Page 110 - PC Master τ. 275

R
eview
PC Master
110
Σ
ε ένα υποθετικό παράλληλο σύ-
μπαν, όλα κυλούσαν σχετικά
ήρεμα για το νεαρό αστυνομικό
Davis Russel, ο οποίος μία μέρα,
μαζί με το συνάδελφό του, Leo
Delgado, αφήνει στην άκρη τα
καθήκοντά του με σκοπό να κάνει μία επί-
σκεψη στο σπίτι του, όπου η κορούλα του
θα γιόρταζε τα γενέθλιά της. Τα σχέδια
του όμως ανατράπηκαν, όταν, από το που-
θενά, μία ανθρωπόμορφη φυλή ονόματι
Lutadores (!), με «συνολάκια» που θαρρείς
πως βγήκαν απευθείας από το «Mad Max»
και κραδαίνοντας φουτουριστικά όπλα,
πραγματοποιεί σφοδρή επίθεση στη μέχρι
τότε γαλήνια Vanguard City και σχεδόν
την ισοπεδώνει. Σαν να μην έφτανε αυτό,
σε αρκετά σημεία της πόλης επικρατεί έλ-
λειψη ή αναστροφή της βαρύτητας, χωρίς
κάποιος να μπορεί να δώσει μία λογική
εξήγηση γι’ αυτό. Οι δύο ήρωες, παρά τις
γενναίες προσπάθειές τους, τελικά συλ-
λαμβάνονται και φυλακίζονται από τους
Lutadores. Ύστερα από την αναμενόμενη
απόδρασή τους, αποφασίζουν από κοινού
να σώσουν την κόρη του Davis, η οποία
αγνοείται μαζί με όλα τα υπόλοιπα παιδιά
της Vanguard, αλλά και να φωτίσουν αυ-
τήν την πολύ σκοτεινή υπόθεση.
Αυτό είναι σε γενικές γραμμές το story
του νέου πονήματος της Saber Interacti-
ve, μίας ομάδας ανάπτυξης που μεταξύ
άλλων έχει δημιουργήσει ένα από τα πιο
αδικημένα FPS ever, το Timeshift, το
οποίο είχαμε δώσει ως δώρο στο τεύ-
χος 266. Όσο και αν αρχικά δεν της
φαίνεται, η ανατρεπτική ιστορία
κατορθώνει, όσο κλιμακώνε-
ται, να γίνεται ολοένα πιο
ενδιαφέρουσα, ενώ δίνε-
ται αρκετή έμφαση στα
γεγονότα που διηγείται
με συχνές cutscenes και
συνεχείς διαλόγους από
τους δύο πρωταγωνι-
στές, οι οποίοι δυστυ-
χώς δεν είναι αντάξιοι
της κεντρικής ιδέας του
σεναρίου με συνέπεια να
προκαλούν γρήγορα την
αδιαφορία του παίκτη για την
τύχη τους. Ευτυχώς το αντίθετο
συμβαίνει με το ίδιο το παιχνίδι, έως έναν
βαθμό τουλάχιστον.
INVERSION OF WAR
Το Inversion είναι βαθύτατα, σε σημείο
παρεξήγησης, επηρεασμένο από το Gears
of War και αυτό φαίνεται σχεδόν σε κάθε
τομέα του: το ύψος της κάμερας που χρη-
σιμοποιείται για την τρίτου προσώπου
απεικόνιση, ο τρόπος που τρέχουν οι ήρω-
ες, το σύστημα κάλυψης, ακόμη και μερι-
κά όπλα σχεδιαστικά θυμίζουν πολύ το
υπερεπιτυχημένο παιχνίδι της Epic – μη
μιλήσω καλύτερα για τη συσκευή με την
οποία οι Lutadores βγαίνουν στην επιφά-
νεια γιατί τότε θα γίνω κακός. Ευτυχώς
τουλάχιστον η, ας τη πούμε «επιρροή»,
του GOW στο Inversion απέφερε καρπούς,
κάτι που φαίνεται στο ότι οι μηχανισμοί
μάχης δουλεύουν σωστά, η δράση έχει
καταιγιστικό ρυθμό που συχνά καθηλώνει
τον παίκτη και δεν του επιτρέπει να το
αφήσει εύκολα, ενώ αρκετές φορές, ιδίως
σε προχωρημένα στάδια, το επίπεδο πρό-
κλησης είναι αρκετά υψηλό. Το θέμα είναι
ότι μέχρι τώρα το όλο «πακέτο» κάπου το
έχουμε ξαναδεί και μάλιστα καλύτερο,
οπότε η Saber Interactive, σκεπτόμενη
ορθά και προσπαθώντας να κάνει τη δια-
φορά, αποφάσισε να συμπεριλάβει ένα
special όπλο ως βασικό συστατικό του
gameplay, το Gravlink.
Upside Down
του Γιώργου «Sephir» Δεμπεγιώτη
Σε ποιο group παίζεις, είπαμε;
Η κάλυψη είναι απαραίτητη, αλλά μην ξεχνάτε
ότι συχνά η κρυψώνα δεν αντέχει και πολλά.
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Intel Core i7 920, 6GB RAM, GPU 560Ti
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Το Inversion έτρεξε απρόσκοπτα χωρίς
το παραμικρό crash ή σκαμπανεβάσματα
στην απόδοσή του.
INVERSION