Page 58 - PCM267

Basic HTML Version

γοβόρες εκείνων που τις αντικατέστησαν, σκοράρει πολύ ικανο-
ποιητικά. Στα Metro 2033 και Crysis Warhead ο κάτοχός της δεν
θα ενεργοποιήσει επιπλέον εφέ, τουλάχιστον στο έπακρο, ώστε
να μπορεί να τα ευχαριστηθεί. Το Street Fighter 4 το τρέχει «αέ-
ρα», ενώ και τα S.T.A.L.K.E.R., Aliens vs Predator και Crysis 2 τα
τρέχει απολύτως ικανοποιητικά, πλην της περίπτωσης της
1.920x1.080 ανάλυσης, όπου εκεί ζορίζεται και θα απαιτήσει με-
τρίαση των anti-aliasing και texture filtering, για να «αναπνεύ-
σει». Γνωρίζοντας ότι η αντικαταστάτριά της, η HD6770, κυμαίνε-
ται στα ίδια περίπου επίπεδα επιδόσεων και κοστίζει
121 στη
Vapor–X υλοποίηση της Sapphire, προτιμάται άνευ δεύτερης σκέ-
ψης σε σχέση με την GTS450.
n
ATi HD6870, σε υλοποίηση της AMD
Εδώ δεν θα μιλήσουμε για έκπληξη, καθώς δεν πρόκειται περί
τέτοιας. Όλοι γνωρίζουμε ότι αποτελεί μία ισχυρή VGA, ικανή να
τα βγάλει πέρα σε όλα τα παιχνίδια. Το ζήτημα είναι ότι η τιμή
της έχει σπάσει το φράγμα των
155, κάτι που την καθιστά τρο-
μερά αξιόλογη περίπτωση. Μόνο τα Metro 2033 και Crysis
Warhead την προβλημάτισαν, από 1.680x1.050 ανάλυση και άνω,
όταν επιλέξαμε να ενεργοποιήσουμε τα εφέ. Ρεφάρει όμως
εντυπωσιακά στα S.T.A.L.K.E.R., Aliens vs Predator και Crysis 2,
ανταποκρινόμενη σε οτιδήποτε της ζητηθεί. Είναι η πρώτη κάρτα
η οποία μαρτυρά τις διαφορές που εντοπίζονται μεταξύ
1.680x1.050 και 1.920x1.080 ανάλυσης. Από 4 έως και 9 σχεδόν
frames χάνει στη δεύτερη περίπτωση, φανερώνοντας ότι εκεί μό-
νο αστεία δεν είναι τα πράγματα. Συμπέρασμα: Tα πολύ βαριά
παιχνίδια, αν επιθυμούμε να τρέχουν στο απόλυτο maximum των
οπτικών δυνατοτήτων τους, πιθανώς θα χρειαστούν ένα κλικ πε-
ρισσότερης ισχύος…
n
ATi HD6950, σε υλοποίηση της Sapphire
…που περιέργως δεν εντοπίζεται στην HD6950. Μπορεί να μας
άφησε στο 1/3 του δρόμου, πρόλαβε όμως να μαρτυρήσει μέρος
των ικανοτήτων της και να μας οδηγήσει σε συμπεράσματα. Η
κάρτα δεν αποδίδει αυτό που θα θέλαμε, δηλαδή εμφανή διαφο-
ρά δύναμης στα πιο «ζόρικα» games, με Full HD ανάλυση και
ανοικτά τα anti-aliasing και texture filtering, μη καταφέρνοντας
να ξεχωρίσει ιδιαίτερα από την HD6870. Με μέσο όρο τα 3
frames παραπάνω (τα οποία βέβαια δεν είναι αμελητέα ποσότη-
τα), προκαλεί προβληματισμό για τον απλούστατο λόγο ότι κο-
στίζει περί τα
270. Φυσικά, ελλοχεύει ο κίνδυνος να μην κατά-
φερε να δώσει αξιόπιστα αποτελέσματα ακριβώς λόγω του προ-
βλήματος που αντιμετώπισε, κάτι όμως που διαψεύδεται από τις
επιδόσεις της GTX560Ti. Ασφαλώς τα νούμερά της συνολικά είναι
εντυπωσιακά και για τον παίκτη που δεν τα θέλει όλα δικά του,
που δεν επιζητά το απόλυτο «ταβάνι» επιδόσεων, είναι μία πολύ
αξιόλογη πρόταση. Με
30 λιγότερα μπορείτε να βρείτε την έκ-
δοση με 1GB RAM. Και στις δύο περιπτώσεις όμως, «σκοντάφτει»
στην ύπαρξη της GTX560Ti.
n
nVidia GTX560Ti OC edition, σε υλοποίηση της
Gigabyte
Έχοντας διαθέσιμα νούμερα σε όλες τις αναλύσεις, μπορούμε
να δούμε τις διαφορές της με την HD6870. Σημειώστε βέβαια ότι
η συγκεκριμένη έκδοση έχει ανεβασμένο ρολόι, που τρέχει στα
900MHz, αντί των εργοστασιακών 822MHz. Ρίχνοντας μία ματιά
PC Master
58
Πίνακας 6: FPSστοCrysisWarheadSetup 1
(1280x1024-1680x1050-1920x1080)
Πίνακας 7: FPSστοCrysisWarheadSetup2
(1280x1024-1680x1050-1920x1080)
Ακόμη και με σημερινά δεδομένα, τα γραφικά του Crysis Warhead
μαγεύουν.
Σαρωτική η επίδοση της HD7970 στο εν λόγω παιχνίδι.
Πάρα πολύ απαιτητικό το Crysis Warhead.