Page 137 - PC Master τ. 274

Basic HTML Version

137
PC Master
Nitro912gr:
Ε, όχι.
Hellion:
Όχι για τη μουσική του, πάντως.
Nitro912gr:
Ε, μα ποτέ.
Hellion:
Μάλλον έχει καθιερωθεί ως retro
soundtrack οτιδήποτε παίζαμε στα ηλεκτρο-
νικά και στις κονσόλες πρώτης γενεάς.
Kuivamaa:
Τεράστιο respect στα games
που έχουν original soundtrack που «δέρνει».
Γιατί το να βάζεις χιτάκια έχει την αξία του,
αλλά είναι ευκολάκι. Π.χ., GTA Vice City.
Sephir:
Nομίζω, όμως, πως γίνεται όλο
και σπανιότερα αυτό.
Nitro912gr:
Τέλος πάντων, για να δώ-
σουμε και λίγο βάθος στην κουβέντα: Το
soundtrack μπορεί να δημιουργήσει ή να
καταστρέψει το Immersion του παίκτη με
το παιχνίδι.
Northlander:
Όπως είπα. Deus Ex. ΕΠΟΣ
ΕΠΟΣ ΕΠΟΣ.
Sephir:
Φυσικά.
Nitro912gr:
Θυμάστε το Need for Speed
3, που είχε interactive soundtrack;
Sephir:
Χμ... όχι.
Nitro912gr:
Ανέβαζες γκάζια και ανέβα-
ζε tempo.
Volrath:
Δεν παίζω racing.
Nitro912gr:
Έσκαγες σε βράχο και η
μουσική ανταποκρινόταν ανάλογα. Νόμιζα
στην αρχή πως απλά ήμουν τρελαμένος με
το παιχνίδι, αλλά το γράφει και στη
Wikipedia. Μακάρι να το είχαν και άλλα
παιχνίδια αυτό.
Hellion:
Θυμάμαι ότι μου χάλασε το
immersion προτού καλά καλά βγει το
game, όταν άκουσα τη μουσική στο
announcement Web page του Fallout 3,
που έδειχνε post-apocalyptic σκηνικό και
άρχισε να χώνει ορχήστρες πάλι. Εντάξει,
μάλλον κάποιες εταιρείες ακολουθούν συ-
γκεκριμένη φόρμουλα κάθε φορά.
Sephir:
Είναι η εύκολη λύση εντυπωσια-
σμού μάλλον, όπως τα παιχνίδια-κλώνοι
που βγαίνουν σωρηδόν.
Nitro912gr:
Fallout και ορχήστρα δεν
πάει.
Kuivamaa:
Πάντως αν το γυρίσουν σε
ορχήστρα και στα Gran Turismo, τότε θα μι-
λάμε για μάστιγα.
Sephir:
E ναι, συμφωνώ, το σωστό είναι
να ταιριάζει με το σκηνικό. Σκεφτείτε τώρα
να παίζει trance ενώ σφάζεις Orcs.
Nitro912gr:
Ανάλογα με τι καπνίζεις...
Hellion:
Σχεδόν avant garde.
Nitro912gr:
Πάντως η ορχήστρα πάει
τέλεια με fantasy setting, τι θα ήταν το
WoW χωρίς το Stormwind theme, όταν
σκας στις πύλες του Stormwind;
Kuivamaa:
Εκεί κολλάει.
Hellion:
Ε, ναι, αυτό το «μεσαιωνικό»
setting την τραβάει την ορχήστρα του.
Sephir:
Απλώς να μην το παρακάνουν,
γιατί νομίζω πως εντοπίζω ομοιότητες πια.
Σαν μηχανή παραγωγής κομματιών αλά
Φοίβος.
Nitro912gr:
Ε, ναι… όχι και έτσι.
Sephir:
Υπερβάλλω, αλλά πιάνετε το
νόημα.
Nitro912gr:
Όπως τα κομμάτια στο Star
Wars Racing, είχαν κάνει καραμέλα το βα-
σικό theme με δέκα παραλλαγές.
Hellion:
Τα Star Wars είναι ιδιότυπο φαι-
νόμενο σε όλους τους τομείς, συμπεριλαμ-
βανομένης της μουσικής :Ρ
Sephir:
Οπότε καταλήγουμε στο συμπέ-
ρασμα ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία η
μουσική για ένα παιχνίδι, συμφωνείτε;
Nitro912gr:
Ναι.
Hellion:
Σίγουρα.
Volrath:
Σαφώς.
