Page 116 - PCM267

Basic HTML Version

PC Master
116
O
ρίστε και ένα παιχνίδι που είναι
πραγματικά επίκαιρο! Όπως
όλοι γνωρίζουμε καλά από τις
σχετικές θεωρίες, μέσα στο
2012 ο πλανήτης μας θα κατα-
στραφεί ολοσχερώς από μία,
προς στιγμήν, αδιευκρίνιστη συμφορά. Εί-
ναι αλήθεια, το είπαν και οι Μάγιας, εκτός
και αν απλά ο υπάλληλος που έγραφε το
ημερολόγιό τους βαρέθηκε και είπε να πά-
ει για καφέ, αντί να το συνεχίσει. Εν πάση
περιπτώσει, το SOL: Exodus απορρίπτει τη
δεύτερη (αλλά εξίσου αληθοφανή με την
πρώτη) θεωρία και περιγράφει μία μελλο-
ντική Γη που έχει φθάσει στην πλήρη
αναρχία μετά την είδηση ότι ο ζωοδότης
ήλιος έχει φάει τα ψωμιά του. Το έτος είναι
2441 και η τελευταία ελπίδα του είδους
μας είναι ο στόλος των τεράστιων διαστη-
μικών colony ships, που θα επιχειρήσει για
πρώτη φορά ταξίδι με ταχύτητα μεγαλύτε-
ρη του φωτός. Η αποστολή τους, απλή: να
βρουν κάποιο νέο πλανήτη που θα έχει τις
κατάλληλες συνθήκες για να φιλοξενήσει
το ανθρώπινο είδος. Ωστόσο, τα χρόνια
περνούν χωρίς κάποιο μήνυμα από το στό-
λο των σκαφών, με αποτέλεσμα οι πάντες
να πιστέψουν ότι η αποστολή απέτυχε. Μέ-
σα από το χάος και την απόλυτη απελπισία
θα αναδειχθεί ένας αινιγματικός θρησκευ-
τικός ηγέτης, ο Aric Corbin, ο οποίος θα
αναλάβει να προετοιμάσει την ανθρώπινη
φυλή για το αναπόφευκτο, ιδρύοντας την
«εκκλησία» της Children of Dawn. Όλοι
πλέον ετοιμάζονται για το τέλος του κό-
σμου όταν, ξαφνικά, ένα από τα colony
ships, το Atlas, επιστρέφει στο ηλιακό μας
σύστημα για να αναγγείλει την εύρεση
ενός κατάλληλου για διαβίωση πλανήτη!
Αρνούμενος να δεχθεί τα νέα δεδομένα, ο
Corbin επιμένει ότι το ανθρώπινο γένος
πρέπει να «εξαγνιστεί» μέσω του αφανι-
σμού και επιδιώκει να καταστρέψει το Atlas
προτού αυτό πετύχει το στόχο του. Το
πλήρωμα του Atlas, λοιπόν, θα πρέπει να
διασπάσει τις γραμμές άμυνας των Chil-
dren of Dawn και να φθάσει στη Γη πριν να
είναι πολύ αργά για όλους!
Το SOL: Exodus ανήκει στην κατηγορία
των space combat sims, είδος που μεσου-
ράνησε κατά τη δεκαετία του ’90, δίνοντάς
μας εκπληκτικούς τίτλους πριν τελικά πα-
ρακμάσει και εξαφανιστεί από το προσκή-
νιο, καθώς δεν υπάρχει δικαιοσύνη σε αυ-
τό τον κόσμο! Πώς είναι δυνατόν μία κατη-
γορία παιχνιδιών που μας έχει δώσει δια-
στημικά έπη, όπως οι σειρές των Wing
Commander, των Freespace και των X-
Wing vs TIE Fighter, να πέσει σε τέτοια
ανυποληψία, ώστε οι σύγχρονοι publishers
να τα αποφεύγουν όπως ο διάολος το λι-
βάνι; Δεν το χωρά ο ανθρώπινος νους – και
να πει κανείς ότι η ποιότητα των τίτλων
έπεσε απότομα, να το καταλάβαινα, όμως
ακόμα και τα τελευταία μεγάλα space
combat sims ήταν υψηλότατου επιπέδου!
Τι να πει κανείς… άβυσσος η ψυχή των
gamers. Ευτυχώς, η άνοδος της ψηφιακής
διανομής επέτρεψε σε μικρότερους devel-
opers να απαγκιστρωθούν από τις απαιτή-
σεις των publishers και να ασχοληθούν ξα-
νά με είδη που θεωρούνταν «νεκρά». Η
Seamless Entertainment, δημιουργός του
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Επεξεργαστή Core 2 Quad 6600 στα
2.4GHz, 4GB μνήμη, κάρτα γραφικών ATi
Radeon HD4850 512ΜΒ, Windows 7
Home Premium, ανάλυση 1.680x1.050
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Το SOL: Exodus απέδωσε ικανοποιητικά
στη δεδομένη ανάλυση και με όλα τα επί-
πεδα λεπτομέρειας ρυθμισμένα στο μέγι-
στο επίπεδο. Το framerate κυμάνθηκε γύ-
ρω στα 45-50fps σε όλη τη διάρκεια της
campaign, με σποραδικές πτώσεις πιο
χαμηλά. Η απενεργοποίηση του antialias-
ing μπορεί να επαναφέρει το framerate
σε πιο υψηλά επίπεδα, αν μπορείτε να
αντέξετε τα «σκαλοπατάκια» στα γραφι-
κά. Τέλος, δεν συναντήσαμε σοβαρά
bugs κατά την ενασχόλησή μας με το
παιχνίδι.
Αχ, αυτές οι λεπτομέρειες…
Του Αλέξανδρου «Admiral» Γκέκα alexandros1313@gmail.com
Κρατώντας πατημένο το δεξί κουμπί του ποντικιού, ο παίκτης εκτελεί slide, κινούμενος σε μία κα-
τεύθυνση ενώ σημαδεύει σε άλλη!
Στο πάνω μέρος της οθόνης εμφανίζεται ανά
πάσα στιγμή η κατάσταση των σκαφών που
έχουμε αναλάβει να προστατεύσουμε.
Οι πύραυλοι είναι εξαιρετικά αποτελεσματικοί
εναντίον των εχθρικών fighters, αλλά ο αριθ-
μός τους είναι περιορισμένος.
SOL: EXODUS