Page 78 - PC Master τ. 275

PC Master
78
A
κόμη και αν δεν συμφωνούμε με αυτόν τον ισχυρισμό, πρέπει, χωρίς πα-
ρωπίδες, να ξεκολλήσουμε από ορισμένα στερεότυπα που προκαλούν
από γέλιο έως εκνευρισμό.
Κάποια «κόλπα» έχουν παλιώσει πια, δεν πάει άλλο. Δεν είναι ότι δεν
τα βλέπουμε, απλώς μάλλον υπάρχει μία σιωπηλή συμφωνία να μην τα
αποδοκιμάζουμε, να τα δεχόμαστε μηχανικά… αλλά αυτό δεν είναι σω-
στό. Μισο-αστεία μισο-σοβαρά λοιπόν, βουτάμε στο καζάνι με τα κλισέ, πάντα με χι-
ούμορ και καλή διάθεση…
ΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ.
Ξέρετε πολύ καλά τι γίνεται εδώ… αρχίζετε
το επικό RPG σας, αλλά προτού αρχίσετε καν να κυνηγάτε τον πρώτο henchman,
μικρό boss ή αληθινό τέρας, πρέπει να εκπαιδευτείτε και να δείτε τους βασικούς
μηχανισμούς μάχης. Τι βολικό που ο ντόπιος μαγαζάτορας-ταβερνιάρης-πανδοχέ-
ας έχει μία αναπάντεχη εισβολή στο υπόγειο από φοβερά και τρομερά ΠΟΝΤΙΚΙΑ
που του τρώνε τα αλλαντικά. Κυκλοφορεί σε παραλλαγές όπου το υπόγειο μπο-
ρεί να γίνει πηγάδι, κελάρι ή αποθήκη και τα ποντίκια αλλάζουν σε αράχνες,
σκουλήκια, μυρμήγκια.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ/LOGS ΜΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙ-
ΒΩΤΙΩΝ.
Αλήθεια, ποιος το κάνει αυτό; «Αγαπητό ημερολόγιο, σήμε-
ρα βρήκα έναν μυθικό θησαυρό, ένα αντικείμενο ανείπωτης ισχύος,
κάτι που καθένας θα ήθελε να έχει και σίγουρα θα προσπαθήσει να
Υπάρχει μία μεγάλη μερίδα παικτών που, γυρεύοντας την απάντηση στο
«
πώς θα μπορούσαν να είναι καλύτερα τα games σήμερα», θεωρούν
ότι το πρόβλημα δεν είναι στα γραφικά και στα δεκάδες
Gigabytes από textures, αλλά στην έλλειψη φαντασίας και
δημιουργικότητας στην «καρδιά» του game design. Η θεωρία
αυτή ισχυρίζεται πως πολλοί game developers πατάνε σε
έτοιμες λύσεις και τεχνάσματα, δεν τολμούν να
σκεφτούν κάτι καινοτόμο και ριζοσπαστικό και απλώς
ανακυκλώνουν και αντιγράφουν τα ίδια και τα ίδια
στερεότυπα, παρ’ όλο που όλοι μας τα
αναθεματίζουμε ξανά και ξανά.
του Χρήστου «Kuv» Κουβόπουλου