Page 113 - PC Master τ. 275

R
eview
113
PC Master
χάρτες είναι για ομάδες 2v2, 3v3, 4v4, 5v5
(
αν και δεν είναι όλα τα queues διαθέσιμα
ανά πάσα στιγμή).
OI IMMORTALS
Σε λίγα λεπτά μέσα στο RoI γίνεται εμ-
φανές ότι τα production values δεν είναι
τα καλύτερα, κάτι που αντικατοπτρίζεται
καλύτερα στο σχεδιασμό των ηρώων: δεν
υπάρχει κάτι εμπνευσμένο στο design, ενώ
σε ορισμένα σημεία θα δείτε ένα άτσαλο
animation ή ένα σαχλό voice over. Το art-
work δεν είναι το καλύτερο (ευγενικός
τρόπος για να πω ότι κάποια μοντέλα είναι
από χοντροκομμένα έως άσχημα). Οι ήρω-
ες δεν ακολουθούν κάποιο οργανωμένο
πάνθεο ή μοτίβο, είναι «ό,τι να ’ναι» με τα
διάφορα στερεότυπα που θα περιμένατε.
Μερικοί ήρωες είναι οι «πιο μπανάλ, πεθαί-
νεις», άλλοι είναι εντελώς άσχετοι. Υπάρχει
ο Scorpix (μισός άνθρωπος, μισός σκορ-
πιός), ο Pycon o μινώταυρος, ο Kavashiir το
χρυσό λιοντάρι, η Nysus (τοξότρια-νάγια),
ο δράκος Trovoc, ο Tzai (ο φακίρης βουδι-
στής), ο Kaos (πεζοναύτης με αυτόματο και
χειροβομβίδες), ο Ichorr το δέντρο. Και φυ-
σικά, ακόμα η λίστα των ηρώων είναι αρκε-
τά μικρή (μόνο 12 ήρωες) κάτι που πρέπει
οπωσδήποτε να μεγαλώσει άμεσα. Το κα-
ζάνι αυτό έχω αρχίσει να το σιχαίνομαι και
αυτός είναι ο λόγος που με έχει τραβήξει
το Smite, ένα ανερχόμενο third person de-
fense, όπου οι χαρακτήρες είναι θεοί από
διάφορες μυθολογίες… αλλά αυτό είναι
άλλη ιστορία για επόμενο τεύχος.
Κάθε ήρωας έχει τη μία passive και τέσ-
σερα ενεργά skills, υπάρχουν οι κλασικές
ομαδοποιήσεις (tank, carry, support,
κ.λπ.), τα lanes και τα minions και όλα τα
προβλεπόμενα στοιχεία. Το παράξενο είναι
ότι κάθε Immortal κάνει το δικό του level-
up: με κάθε αγώνα που κερδίζετε, η εμπει-
ρία πηγαίνει στο χαρακτήρα που μόλις πο-
λέμησε, όχι στο γενικότερο προφίλ σας,
και με τον καιρό ο συγκεκριμένος ήρωας
κερδίζει Talent Points και βελτιώνεται (τα
τρία Talent Trees είναι Offensive/Defensive
και Immortal). Αυτό είναι καλό και κακό:
από τη μία μπορείτε να επενδύσετε σε
έναν ήρωα που σας αρέσει, από την άλλη
ίσως βρεθείτε απέναντι σε έναν ήρωα
υπερβολικά ανεπτυγμένο. Επίσης, αυτή η
τεχνοτροπία «τιμωρεί» τον παίκτη που παί-
ζει με πολλούς διαφορετικούς ήρωες, κα-
θώς έτσι μοιράζεται η εμπειρία σε πολλούς
ήρωες: άλλο να έχεις έναν ήρωα 10ου επι-
πέδου και άλλο να έχεις πέντε ήρωες 2ου
επιπέδου. Το σύστημα ανάπτυξης ήρωα
αλά RPG είναι καλό και δίνει βάθος, αλλά
θέλει κάποιον μηχανισμό που θα εξασφα-
λίζει και τον παίκτη, ώστε κάθε φορά που
πιάνει έναν νέο ήρωα, να μην αρχίζει από
το μηδέν.
