Page 93 - PC Master τ. 276

93
PC Master
ώμους του και γύρισε για να τον καρφώσει με μία ματιά που ικέ-
τευε για έλεος: “Really; You went there; Λογοπαιγνιάκι; Τώρα;
ΕΔΩ!;” Πιο δίπλα, χαμένος σε πολύπλοκες πράξεις προσθαφαίρε-
σης, ο Heavy μετρούσε τα credits που είχε μαζέψει σε δύο τερά-
στιες χούφτες που έμοιαζαν με γαβάθες. “Δεν το $@#!πιστεύω!
$$#*&! Μου λείπουν δύο $#@!$-credits για να πάρω το $#@$up-
grade, που να %#$@ το #$@#$@ που το %@#$@!”.»
Τα ρομπότ ακολουθούν τα πρότυπα των classes: υπάρχουν Spies,
Pyros, Heavies, Snipers κ.λπ., ενώ υπάρχουν και μερικοί ακόμη…
άσσοι στο μανίκι για τη μεταλλική παράταξη. Όλα όμως έχουν έναν
σκοπό, να μεταφέρουν τη βόμβα στην καρδιά της βάσης. Αν το ρο-
μπότ που μεταφέρει τη βόμβα σκοτωθεί, ο εκρηκτικός μηχανισμός
πέφτει στο έδαφος. Το επόμενο ρομπότ θα έρθει να τη σηκώσει και
να συνεχίσει την τρελή κούρσα του. Παράλληλα, τα ρομπότ πίσω
τους αφήνουν χρήματα τα οποία πρέπει να μαζεύετε γρήγορα, κα-
θώς εξαφανίζονται λίγα δευτερόλεπτα αργότερα. Στον πρώτο γύρο
δεν μαζεύαμε αρκετά χρήματα, έτσι γρήγορα μείναμε πίσω στα up-
grades και δεν καταφέραμε να βγάλουμε τα τελευταία κύματα.
Οι αναβαθμίσεις που κάνετε στη βάση, στα λίγα δευτερόλεπτα
που έχετε προτού προετοιμαστείτε για το επόμενο κύμα, είναι το
κλειδί της επιβίωσης: όλες οι αναβαθμίσεις είναι passive και βελ-
τιώνουν είτε κάποια γενικά stats κοινά σε όλες τις κλάσεις, είτε
επηρεάζουν τα ξεχωριστά skills κάθε ειδικότητας. Μόλις συνειδη-
τοποιήσαμε τη σημαντικότητα των credits και των αναβαθμίσεων
(
δεν πρέπει απλώς να σκοτώσεις το ρομπότ, αλλά να μαζέψεις και
τα χρήματα που αφήνει), αμέσως αρχίσαμε να κερδίζουμε έδαφος.
Παράλληλα, βρίσκαμε καλύτερες θέσεις, καλύπταμε πιο σωστά ο
ένας τον άλλον, αγοράζαμε σωστά upgrades, βάζαμε σωστά προ-
τεραιότητες στην πορεία της μάχης και αποκτήσαμε καλύτερη επι-
κοινωνία. Aρχίσαμε να δένουμε ως ομάδα και, το φυσικό επακό-
λουθο ήταν η πρώτη νίκη μας εν μέσω έξαλλων πανηγυρισμών και
ουρλιαχτών, δύο ώρες αφού μπήκαμε στο παιχνίδι (η ώρα πέταξε,
πραγματικά). Ήταν η πρώτη νίκη μας και σίγουρα όχι η τελευταία…
MANN WINS!
Ελπίζω να δώσαμε ένα ερέθισμα για το MvM, τα υπόλοιπα είναι
στο χέρι σας. Γιατί μόνο αυτό μπορεί να γίνει μέσα από τις λίγες
αυτές σελίδες, να ξύσουμε την επιφάνεια, καθώς το TF2 έχει ακό-
μη πολλά πράγματα που δεν αναφέραμε. Υπάρχουν πολλοί χάρτες
ακόμη, σύστημα crafting, υπάρχουν drops που πέφτουν μέσα στη
μάχη (όντως ακούστηκε σε κάποια φάση η έκπληκτη κραυγή του
Στέφανου «Όπα! μου έπεσε ένα... κάτι, τι ’ναι τούτο;») και ίσως το
πιο καλοδουλεμένο Achievement/Reward δέντρο που έχουμε δει
σε Steam Game. Το Mann vs Machine, όπου παίζεις με φίλους, χω-
ρίς το φόβο ότι θα σε κάνει αλοιφή ένας πιο έμπειρος αντίπαλος,
είναι η τέλεια εισαγωγή στο φαινόμενο TF2.
Εξάλλου, και τα ρομπότ μπορούν να σε κάνουν αλοιφή, απλώς
θα «περιποιηθούν» και τους φίλους σου!
PC
Soldier Sephir (Γιώργος Δεμπεγιώτης)
Καταταγείτε, μας έλεγαν. Θα βρείτε ένα φιλικό, πρόσχαρο
περιβάλλον... Ως πιστός και φιλότιμος Στρατιώτης, πήρα
υπό μάλης το πιστό μου τουφέκι και κουβάλησα στη γε-
μάτη σημάδια από τις κακουχίες πλάτη μου το βαρύ
rocket launcher, το οποίο θα έπαιζε κρισιμότατο ρόλο
στη αδυσώπητη μάχη εναντίον των μηχανών. Η ομάδα μου;
Εκεί, μαζί μου, στο πλευρό μου, να με σιγοντάρει, να με
συμβουλεύει, να με ενθαρρύνει. Ο Κούβης, ο γιατρός, με
τα uber κόλπα του να μας κάνει άτρωτους, ο «αρχηγός»
Ναύαρχος με τα dispenser του να μας τροφοδοτεί με
πυρομαχικά, ο Kuivamaa σιωπηλός μα καταστροφικός, ο
πυρομανής Μποράτσος να φλυαρεί ασταμάτητα όσο σαρώ-
νει με τις φλόγες του τους επίμονους σιδεροκέφαλους
εχθρούς μας και ο Κέρβερος... πραγματικός κέρβερος στο
πεδίο της μάχης. Μάταιο όμως... ένας γοργοπόδαρος τε-
νεκές προλαβαίνει να αρπάξει τη φονική βόμβα, να την
τοποθετήσει επ’ ώμου και να ορμήσει τρέχοντας προς στη
βάση μας. Στην προσπάθειά μου να τον εμποδίσω, πληγώ-
νομαι θανάσιμα από έναν μπαμπέση Sniper και δεν προ-
λαβαίνω να σηκωθώ. Το κύμα μάς κέρδισε, η μάχη χάθηκε.
Όχι όμως ο πόλεμος. Καταταγείτε, μας έλεγαν...
Το rating εξαρτάται από τα χρήματα που μαζεύετε και δίνει χρηματι-
κό μπόνους αν είναι αρκετά υψηλό.
Ο Medic βοηθάει με το Ubercharge έναν Heavy – είναι και οι δύο
άτρωτοι για μερικά δευτερόλεπτα (άσχημα νέα για τα ρομποτάκια).
Το Mann-Up mode είναι το pay2play κομμάτι του MvM. Πληρώνεις
ένα μικρό ποσό για να παίξεις σε αγώνα με καλύτερες ανταμοιβές,
drops κ.λπ. Εμείς παίξαμε στο Boot Camp που είναι δωρεάν και δεν
μείναμε παραπονεμένοι.