Page 106 - PC Master τ. 280

R
eview
PC Master
106
Y
πάρχει ένας λόγος που οι μά-
χες σώμα με σώμα είναι κάτι
που αποφεύγουν πολλά παι-
χνίδια σήμερα: είναι ένα πολύ
δύσκολο σύστημα με πολλές
τεχνικές επιπλοκές και σπάνια
αποδίδεται σωστά (αν και υπάρχουν εξαι-
ρέσεις, όπως τα Condemned). Οι
developers πάντως, αποφεύγουν να
ασχολούνται και πολύ – συνήθως υπάρχει
κάποια επιλογή για μία κλοτσιά, ένα-δύο
μαχαίρια ή ένα ρόπαλο, απλώς για να
υπάρχει κάτι, και αυτό ήταν όλο. Παράλ-
ληλα, υπάρχει λόγος που τα on-line
shooters ξεφουρνίζονται κατά τις δεκά-
δες τον τελευταίο καιρό: τα πολυβόλα, οι
φαντάροι, τα άρματα, έχουν δυστυχώς
επικρατήσει ως εύκολες λύσεις για μάχες.
Επίσης, είναι συνταγές δοκιμασμένες και
δεν αποτελούν ρίσκο.
Το Chivalry: Medieval Warfare, με πολύ
αντρικό, ευθύ και γενναίο τρόπο, αγνοεί
αυτές τις αντιλήψεις και παρουσιάζει ένα
first person slasher, με έμφαση στη μάχη
σώμα με σώμα σε ένα μεσαιωνικό setting,
γεμίζοντας έτσι ένα μεγάλο κενό. Όπως
καταλαβαίνετε…
ThERE will bE blOOd
Το Chivalry: Medieval Warfare προέκυ-
ψε από ένα Kickstart Project, το οποίο με
τη σειρά του προέκυψε από το Age of
Chivalry, ένα modification για το Half-Life
2 (
πλέον χρησιμοποιείται η Unreal
Engine). To AoC είχε γίνει πολύ γνωστό
για το ρεαλιστικό σύστημα της melee μά-
χης και, επειδή δεν υπήρχε πουθενά κάτι
αντίστοιχο, κέρδισε πολλούς gamers. Ευ-
τυχώς, η μετάβαση σε Kickstarter project
και το λανσάρισμα του «κανονικού παιχνι-
διού» στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία,
χωρίς παρεκκλίσεις και νοθεύσεις.
To σενάριο είναι υποτυπώδες και υπάρχει
για να δικαιολογούνται οι επικές σφαγές:
στο βασίλειο της Agatha επικρατεί ένας
φρικιαστικός εμφύλιος πόλεμος μεταξύ
των Agathian Knights και της Mason Order.
ΟΚ αυτό είναι όλο, πάμε για αίμα τώρα!
Έπειτα από ένα σύντομο αλλά εξαιρετικά
βοηθητικό tutorial, μπαίνουμε σε servers
και στη μάχη (εκτός και αν προτιμήσουμε
να παίξουμε με bots στην αρχή, μία καλή
ιδέα για να εξοικειωθούμε πρώτα).
O χειρισμός θέλει λίγο χρόνο να τον συ-
νηθίσεις, αλλά αυτό είναι λογικό αφού
όλα περιστρέφονται γύρω από melee χτυ-
πήματα και έναν εξαιρετικά ρεαλιστικό
και έξυπνο μηχανισμό. Έχετε τρία διαφο-
ρετικά βασικά χτυπήματα, καθένα με δια-
φορετική ισχύ και πεδίο δράσης: με αρι-
στερό κλικ κάνετε ένα οριζόντιο swing,
με το mouse scroll πάνω κάνετε ένα από-
τομο, μπηχτό «κάρφωμα» poke και με το
mouse scroll κάτω φέρνετε κάθετα το
όπλο. Η άμυνα είναι εξίσου δύσκολη τόσο
με το block της ασπίδας όσο και με το
parry ενός όπλου: δεν γίνεται αυτόματα
Η υψηλή τέχνη του… χάους
Του Χρήστου «Kuv» Κουβόπουλου facebook.com/chriskuv
PERFORMANCE
REPORT
ΤΟ ΤΡΕΞΑΜΕ ΣΕ:
Επεξεργαστή Core Duo 8400 3.0GHz,
4
GB μνήμη, κάρτα γραφικών HD6870,
Windows 7 Home Edition
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ:
Δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα από άπο-
ψης γραφικών. Αν κάτι σας ζορίσει, θα
έχει να κάνει με το Ιnternet και τον
provider.
CHIVALRY:
MEDIEVAL WARFARE
Άντε να παρακάμψεις τώρα αυτή την ασπίδα…
Αχ, ένας ξαφνικός
πονοκέφαλος.