Nitro912gr:
Εδώ ολόκληρο Dear Esther
έβγαλε τα λεφτά του λόγω soundtrack.
Sephir:
Ποιοι από εσάς όμως βάζετε δι-
κές σας επιλογές; Εγώ, όπως είπα πριν, όχι.
Nitro912gr:
Σπάνια, σε κανένα TF2.
Hellion:
Εγώ μόνο στο multiplayer.
Sephir:
Δεν σας μπερδεύει όμως;
Nitro912gr:
Ναι, γι’ αυτό το κάνω σπάνια.
Hellion:
Α, καθόλου, το να μην ακούς
τους ήχους του παιχνιδιού, είναι σχεδόν
σαν τεστ ικανότητας, χα χα!
Volrath:
Ούτε εγώ ακούω δικές μου επι-
λογές κατά τη διάρκεια του gaming... μόνο
όταν γράφω άρθρα για το «PC Master»!
Sephir:
Γράφεις με μουσική;
Volrath:
Πανελλήνιες διάβαζα με μουσι-
κή, δεν θα έγραφα;
Nitro912gr:
Βασικά, μουσική βάζω όταν
παίζω Mah Jongg στa Windows.
Hellion:
Εκεί δεν σε εμποδίζει το να μην
ακούς το κλικ-κλικ, όταν ταιριάζεις δύο
κομμάτια;
Nitro912gr:
Γιατί είναι σχεδόν υποσυ-
νείδητο gaming, οπότε απλώς παίζω κάτι
καθώς ακούω μουσική, είναι παιχνίδι που
δεν χρειάζεται να προσαρμόσεις τον τρόπο
σκέψης σου σε νέα δεδομένα.
Sephir:
Καλά, σε πασιέντζες και τέτοια,
βάζουμε πάντα μουσικούλα.
Nitro912gr:
Στο multiplayer πρέπει να
αντεπεξέλθεις στις αλλαγές, ενώ στο
single player χαλάει το immersion.
Sephir:
Σωστός ο Νίκος.
Nitro912gr:
Δεν μπορώ να θέλω να
ακούσω Μποφίλιου όταν πρέπει την ίδια
στιγμή να σκεφτώ πώς θα σπάσω το sentry
στο TF2.
Hellion:
Όταν παίζεις Assault Trooper
στο MW, π.χ., δεν χαμπαριάζεις από συν-
θήκες. Ορμάς και άγιος ο θεός.
Sephir:
Μποφίλιου;
Nitro912gr:
Να πάρει, καρφώνομαι.
Hellion:
Θεωρώ πως το επίπεδο της κου-
βέντας έχει καταβαραθρωθεί πλέον μετά
από αυτό, χαχαχα.
Kuivamaa:
Εντάξει, Μποφίλιου είπε. Δεν
είπε Τζίνα Βαρώνη.
Volrath:
Χα χα!
Sephir:
Γι’ αυτό πάμε στο δύσκολο ερώ-
τημα. Αγαπημένα soundtracks. ΜΟΝΟ ΕΝΑ.
Nitro912gr:
World of Warcraft OST.
Kuivamaa:
Πανεύκολο, Diablo 1 ,το κα-
λύτερο όλων των εποχών και των εποχών
που θα έρθουν.
Volrath:
Eύκολο, το είπα και πριν.
Golden Axe. Έχω το βασικό κομμάτι για
ringtone στο κινητό μου.
Hellion:
Συμφωνώ στο Diablo 1. Θα μπο-
ρούσαμε να γράψουμε οκτασελιδη παρου-
σίαση με θέμα «Η διαχρονικότητα του
Tristram Theme».
Sephir:
O κλασικός cheater που θα μπο-
ρούσε να κλέψει, θα έλεγε Star Wars, αλ-
λά δεν θα το πω. Θα αποδείξω ξανά πόσο
γέρος έχω γίνει και θα πω ότι μ’ αρέσει
τρελά το soundtrack του...
Hellion:
Pong;
Sephir:
Renegade. Φτύστε με.
Nitro912gr:
Φτου!
Hellion:
«Καλά, αυτός πρέπει να είναι
τουλάχιστον 19, ου ρε.»
Sephir:
17, τα 18 τα κλείνω το Σεπτέμ-
βριο. Και μετά από αυτήν τη θλιβερή δή-
λωση, ανανεώνουμε το ραντεβού μας για
τον επόμενο μήνα. Καλές βουτιές!
PC
Εσείς σε ποιο
παιχνίδι θα ακούγατε
τραγούδια της;