANdAuR
Η συνολική διάρκεια ενός πλήρους
playthrough στο normal επίπεδο δυσκο-
λίας αισίως αγγίζει τις 12 ώρες. Σίγουρα
ένας τέτοιος αριθμός εντυπωσιάζει, ειδι-
κά αν σκεφτούμε άλλους σύγχρονους
action τίτλους που έχουν ολοκληρωθεί
σε ένα μόλις απόγευμα. Αναλογιστείτε
επίσης ότι μπορείτε να επαναλάβετε
ολόκληρο το παιχνίδι με νέο χαρακτήρα
και σε υψηλότερο επίπεδο δυσκολίας,
οπότε αυτός ο χρόνος αυτόματα εκτο-
ξεύεται στα ύψη. Δυστυχώς, μετά τις
πρώτες ώρες ενασχόλησης ο τίτλος κα-
ταντά κουραστικός. Η ποικιλία των
εχθρών είναι μηδαμινή: Οrcs, trolls,
undead, αράχνες και άνθρωποι του Βορ-
ρά. Αυτά. Βέβαια, ανάλογα με το περι-
βάλλον, θα δείτε orcs του δάσους, orcs
του πάγου, orcs των σπηλαίων και ούτω
καθεξής. Είναι, όμως, ΟΛΑ orcs! Μόλις
αναπτύξετε μία–δύο στρατηγικές για κά-
θε είδος αντιπάλου, θα παίζετε το game
στα δάχτυλα. Γι’ αυτό, μη σας προξενή-
σει εντύπωση η μεγάλη δυσκολία στο ξε-
κίνημα του παιχνιδιού, αφού στην πορεία
η ενδυνάμωση του χαρακτήρα σας και οι
σταθερές στρατηγικές θα σας βγάλουν
νικητή στο άψε σβήσε. Υπάρχουν, βεβαί-
ως, και τα πανίσχυρα bosses, αλλά οι μά-
χες μαζί τους είναι μάλλον προβλέψιμες
και επαναλαμβανόμενες. Συγκεκριμένα,
μόνο σε ένα boss απαιτούνταν ιδιαίτερη
στρατηγική, ενώ στα υπόλοιπα ακολου-
θείται η λογική «αποφεύγω και βαράω».
Η A.I. των συντρόφων σας είναι απλώς
απαράδεκτη. Θα τους δείτε να «κολλάνε»
στο περιβάλλον (κυρίως όταν εκτελούν
ranged επιθέσεις), εμποδίζοντας εσάς ή
κάποιον άλλο χαρακτήρα να περάσει,
κάτι που, εν τέλει, οδηγεί σε σίγουρο θά-
νατο. Όταν δε η health bar σας μηδενι-
στεί, τότε θα εγκαταλείψουν τη μάχη και
θα τρέξουν να σας θεραπεύσουν, ακόμη
και αν τρώνε ροπαλιές από τεράστια
trolls! Δεν μπόρεσα επίσης να καταλάβω
το λόγο που η Snowblind Studios δεν
πρόσθεσε στο παιχνίδι κάποιες ειδικές
ενέργειες που προκύπτουν από τη συ-
νεργασία των τριών χαρακτήρων μεταξύ
τους ή κάποια party powers με εντυπω-
σιακό και ισχυρό αποτέλεσμα. Σίγουρα
θα προσέθεταν ακόμη μεγαλύτερη ποικι-
λία στο gameplay. Ποιο είναι άλλωστε το
νόημα μίας τριμελούς ομάδας, ειδικά
όταν χειριζόμαστε μόνο ένα μέλος της;
Τέλος, σημειώστε ότι σε ορισμένες απο-
στολές θα χειριστείτε μία τεράστια βαλ-
λίστρα ενάντια σε κύματα εχθρών, έτσι,
για να έχει και μία γεύση από first
person shooter ο τίτλος. Οι συγκεκριμέ-
νες μάλιστα αποστολές αποτελούν και
τις δυσκολότερες καθ' όλη τη διάρκεια
της δράσης.
Γενικά τους χαρακτήρες δεν πρόκειται
PC Master
98
Δεν είναι η Shelob, αλλά και αυτή είναι
ΤΕΡΑΣΤΙΑ!
Προσοχή, η αράχνη δαγκώνει!
Το War in the North μπορεί να χαρακτηριστεί και ως η χαρά του looter!