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΙΚΤΕΣ
Τα PvP games όσο περισσότερο κόσμο
έχουν να τροφοδοτεί τους αγώνες τόσο
καλύτερα πηγαίνουν: το RoI αυτήν τη στιγ-
μή δεν έχει το μεγαλύτερο κοινό. Κυρίως
είναι παίκτες DotA ή LoL που έχουν βαρε-
θεί και ψάχνουν μία εναλλακτική. Οι hard-
core προσπερνούν τα μειονεκτήματα του
παιχνιδιού και είναι πρόθυμοι να δώσουν
στο παιχνίδι λίγο καιρό ώστε να βελτιωθεί.
Οι πιο άβγαλτοι ρίχνουν μερικές ματιές και
επιστρέφουν σε πάτρια εδάφη.
Ο matchmaker καταβάλει αξιόλογες προ-
σπάθειες να βρει παίκτες του ίδιου επιπέ-
δου, κάτι που μπορεί να έχει μία καθυστέ-
ρηση 1-2 λεπτά, καθώς δεν υπάρχει τερά-
στιο player base. Αλλά το κλείδωμα του χα-
ρακτήρα προτού μπεις στο queue κάνει το
matchmaking άνισο και χαοτικό, καθώς δεν
μπορεί να γίνει συνεννόηση με τα υπόλοι-
πα μέλη της ομάδας σε κάποιο λόμπι.
Το Rise of Immortals διαθέτει μερικές
καλές ιδέες και είναι εμφανές ότι οι devel-
opers βάζουν τα δυνατά τους, καθώς θα
βρείτε μικρές όμορφες πινελιές και βολικές
λειτουργίες στο interface και στο game-
play. Για παράδειγμα, δεν υπάρχει πολύ-
πλοκο σύστημα αντικειμένων με συνταγές
και κρυφά μαγαζιά στη ζούγκλα: ένα αντι-
κείμενο απλώς αναβαθμίζεται σε καλύτερη
έκδοση, μία απλή ιδέα που λάτρεψα (πείτε
με casual, παλιοDotάδες, δεν έχω πρόβλη-
μα). Εν τέλει, αν και μου άρεσε αρκετά το
προσεγμένο PvE στοιχείο, το RoI δεν έχει
κάτι πραγματικά ιδιαίτερο να προσφέρει,
ενώ τα χαμηλά production values και η έλ-
λειψη φαντασίας και «λούστρου» στο de-
sign το κρατάνε πίσω. Οι φανατικοί των
Hero Defense ας του ρίξουν μία ματιά για
να είναι «διαβασμένοι», αλλά έως εκεί.
Έπαιξα κάποια στιγμή μέσω «ατμού», μια
και το είδα εκεί, και δεν μου κίνησε καν το
ενδιαφέρον για πάνω από δύο games. Γε-
ρό uninstall και ξεκουμπίδια, μόνο το lobby
του μου άρεσε.
-
you 195
Η ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ
pcmaster.gr/forum
Το RoI αυτήν τη στιγμή
δεν έχει το μεγαλύτερο
κοινό.
60
%
ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Lobby Map
Ποικιλία χαρτών (PvE/PvP)
Persistent Leveling
Ανέμπνευστο art/design
Μέτριο matchmaking
Λίγος κόσμος
n
Eίδος:
Hero Defense
n
Έκδοση:
Petroglyph
n
Ανάπτυξη:
Petroglyph
n
Διάθεση:
riseofimmortals.com
n
Τιμή:
Free-to-play
n
Ελάχιστες Απαιτήσεις:
Windows XP/Vista, επεξεργαστής
Intel Pentium 4 3.000MHz/AMD Athlon 64 3000+, μνήμη 2GB, κάρτα γραφικών GeForce 7600/ATi Radeon ?1600, Internet
n
Μultiplayer:
Ναι
n
Επίσημο site:
riseofimmortals.com
n
Eπιρροές:
League of Legends
n
Εναλλακτικές Λύσεις:
Heroes of Newerth
Οι Immortals φτάνουν έως το 20ό επίπεδο
στον αγώνα (αυτό είναι άσχετο από το persis-
tent level τους).
Ο Scorpix και τα σκορπάκια του.