Page 104 - PC Master τ. 275

R
eview
ενός κουμπιού σε τέρας με λεπίδες ή νύχια
αντί για χέρια, σφυροκοπεί (κυριολεκτικά!)
τους αντιπάλους του, ανεξαρτήτως μεγέ-
θους, διαθέτει ασπίδες, ενώ μπορεί εξίσου
εύκολα να χειριστεί συμβατικά όπλα
(
assault rifles, rocket launchers) σε περί-
πτωση που επιθυμεί να διατηρήσει ένα
πιο... χαμηλό προφίλ! Στις κάμποσες ικανό-
τητές του προστίθεται η δυνατότητα να
οδηγεί οχήματα (τεθωρακισμένα ή ελικό-
πτερα), ενώ, αν βαρεθεί να βρίσκεται μέσα
στους... τενεκέδες, μπορεί να «δανειστεί»
τα πυροβόλα τους και να τα χρησιμοποιή-
σει κατά βούληση. Θετικό στοιχείο είναι το
γεγονός ότι οι αποστολές που αναλαμβά-
νετε συνεχώς σας τοποθετούν σε τέτοιες
καταστάσεις και σας ωθούν να χρησιμοποι-
ήσετε κάθε δύναμη του Heller που είναι
διαθέσιμη, με αποτέλεσμα να μην βαριέ-
στε εύκολα και να μην νιώθετε ότι κάνετε
συνεχώς τα ίδια, παρά το σχετικά επανα-
λαμβανόμενο σχεδιασμό των αποστολών.
Βέβαια, για να σπάσει κάπως ο συνεχής
και ασταμάτητος χαμός, υπάρχουν κάποιες
αποστολές που ακολουθούν stealth προ-
σέγγιση, όπου εκεί θα πρέπει να «μεταμ-
φιέζεστε», απορροφώντας τους ανθρώ-
πους–κλειδιά, προκειμένου να περάσετε
απαρατήρητος. Μη φανταστείτε όμως ότι
πρόκειται για κάτι εξεζητημένο ή σύνθετο,
το παιχνίδι σας βοηθά ιδιαίτερα στα σημεία
αυτά, δίνοντάς σας άμεσα on-screen πλη-
ροφορίες για το κατά πόσο μπορείτε να κι-
νηθείτε χωρίς να σας πάρουν χαμπάρι ή
όχι, ενώ η Α.Ι. των εχθρών σας είναι επίτη-
δες «χαζή», ώστε να μην παρεκκλίνει υπερ-
βολικά από το κυρίως πιάτο της καταιγιστι-
κής δράσης.
Γενικότερα οι περισσότεροι εχθροί, δη-
λαδή οι στρατιώτες της Blackwatch, δεν
προκαλούν ιδιαίτερα προβλήματα στην
αντιμετώπισή τους, καθώς αρκούν ελάχι-
στα χτυπήματα για να πάψουν να σας ζαλί-
ζουν το κεφάλι, ενώ η πιο συνηθισμένη
χρήση τους είναι η «κατανάλωσή» τους για
να κερδίσετε πίσω λίγη ενέργεια ή να αυ-
ξήσετε την μπάρα των ειδικών δυνάμεων
του Heller. Δεν λείπουν όμως και κάποιοι
πιο ζόρικοι εχθροί, κυρίως μεταλλαγμένοι,
οι οποίοι θέλουν λίγη προσοχή και παρα-
πάνω... ξύλο για να τους πείσετε με ακλό-
νητα επιχειρήματα ότι δεν μπορούν να σας
δείρουν. Βέβαια, υπάρχουν περιπτώσεις,
ιδίως όταν σας έχουν αντιληφθεί όλες οι
δυνάμεις της περιοχής και έχει σημάνει συ-
ναγερμός, που η οθόνη γεμίζει από
εχθρούς που σας πυροβολούν και σας χτυ-
πούν από παντού, οπότε καλό είναι σε αυ-
τές τις περιπτώσεις να βάλετε τα πόδια
στους ώμους και να εξαφανιστείτε. Η διαδι-
κασία αυτή, σε αντίθεση με τα περισσότε-
ρα open-world παιχνίδια, αποδεικνύεται
ιδιαίτερα εύκολη, καθώς αρκεί να βρεθείτε
γρήγορα μακριά από τα αδιάκριτα βλέμμα-
τα και να αλλάξετε μορφή με το ανάλογο
πλήκτρο. Η απόφαση αυτή των δημιουρ-
γών αποτελεί δίκοπο μαχαίρι, γιατί από τη
μία δεν νιώθετε τον κίνδυνο για το αν θα
σας αντιληφούν ή όχι, καθώς οι συνέπειες
σάς είναι πλήρως αδιάφορες (ιδίως μόλις ο
Heller ισχυροποιηθεί σημαντικά), από την
άλλη, όμως, μπορείτε εύκολα να σβήσετε
την καταστρεπτική μανία σας χωρίς να κα-
ταλήξετε να τρέχετε για κανά δεκάλεπτο
να ξεφύγετε από τους διώκτες σας.
Σε γενικές γραμμές, αυτό που μένει στον
παίκτη από το gameplay του Prototype 2
είναι η γεμάτη δράση του, οι απίστευτες
καταστροφές που προκαλούνται σχεδόν σε
κάθε μάχη (από τη μέση και μετά, κάθε
αποστολή είναι ένας μικρός πόλεμος) και η
αίσθηση ότι πραγματικός στόχος του είναι
να προσφέρει... άμυαλο pure fun για 12
περίπου ώρες (εξαρτάται βέβαια και από το
πόσο «χαζεύετε» στην πόλη). Τίποτε λιγό-
τερο, τίποτε περισσότερο – άλλωστε, το
παιχνίδι δεν προσπαθεί να πρωτοτυπήσει
κάπου, απεναντίας θυμίζει σχεδόν κάθε
άλλο open-world game που έχετε παίξει
τα τελευταία πέντε χρόνια. Αν δεν σας πει-
ράζει αυτό, όπως εμένα σε αυτή την περί-
πτωση, τότε το Prototype 2 θα σας διασκε-
δάσει εγγυημένα.
PC Master
104
Οποιαδήποτε ομοιότητα με το Wolverine είναι
καθαρά συμπτωματική.
Προπονούμενοι για τους Ολυμπιακούς Αγώνες
του 2016...
Ελάτε όλοι μαζί για μία αγκαλίτσα!
Τα cut-scenes είναι ιδιαίτερα ατμοσφαιρικά και καλοφτιαγμένα.