Page 110 - PCM267

Basic HTML Version

PC Master
110
Θ
α ξεκινήσω το παρόν review με
μία αλληγορική ερώτηση προς
όλους σας: Γνωρίζετε ότι μία
εταιρεία κυκλοφορεί συχνότα-
τα ταινίες δράσης αρκετά κα-
λής ποιότητας ως επί το πλεί-
στον. Κάποια στιγμή πληροφορείστε για τη
νέα δημιουργία της, που υποτίθεται ότι κι-
νείται στα ίδια μονοπάτια. Σπεύδετε να τη
δείτε στο σινεμά και γρήγορα αντιλαμβά-
νεστε ότι παρακολουθείτε μια μετριότατη
κωμωδία με ψήγματα δράσης. Πώς νιώθε-
τε; Καλώς ήρθατε στο Jurassic Park-The
Game!
ΜΕ –ΜΟΛΙΣ– 18 ΧΡΟΝΙΑ
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
Αλλάξτε στην παραπάνω υπόθεση τις
ταινίες δράσης με τα adventure games,
βάλτε για όνομα της εταιρείας αυτό της
Telltale, αντικαταστήστε την κωμωδία με
ένα interactive movie –τάχα adventure–
παιχνίδι και το σινεμά με το PC του σπιτι-
ού σας και έχετε ήδη καταλάβει τι πρό-
κειται να διαβάσετε στη συνέχεια.
Το παιχνίδι συνεχίζει ένα μέρος του σε-
ναρίου της πρώτης Jurassic Park ταινίας,
της μόνης άλλωστε που πραγματικά αξί-
ζει από τη σχετική τριλογία. Σύμφωνα με
αυτή, ένας πάμπλουτος επιχειρηματίας
ονόματι John Hammond, έχει καταφέρει
να δημιουργήσει εκ νέου δεινοσαύρους
βασισμένος στο DNA τους, που εντοπί-
στηκε σε νεκρά κουνούπια εκατομμυρίων
ετών. Το μεγαλεπήβολο πλάνο του οδη-
γεί στη δημιουργία ενός αχανούς πάρκου
στη νήσο Nublar, δυτικά της Costa Rica.
Τα πράγματα όμως δεν πάνε όπως τα
ήθελε και σύντομα, προτού το πάρκο
μπει σε λειτουργία, οι δεινόσαυροι δρα-
πετεύουν από τα κλουβιά τους, σκορπώ-
ντας χάος και τρόμο. Σαν να μη έφτανε
αυτό, ένας εκ των υπευθύνων ασφαλεί-
ας, ο Dennis Nedry, κλέβει έμβρυα δεινο-
σαύρων, με σκοπό να τα πουλήσει σε άλ-
λη εταιρεία. Δεν προλαβαίνει όμως να τα
παραδώσει στους συνεργάτες του, καθώς
καταλήγει να αποτελέσει γεύμα ενός εκ
των δεινοσαύρων. Σε αυτό ακριβώς το
σημείο τα ηνία της υπόθεσης αναλαμβά-
νει το παιχνίδι, με σκοπό να μας αφηγη-
θεί τι απέγιναν τα κλεμμένα έμβρυα. Οι
χαρακτήρες που συναντάμε είναι εντε-
λώς νέοι και ουδεμία σχέση έχουν με την
ταινία. Πρόκειται για τον γιατρό Gerry
Harding και την κόρη του, Jess, τη γενετί-
στρια Lara Sorkin, τους μισθοφόρους–μέ-
λη ομάδας διάσωσης Oscar και Billy, κα-
θώς και τη Nima, συνεργό του μακαρίτη
Nedry. Έκαστος έχει το δικό του σκοπό
και θα έρθει η στιγμή που θα αναλάβου-
με να χειριστούμε καθέναν εκ των έξι,
μέσα από τα τέσσερα επεισόδια στα
οποία χωρίζεται το παιχνίδι.
Το πρώτο πράγμα που είναι πραγματικά
απορίας άξιο με το Jurassic Park, είναι
πώς και γιατί τα στελέχη της Telltale απο-
φάσισαν να συνεχίσουν το story μίας προ
εικοσαετίας –σχεδόν– ταινίας. Πέραν τού-
του, ο τρόπος που διάλεξαν να το συνεχί-
σουν είναι ένα ρεσιτάλ λαθών. Πληροφο-
ρώντας επί καιρό το κοινό ότι σχεδίαζαν
ένα adventure game δημιούργησαν υψη-
λές προσδοκίες, ενισχυόμενες από το
επιτυχημένο παρελθόν της εταιρείας στο
συγκεκριμένο τομέα παιχνιδιών. Τελικά
όμως αποδεικνύεται ότι το Jurassic Park
έχει τόση σχέση με τα adventure games,
όση και οι δεινόσαυροί του με τη σημερι-
νή εποχή. Το αστείο δε της υπόθεσης εί-
ναι ότι τίτλος, κατά την προσφιλή τακτική
της Telltale, χωρίζεται σε επεισόδια, έστω
κι αν αυτά τελικά μας ήρθαν όλα μαζί,
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
1. Macbook Pro 4.1, Core 2 Duo 2.4GHz,
2GB RAM DDR2, nVidia 8600M GT,
Win XP SP3, 1.440x900
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Πολλά frame drops, μέχρι και σε μονο-
ψήφιο αριθμό έπεσε…
2. CPU Core 2 Duo E8600 στα 3.33GHz,
4GB RAM DDR3, ATi Radeon HD6870
1GB, Windows 7 Pro 32–bit SP1,
1.680x1.050
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Πολύ λιγότερα frame drops, δεν προβλη-
μάτισε ιδιαίτερα με την απόδοσή του.
Δεν θα μπορούσε να λείπει ο T-Rex.
JURASSIC PARK-
THE GAME
Κάποιος μας κάνει πλάκα!
Του Μάνου «manos426f» Καρκαλέμη manos426f@hotmail.com
Να γελάσεις ή να κλάψεις άραγε;