Page 68 - PC Master τ. 275

PC Master
68
Θ
α ξεκινήσουμε… από την αρχή,
φυσικά, και τον
Dave Gilbert,
ιδρυτή
της Wadjet Eye Games.
PC Master:
Αρχικά θα θέλαμε να μας δώσετε ορισμένες πληρο-
φορίες για εσάς, για την ίδρυση της Wadjet Eye Games και την πο-
ρεία της μέχρι τώρα.
Dave Gilbert:
Ξεκίνησα την εταιρεία το 2006. Είχα μόλις επι-
στρέψει σπίτι μου έπειτα από έναν χρόνο κατά τον οποίο ταξίδευα
διδάσκοντας Αγγλικά και, έχοντας κάποιες οικονομίες στην άκρη,
δεν ένιωθα έτοιμος να μπω και πάλι σε κανονικούς ρυθμούς δου-
λειάς. Οπότε έπαιρνα το laptop μου και επισκεπτόμουν το τοπικό
Internet café και δούλευα πάνω σε ένα παιχνίδι. Το The Shivah
ήταν το τελικό αποτέλεσμα. Ευχαριστήθηκα τόσο πολύ τη διαδικα-
σία δημιουργίας του, που αποφάσισα ότι δεν ήθελα να κάνω κάτι
άλλο. Είχα οικονομίες που με κάλυπταν για έξι μήνες, πιθανώς και
περισσότερο, αν αποφάσιζα, όμως, να ζήσω σαν τον Γκάντι. Συνει-
δητοποίησα ότι δεν θα είχα ποτέ ανάλογη ευκαιρία, οπότε ήταν μία
απόφαση στο πλαίσιο του «τώρα ή ποτέ» και τελικά το επιχείρησα.
Από τότε έχουμε δημιουργήσει έξι παιχνίδια ως Wadjet Eye Games
και έχουμε αναλάβει την έκδοση τεσσάρων ακόμη.
PCM:
Indie adventure games: Ποιο θεωρείτε ότι είναι το πιο χα-
ρακτηριστικό γνώρισμά τους σε σύγκριση με τους τίτλους των με-
γάλων εταιρειών και των πλούσιων budgets και γιατί θα έπρεπε να
τους δώσει την ανάλογη προσοχή ένας παίκτης;
D.G.:
Τα adventure games είναι δύσκολο προϊόν προς πώληση,
ακόμη και για τα ΑΑΑ στούντιο. Όταν δουλεύεις με μικρό budget,
όπως εγώ, είναι ακόμη δυσκολότερο. Αλλά αυτό ακριβώς είναι που
τα κάνει ξεχωριστά. Δεν το κάνουμε για τα λεφτά (παρ’ όλο που τα
λεφτά είναι υπέροχα), αλλά επειδή το αγαπάμε! Αυτό μάλιστα θα
μπορούσε να ειπωθεί για κάθε ανεξάρτητο τίτλο. Σαφώς υπάρχουν
ευκολότεροι τρόποι για να κερδίσεις το βιος σου, αλλά θεωρώ ότι
κανένας τους δεν προκαλεί το ίδιο αίσθημα ικανοποίησης με το
συγκεκριμένο.
PCM:
Πολλοί θεωρούν ότι τα τελευταία χρόνια τα video games
έχουν αλλάξει ρότα και ακριβώς επειδή στοχεύουν σε σαφώς μεγα-
λύτερη αγορά, άφησαν πίσω ορισμένα σημαντικά χαρακτηριστικά
τους, όπως η πολυπλοκότητα στα RPG games ή η δυσκολία των
γρίφων στα adventure games. Συμφωνείτε με αυτό ή όχι;
D.G.:
Νομίζω πως η αλλαγή οφείλεται κυρίως στην εξέλιξη
της τεχνολογίας. Παλαιότερα θα ξόδευες ευχαρίστως εβδομά-
δες ή ακόμη και μήνες για έναν γρίφο, διότι απλούστατα δεν
υπήρχε το Internet και η μόνη λύση ήταν να ενδώσεις και να
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
WADJET EYE GAMES