Page 76 - PCM267

Basic HTML Version

το στούντιο απευθύνθηκε στους ίδιους τους
gamers, ζητώντας να προπληρώσουν για αυτό,
προκειμένου να δημιουργήσουν τους απαραίτητους
πόρους για την ανάπτυξή του. Την ίδια στιγμή δήλω-
ναν ότι αν δεν συγκεντρωνόταν το επιθυμητό ποσό, η προσπά-
θεια δεν θα προχωρούσε. Αρχικά η κίνηση δεν βρήκε καμία
ανταπόκριση, πιθανώς λόγω και του ελαφρού εκβιασμού που
έκρυβε η τελευταία φράση. Πολύ γρήγορα τα στελέχη της Phoenix
Online προέβησαν σε διόρθωση των λεγομένων τους, καθώς ισχυ-
ρίστηκαν ότι, ακόμη και αν δεν συγκέντρωναν τα επιθυμητά
25.000 δολάρια από την πλευρά των παικτών, θα έβρισκαν εκδότη
ώστε να κυκλοφορήσει το πρώτο επεισόδιο. Τελικά ο στόχος επε-
τεύχθη, ξεπεράστηκαν οριακά τα 34.000 δολάρια και ο σχε-
διασμός του τίτλου προχωράει κανονικά. Σε κάθε περίπτω-
ση, όμως, με 634 άτομα συνολικά να λαμβάνουν μέρος στη
χρηματοδότηση, δεν αποτέλεσε κάτι το ιδιαίτερο. Με μία μικρή
αλλά σημαντική λεπτομέρεια: ποιος γνώριζε τη Phoenix Online
studios, έστω κι αν πρόβαλλαν το όνομα της Jane Jensen ως μέ-
λους της ομάδας που θα αναλάμβανε το story της περιπέτειας;
Η ΩΡΑ ΤΩΝ GILBERT ΚΑΙ SCHAFER
Fast forward… στην 8η Φεβρουαρίου 2012. Δύο από
τα πιο ιστορικά στελέχη του τμήματος της παλαιάς
Lucasarts (ξέρετε, εκείνης που δημιουργούσε και παιχνίδια
περιπέτειας, εκτός από τους συνεχείς και πάσης φύσεως κλώ-
νους του Star Wars), ο Ron Gilbert και ο Tim Schafer, έχοντας,
μετά την αποχώρησή τους από την εν λόγω εταιρεία, ενώ-
σει τις δυνάμεις τους υπό τη σκέπη του gaming studio του
δεύτερου, της Double Fine Productions, «χτυπούν» μέσω
του Kickstarter. Έχοντας καθένας εκ των δύο
ένα πλουσιότατο βιογραφικό πίσω του (στε-
λέχη δημιουργίας των δύο πρώτων Monkey
Ιsland games, καθώς και των Maniac Mansion
και Day of the Τentacle, Full Τhrottle και Grim
Fandango, αντίστοιχα), αποφασίζουν να επαναλά-
βουν ό,τι επιχείρησε η Phoenix Online, βασιζό-
μενοι στη βαρύτητα που κουβαλούν τα
ονόματά τους στους κύκλους των πι-
στών, παραδοσιακών και αφοσιωμέ-
νων θιασωτών των point ‘n’ click
adventure games. Ανακοινώνουν ότι επι-
θυμούν να δημιουργήσουν ένα ανάλογο με τα προαναφερθέντα
παιχνίδι, με τη χρηματική στήριξη των απανταχού παικτών. Θέ-
τουν τον πήχη πολύ ψηλά, στα 400.000 δολάρια, και αναμένουν
να δουν πόση πέραση εξακολουθεί να έχει ή όχι η developing
κληρονομιά που έχουν δημιουργήσει. Ούτε στα πιο τρελά τους
όνειρα δεν θα μπορούσαν να φανταστούν την πολλαπλή χιονο-
στιβάδα που θα προκαλούσε η κίνησή τους, έστω κι αν ευθαρ-
σώς δήλωναν ότι μέσω αυτής επιθυμούν να αλλάξουν εντελώς
το σκηνικό στο πεδίο της δημιουργίας των video games.
Την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές είχαν ήδη αφήσει
πίσω τα (κρατηθείτε!) 2 εκατομμύρια δολάρια, μέσα από τη συμ-
μετοχή 62.888 backers, σημειώνοντας νέο ρεκόρ στο Kickstarter
και στέλνοντας πολλαπλά μηνύματα προς πάσα κατεύθυνση. Το
ακόμη πιο συγκλονιστικό είναι ότι ο στόχος επετεύχθη από την
πρώτη κιόλας ημέρα, ενώ με 22 ακόμη ημέρες να απομένουν
από τη στιγμή που άφησε πίσω τα 2 εκατομμύρια, δεν αποκλείε-
ται να ξεπεράσει και τα τρία. Φυσικά, εδώ μιλάμε για ένα γεγο-
νός, πιο σωστά ένα φαινόμενο, που πιθανώς μπορεί να αλλάξει
τα πάντα στο πεδίο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών όπως το γνωρί-
PC Master
76
Απέδειξε κι αυτό την οξυδέρκεια του Schafer.
Η κληρονομιά
του Monkey Ιsland
εξακολουθεί να καθιστά
αξιοσέβαστο τον Ron
Gilbert στους κύκλους
των adventure gamers.
Πολλοί άρχισαν να ονειρεύονται μέχρι και συνέχεια του Grim Fandango.
Μάλλον αδύνατο...