Page 70 - PC Master τ. 275

Α
ς περάσουμε στον
Joshua
Nuernberger
που ασχολείται
περισσότερο με τη μαγική
τεχνολογία πίσω από το παιχνίδι…
PC Master:
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της AGS μηχανής γρα-
φικών σε σύγκριση με τη Wintermute; Σκεφτήκατε ποτέ να χρησι-
μοποιήσετε τη δεύτερη;
Joshua Nuernberger:
Όταν ξεκίνησα να φτιάχνω παιχνίδια,
χρησιμοποιούσα πακέτα εργαλείων για text adventures. Είχα ασχο-
ληθεί με μηχανές γραφικών πριν από αυτό, αλλά τις είχα βρει πο-
λύ αποθαρρυντικές ως προς την εκμάθησή τους (αυτό από κάποι-
ον με καμία πρότερη εμπειρία σε επίπεδο προγραμματισμού).
Όταν ασχολήθηκα για πρώτη φορά με την AGS, θεώρησα πως το
αποτέλεσμα ήταν ανταποδοτικό ως προς το χρόνο που ξόδευα πά-
νω σε αυτήν και τις δυνατότητες απόδοσης που είχε. Έτσι λοιπόν,
συνεχίζοντας να μαθαίνω να τη χρησιμοποιώ, δεν ένιωσα ποτέ την
ανάγκη χρήσης άλλου software, συμπεριλαμβανομένης της
Wintermute.
PCM:
Πειρατεία: Μπορείτε να μας πείτε ή έστω να μας δώσετε
μία μικρή ιδέα περί της ζημιάς που προκαλεί στην όλη βιομηχανία,
σύμφωνα με τη δική σας μέχρι τώρα εμπειρία;
J.N.:
Όταν λαμβάνω ειδοποιήσεις από το Google που σχετίζο-
νται με το Gemini Rue, συχνά ένας μεγάλος αριθμός αποτελεσμά-
των αφορά σε torrents, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι που μπο-
ρούμε να κάνουμε για να ελαττώσουμε το φαινόμενο. Με τα ανε-
ξάρτητα παιχνίδια όμως, ένα μεγάλο μέρος του κοινού που γνωρί-
ζει για το παιχνίδι σου, θέλει να το υποστηρίξει, γνωρίζοντας ότι
αποτέλεσε προσωπική δημιουργία. Οπότε πιστεύω ότι η πειρατεία
χτυπά βέβαια και τα indie games, αλλά όχι όσο τους περισσότε-
ρους ΑΑΑ γνωστούς και mainstream τίτλους.
PCM:
Πώς νιώθει κάποιος όταν κερδίζει τόσα πολλά βραβεία για
το παιχνίδι του και τι αντίκτυπο στα μελλοντικά πλάνα του όσον
αφορά στη σχετική βιομηχανία; Μπορούμε να περιμένουμε κάτι
νέο από εσάς στο προσεχές μέλλον;
J.N.:
Είναι πραγματικά υπέροχο και συναρπαστικό! Νιώθω ευτυ-
χής γνωρίζοντας ότι υπήρξαν τόσοι πολλοί άνθρωποι που διασκέ-
δασαν με το παιχνίδι μου, ύστερα από τόση δουλειά που είχα ρίξει
σε αυτό. Αν οι βραβεύσεις συνεπάγονταν προσφορές εργασίας, θα
ήμουν σε καλό σημείο αναφορικά με το μέλλον. Πάντως έχω ορι-
σμένες ιδέες στο μυαλό μου αυτή την περίοδο, αλλά παραδέχομαι
ότι δεν φτάνουν τα επίπεδα του Gemini Rue.
PCM:
Μπορείτε να μας πείτε τη γνώμη σας σχετικά με την ύπαρ-
ξη και τη χρήση της λειτουργίας προβολής hotspots στα adventure
games; Θεωρείτε ότι είναι βοήθεια ή απλώς στοιχείο εξέλιξης των
συγκεκριμένων παιχνιδιών;
J.N.:
Νομίζω πως είναι χρήσιμο χαρακτηριστικό. Είναι σημαντικό
να δίνεις feedback προς τον παίκτη, μία αίσθηση διαλόγου ανάμε-
σα στον κόσμο του παιχνιδιού και στις κινήσεις του. Δεν θέλω ποτέ
οι παίκτες να νιώθουν χαμένοι ή παγιδευμένοι όταν εξερευνούν
διάφορα περιβάλλοντα, οπότε η ύπαρξη του hotspot indicator
βοηθά να κατευθύνει τον παίκτη προς τα σημαντικά σημεία τους.
Μπορεί να θεωρηθεί και μία μορφή εξέλιξης, υπό την έννοια ότι
μειώνει το χρόνο που ψάχνει ο παίκτης να ανακαλύψει τους διαφό-
ρους γρίφους και αυξάνει το διάστημα ενασχόλησης για την επίλυ-
σή τους.
PCM:
Στις ετήσιες τελετές βράβευσης παιχνιδιών, όπως τα BΑFΤΑ
και Spike/VGA βραβεία, τα adventure games λάμπουν διά της απου-
σίας τους. Δεν είναι ενοχλητικό αυτό για κάποιον developer του
συγκεκριμένου είδους παιχνιδιών; Γιατί συμβαίνει κάτι τέτοιο και
πώς θα μπορούσε να αλλάξει;
J.N.:
Τα adventure games είναι ένα ιδιαίτερα εξειδικευμένο εί-
δος παιχνιδιών και τα προεξέχοντα χαρακτηριστικά τους (αφηγη-
ματικότητα, ατμόσφαιρα, χαρακτήρες) έχουν μεταφερθεί και σε
άλλες κατηγορίες. Παρ’ όλα αυτά, σε πιο ανεξάρτητους κύκλους,
όπως τα IGF και IndieCade βραβεία, νομίζω πως τα adventure
games εξακολουθούν να λαμβάνουν πολλή προσοχή και σεβασμό.
Οπότε, παρότι στις πιο mainstream βραβεύσεις δεν αναγνωρίζεται
και περιφρονείται η δουλειά μας, το κενό που προκύπτει, καλύπτε-
ται από πιο μικρούς κύκλους.
PC Master
70
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Ο χαμηλός δείκτης δυσκολίας δεν κλόνισε τη φήμη του Gemini Rue,
σύμφωνα με τον Joshua.
Ο Joshua Nuernberger παραδέχεται –προς τιμήν του- ότι δεν έχει κάτι
στα σκαριά που να φτάνει στα επίπεδα του Gemini Rue.