Page 134 - PC Master τ. 274

Basic HTML Version

Sephir:
Λοιπόν, θέμα του σημερινού
«Editor’s» είναι η μουσική και η σχέση της
με τα video games, κατά πόσο δίνετε έμ-
φαση σε αυτήν και αν προτιμάτε να ακούτε
κάτι διαφορετικό την ώρα του gaming. Ποιο
καλό παιδάκι θα ξεκινήσει;
Kuivamaa:
Έχω playlist για random bgs
στο WoW προσωπικά. Στην αρένα δυστυ-
χώς πρέπει να ακούω τους άλλους στο
Skype.
Northlander:
Ελπίζω να είναι κάποιο δυ-
νατό thrash.
Hellion:
Τον παλιό καλό καιρό που έπαι-
ζα multiplayer X-Wing Alliance στο ZONE,
είχα λίστα για αερομαχίες και χαιρόμουν.
Sephir:
Aces High και τα ρέστα;
Hellion:
Πάντως οφείλω να δηλώσω ότι
με εκνευρίζει που πλέον όλοι το έχουν γυ-
ρίσει στα ορχηστρικά soundtracks, ασχέτως
παιχνιδιού και setting.
Kuivamaa:
Συμφωνώ.
Northlander:
Όχι πάντα.
Volrath:
Εγώ διαφωνώ σε αυτό.
Kuivamaa:
Το Diablo 1, για παράδειγμα,
είχε το κορυφαίο soundtrack όλων των
εποχών για game κατ’ εμέ. Η μουσική σε
πρίζωνε.
Northlander:
Μεγάλη αλήθεια. Το
Diablo 3 δεν άγγιξε ούτε στο μικρό νυχάκι
το δεύτερο.
Sephir:
Χμ, ανάλογα, το Street Fighter
ακόμα γιαπωνεζοροκιές έχει.
Volrath:
Εγώ λατρεύω γιαπωνεζοροκιές.
Dynasty Warriors σίγουρα.
Northlander:
Εσύ γουστάρεις και το και-
νούργιο δίσκο των Manowar.
Volrath:
Μαζέψτε τον!
Sephir:
Είναι αλήθεια ότι υπάρχει ένα
μοτίβο που ακολουθούν οι συνθέτες, αλλά
το soundtrack του Diablo 3 μού άρεσε.
Northlander:
Δεν ήταν άσχημο. Αλλά θα
μπορούσε να ήταν πολύ καλύτερο.
Hellion:
Πλέον έχει περάσει στη συνεί-
δηση των δημιουργών ότι για να προσδώ-
σεις επικό συναίσθημα, οφείλεις να έχεις
ορχήστρες.
Sephir:
Έχεις υπόψη σου κανέναν άλλον
τρόπο; Κλαρίνα, ας πούμε;
Kuivamaa:
Πολυδούρης, όμως, ήταν
ένας.
Hellion:
Βασικά, θεωρώ πως δεν χρειάζε-
ται να προσδώσεις επικό συναίσθημα!
Sephir:
Σιωπή δηλαδή;
Hellion:
Η μουσική πρέπει να είναι ατμο-
σφαιρική, όχι επική, για παράδειγμα, τα
ambient soundtrack των πρώτων 2 Fallout.
Kuivamaa:
Εξαρτάται από το game, θα
έλεγα.
Sephir:
Ναι, αλλά, αν γίνεται χαμός, θα
έχει ambient soundtrack; Δεν ταιριάζει.
Northlander:
Τα πρώτα Fallout, αν είχαν
μουσική, θα χαλούσε όλη η ατμόσφαιρα.
Hellion:
Καλά, ναι, στο Heroes of Might
and Magic 2, π.χ., τα ορχηστρικά ήταν η πε-
μπτουσία.
Volrath:
Εξαρτάται από το παιχνίδι. Σε μία
μάχη του Total War η μουσική ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ να
είναι επική, όχι ατμοσφαιρική.
Sephir:
Ανάλογα με τι το γίνεται στην
οθόνη.
Volrath:
Ακριβώς.
Northlander:
Δεν μιλάμε όμως αποκλει-
στικά για τίτλους στρατηγικής.
Hellion:
Για παράδειγμα, στο Diablo 1,
στα Caves, όπου ακούγονται κάτι ύπουλοι
σκοτεινοί σκοποί με μπάσο και κιθάρες, αν
είχε βιολιά και κόρνα από πίσω, προσωπικά
θα γελούσα.
PC Master
134
MOYΣΙΚΗ ΚΑΙ GAMES
Μερικοί τίτλοι δίνουν μεγάλη σημασία στη μουσική επένδυση που χρησιμοποιείται,
ενώ άλλοι αγνοούν αυτό το πολύ σημαντικό κομμάτι του game design. Αντίστοιχα,
κάποιοι gamers βάζουν στο… 11 το volume για να απολαμβάνουν τη μουσική υπόκρουση
και άλλοι τη σβήνουν και ακούν ραδιόφωνο, τηλεόραση ή άλλα μουσικά κομμάτια.
Οι συντάκτες του «PC Master» τι κάνουν;
Επιμέλεια: Γιώργος Δεμπεγιώτης
Ωραίες οι ορχήστρες και τα ορχηστρικά soundtracks, μήπως όμως το έχουν παρακάνει λιγάκι;