Page 70 - PC Master τ. 276

PC Master
70
Η
συνεχής εξισορρόπηση (balancing) των φυλών και
το πώς αντιμετωπίζουν κάθε μονάδα ξεχωριστά τό-
σο στο σχεδιασμό όσο και στα μαθηματικά που κρύ-
βονται από πίσω τους είναι κάτι που ταλανίζει την
Blizzard συνεχώς. Αυτό επιβεβαιώνεται και από μία
πρόσφατη δήλωση του lead designer του παιχνιδι-
ού, Dustin Browder, ότι έχουν τελειώσει με το 99% του σχεδια-
σμού του δεύτερου μέρους του παιχνιδιού (ουσιαστικά expansion)
με το όνομα Heart of the Swarm, αλλά αυτό το 1% που απομένει
τους κάνει τη ζωή δύσκολη, γιατί αποτελεί το balancing.
Πρόσφατα ξεκίνησε και η beta του παιχνιδιού, η οποία, όπως είναι
φυσικό, δεν περιέχει ίχνος από το τι τρέχει στην campaign (ας ελπί-
σουμε πως θα είναι λίγο πιο ώριμη και περισσότερο προς Broodwar,
παρά προς spaghetti western, όπως ήταν το WoL). Επομένως, το μό-
νο που μπορούσαμε να κάνουμε, είναι να δούμε τις καινούργιες μο-
νάδες σε multiplayer matches και custom games με την Α.Ι. Στην be-
ta προς το παρόν υπάρχουν δημοσιογράφοι, game casters και pro
gamers, αλλά σιγά σιγά θα αρχίσουν να βγαίνουν περισσότερες προ-
σκλήσεις οπότε όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να κάνει το opt-in από
το λογαριασμό του στο Bnet. Ας μη μακρηγορούμε όμως και ας δού-
με τι αλλαγές φέρνει το παιχνίδι! Πρέπει να σημειωθεί ότι επειδή
ακριβώς έχουμε να κάνουμε με beta, πολλά στοιχεία μπορούν να αλ-
λάξουν από τη μία στιγμή στην άλλη. Blizzard είναι αυτή άλλωστε…
MENU INTERFACE
Μετά το patch 1.5 το οποίο έγινε live λίγες μέρες αφότου γρά-
φτηκε το «Strategy HQ» του προηγούμενου τεύχους, το menu έχει
αλλάξει εντελώς. Παραμένει όπως έχει και στην beta, παρ’ όλα αυ-
τά αποτελεί πολύ μεγάλη βελτίωση, ειδικά στον τομέα των custom
games, από την αρχική κυκλοφορία.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ MATCH
Το παιχνίδι έχει αλλάξει ελάχιστα σε ό,τι αφορά το πώς παίζεται.
Οι ελάχιστες μικρές αλλαγές που έχουν γίνει όμως, είναι σίγουρο ότι
στοχεύουν στη βελτίωση των αδύναμων παικτών και, τελικά, θα φέ-
ρουν αρκετά μεγάλες αλλαγές στις κατατάξεις, κάτι ιδιαίτερα ευχά-
ριστο. Το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι ότι πλέον με ένα
απλό hover πάνω από κάθε βάση βλέπουμε πόσους εργάτες έχουμε
εκεί οι οποίοι φαρμάρουν minerals και πόσους χρειάζεται η συγκε-
Όταν άρχισε να φτιάχνεται το
StarCraft 2, η προσέγγιση ήταν
ευθύς εξαρχής να ήταν ένα παιχνίδι
το οποίο θα προοριζόταν για e-
sports. Χαρακτηριστικό είναι το ότι
το πρώτο μέρος του SC2 (Wings of
Liberty) κοσμεί σχεδόν κάθε gaming
tournament event και υπάρχουν
αρκετά χρήματα για όποιον
καταφέρει να φτάσει στην κορυφή.
Aξίζει να πούμε ότι μέχρι το τέλος
Ιουνίου του τρέχοντος έτους σε
συνολικά 87 μεγάλες διοργανώσεις
SC2 τα συνολικά έπαθλα έφταναν
πάνω από το ένα εκατ. δολάρια!
Ίσως η επιτυχία του να οφείλεται
στο ότι είναι ίσως το μόνο παιχνίδι
αυτήν τη στιγμή από την Blizzard
που επιβραβεύει αποκλειστικά τις
ικανότητες του παίκτη που
αποφασίζει να παίξει μόνος του, σε
αντίθεση με το Diablo 3 (auction
house και random loot) ή το WoW,
όπου η επιτυχία/βελτίωση του
χαρακτήρα εξαρτάται και από την
πολύ καλή ομάδα που πρέπει να
βρεις.
Του Παύλου «Northlander» Γεράνιου