Page 102 - PCM271

Basic HTML Version

R
eview
PC Master
102
H
λέξη «Defenders» στον τίτλο
ενός σύγχρονου video game
μπορεί να σημαίνει μόνο ένα
πράγμα: άλλο ένα tower
defense! Η συγκεκριμένη κα-
τηγορία παιχνιδιών έχει αρχί-
σει σιγά σιγά να κυριαρχεί και στο τοπίο
του PC gaming. Ήταν μία μανία που ξεκί-
νησε από κινητά και tablets, πέρασε στους
browsers μας και πλέον έχει καταφέρει να
καταλαμβάνει ένα σεβαστό κομμάτι της πί-
τας των retail/digital κυκλοφοριών κάθε
μήνα. Δυστυχώς, όπως καθετί που επανα-
λαμβάνεται, καθίσταται γρήγορα βαρετό ή
προβλέψιμο. Οι δημιουργοί του Defenders
of Ardania προσπαθούν να μας πείσουν για
το αντίθετο, αφού ο τίτλος, όπως οι ίδιοι
διαλαλούν, έχει έντονα rts χαρακτηριστικά.
Καταφέρνει, άραγε, να προσδώσει μία φρε-
σκάδα σε ένα ήδη κορεσμένο genre;
FANTASY ΠΥΡΓΟΙ... AGAIN!
Το παιχνίδι μας τοποθετεί στο μυθικό κό-
σμο της Ardania. Αν δεν σας λέει κάτι το
όνομα, θα σας μαλώσω... πρόκειται για τον
ίδιο κόσμο στον οποίο λαμβάνουν χώρα τα
παιχνίδια της διάσημης strategy σειράς
Majesty! Εκεί, ηγούμενοι των στρατών του
βασιλιά, θα πρέπει να περάσουμε μέσα
από μία campaign 18 αποστολών, αντιμε-
τωπίζοντας τις άλλες δύο φατρίες του παι-
χνιδιού: τους undead και τις δυνάμεις της
φύσης.
Σε κάθε tower defense που σέβεται τον
εαυτό του υπάρχει μία ποικιλία πύργων
προς ανέγερση και, φυσικά, το κεντρικό
μας κάστρο, το οποίο και πρέπει να προ-
στατέψουμε. Η Most Wanted Entertain-
ment, όμως, μας δίνει τη δυνατότητα να
περάσουμε κι εμείς στην αντεπίθεση και να
στείλουμε τα δικά μας στρατεύματα ενα-
ντίον των εχθρικών βάσεων (τα rts χαρα-
κτηριστικά που λέγαμε).
Στο ξεκίνημα κάθε αποστολής βρισκόμα-
στε μπροστά σε έναν χάρτη, συνήθως αρ-
κετά μικρό σε μέγεθος, πάνω στον οποίο
θα διεξαχθούν οι πολεμικές επιχειρήσεις
μας. Αφού ακούσουμε την εισαγωγή και τα
καθέκαστα του σεναρίου (με κάκιστο
speech από πολυλογάδες NPCs!), θα βρε-
θούμε μπροστά σε ένα grid. Οι θέσεις που
μπορούμε να τοποθετήσουμε τους πύρ-
γους μας είναι συγκεκριμένες, ενώ ταυτό-
χρονα υπάρχουν ασφαλή τετράγωνα για
κάθε στρατό, στα οποία δεν υπάρχει η δυ-
νατότητα ανέγερσης πύργων του αντιπά-
λου. Δύο είδη τετραγώνων προσφέρουν ει-
δικά bonuses: το ένα αφορά υπερυψωμένα
σημεία για περισσότερο damage και το άλ-
λο δίνει πόρους με ταχύτερο ρυθμό σε
όποιον το κατέχει. Και μιας και αναφερθή-
καμε σε πόρους, να πούμε ότι η βασική μο-
νάδα τους στο παιχνίδι είναι ο χρυσός, τον
οποίο και αποκτούμε εξοντώνοντας μονά-
δες των αντιπάλων.
Αφού στήσουμε μία βασική γραμμή άμυ-
νας, μπορούμε έπειτα να περάσουμε στην
αντεπίθεση. Με ένα αρκετά βολικό μενού
μπορούμε να καλέσουμε στρατιωτικές μο-
νάδες, οι οποίες θα ξεκινήσουν την πορεία
τους από το κάστρο μας, θα πάρουν τη
γρηγορότερη οδό και θα κατευθυνθούν
στο κάστρο των εχθρών μας. Υπάρχει αρκε-
τά μεγάλη γκάμα μονάδων, με ποικίλα χα-
ρακτηριστικά. Ενδεικτικά, αναφέρω τους
μάγους, οι οποίοι κατά τη διάρκεια της πο-
ρείας τους «βομβαρδίζουν» τους εχθρικούς
πύργους με φλογόμπαλες, αλλά και τις
εναέριες δυνάμεις κάθε παράταξης που
κάνουν ανενόχλητα βόλτες, εάν έχουμε
ξεχάσει να στήσουμε αντιαεροπορικούς
πυργίσκους. Μάλιστα, μπορούμε να τοπο-
θετήσουμε και ένα set point στο χάρτη,
ώστε να ωθήσουμε τις μονάδες μας σε μία
εναλλακτική πορεία. Όταν μία μονάδα κα-
ταφέρει να περάσει τις εχθρικές άμυνες και
να φτάσει στο αντίπαλο κάστρο, τότε του
αφαιρεί πόντους από τη συνολική ισχύ
του. Μηδενισμός της ισχύος του κάστρου
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i5-2500, 8GB RAM, AMD
Radeon HD 6870 1GB, Windows 7 64-bit
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Το Defenders of Ardania δεν είναι το παι-
χνίδι που θα ζορίσει το μηχάνημά σας,
ακόμη και αν είναι σχετικά παλιό.
None shall pass!
του Νίκου «Volrath» Καλαγκιά nikalag@gmail.com
Μέσα από το χάρτη της Ardania επιλέγετε την επόμενη αποστολή.
Δεν περνάει κανένας, λέμε!
DEFENDERS OF
ARDANIA