Page 17 - PC Master τ. 280

DREAMFALL CHAPTERS:
ΠΡΩΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Όταν, με την αλλαγή του αιώνα, ο
άγνωστος ακόμη Ragnar T
ø
rnquist κυ-
κλοφόρησε το The Longest Journey,
τάραξε τα λιμνάζοντα νερά μίας δύσκο-
λης εποχής για τα adventure games,
εξιστορώντας το επικό οδοιπορικό
ενός κοριτσιού σε άλλους κόσμους. Το
2006,
η συνέχειά του, το Dreamfall, δί-
χασε τους φίλους του είδους καθώς
περιείχε αρκετά action στοιχεία που
απωθούσαν τους συντηρητικούς. Σε
κάθε περίπτωση, η είδηση της συνέχι-
σης του έπους με το Dreamfall Chap-
ters από τη Red Thread Studios, που
ανακοινώθηκε τον Νοέμβριο, δεν μπο-
ρεί να αφήσει αδιάφορο κανέναν.
Όπως αποκάλυψε ο ίδιος ο T
ø
rnquist
σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Poly-
gon, στο παιχνίδι θα χειριζόμαστε τρεις
χαρακτήρες, οι δύο εκ των οποίων θα
είναι γυναίκες. Επίσης είπε ότι δεν θα
κυκλοφορήσει σε επεισόδια, αλλά ως
ενιαίο παιχνίδι, με την ιστορία να χωρί-
ζεται σε τρία «βιβλία» και να εκτυλίσσε-
ται σε διάστημα ενός έτους. Η ομάδα
υπόσχεται να απαντήσει όλα τα αναπά-
ντητα ερωτήματα του Dreamfall, είτε
στο Chapters είτε σε κάποιον επόμενο
τίτλο, αφού φιλοδοξούν να μη σταματή-
σουν εκεί. Τέλος, σύμφωνα με τα λεγό-
μενά του, τα action sequences δεν θα
λείπουν από το νέο παιχνίδι, αν και ευ-
ελπιστεί σε ένα πολύ βελτιωμένο σύ-
στημα ελέγχου.
17
PC Master
ADVENTURE
NEWS
ΠΟΛΥΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΣ
Ο GERALT!
Η CDProjekt ανακοίνωσε πριν από λί-
γες ημέρες τα οικονομικά στοιχεία
που αφορούν στις συνολικές πωλή-
σεις της τεράστιας επιτυχίας της, The
Witcher 2: Assassins of Kings.
Συγκεκριμένα, από την ημέρα της κυ-
κλοφορίας του Witcher 2 για το PC και
το XBox 360 και μέχρι την κυκλοφορία
του και για Mac, ο τίτλος της
CDProjekt είχε κατορθώσει να πουλή-
σεις 1,7 εκατομμύρια τεμάχια.
Η κυκλοφορία όμως της έκδοσης για
Mac αύξησε ακόμη περισσότερο τις
πωλήσεις, οι οποίες πλέον πλησίασαν
τα 2 εκατομμύρια, με το αριθμό αυτόν
να φτάνει τελικά στα 2,2 εκατομμύρια
κομμάτια μέσα στην περίοδο των εορ-
τών, με τα Steam και Good Old Games
να προσφέρουν τον τίτλο σε προσφο-
ρά μ’ έκπτωση 75%
Η τεράστια αυτή εμπορική επιτυχία σί-
γουρα καθιέρωσε τη, πολωνική
CDProject έναν από τους “μεγάλους
παίκτες” της αγοράς των cRPGs και
αύξησε τις προσδοκίες για το επερχό-
μενο The Witcher 3, το οποίο αναμένε-
ται κάποια στιγμή μέσα στο 2014.
Ή
αλλιώς ο «τζάμπας» είναι (και)
εδώ! Έτσι για αλλαγή, αποφάσισα
αυτόν το μήνα να ασχοληθώ με
τα MMORPGs, τα οποία πολλοί δεν θεω-
ρούν καν (κακώς κατά τη γνώμη μου) πραγ-
ματικά RPGs. Στην πραγματικότητα πιστεύω
ότι είναι πολύ πιο «αυθεντικά» RPGs από τα
απλά cRPGs για τον εξής απλό λόγο: Διαθέ-
τουν ένα από τα βασικά γνωρίσματα που
διέθεταν οι Pen & Paper προπάτορες και
λείπει από τα cRPGs, την κοινωνική διαδρα-
στικότητα και αλληλεπίδραση. Για να το κα-
ταλάβετε καλύτερα, δοκιμάστε να παίξετε
ένα Pen & Paper RPG σόλο, δηλαδή να εί-
στε μόνο εσείς και ο Game Master. Επειδή
το έχω επιχειρήσει, σας πληροφορώ ότι εί-
ναι απίστευτα βαρετό!
Γι’ αυτόν το λόγο, τα MMORPGs είχαν αυ-
τήν την εκρηκτική εξέλιξη και ανάπτυξη
από τα τέλη της δεκαετίας του ‘90 και έν-
θεν. Οι παίκτες ξέφυγαν από τη μοναξιά
του single player και άρχισαν να αλληλεπι-
δρούν μεταξύ τους, είτε συνεργαζόμενοι
είτε αντιμέτωποι (κάτι που δεν διέθεταν
ούτε καν τα P&P). Οι εταιρείες μυρίστηκαν
χρήμα και τα MMORPGs άρχισαν να ξεφυ-
τρώνουν σαν τα μανιτάρια, με το ένα να ξε-
περνάει το άλλο σε ποιότητα. Φυσικά η
«
χρυσή αγελάδα» των MMORPGs αρμέχτηκε
αναλόγως από τα publishing houses για μία
ολόκληρη δεκαετία με το κόστος αρχικής
αγοράς του παιχνιδιού, τη μηνιαία συνδρο-
μή και το κόστος αγοράς των expansions.
Όμως σιγά σιγά οι καιροί έγιναν χαλεποί
λόγω οικονομικής κρίσης, τα αξιόλογα
MMORPGs αυξήθηκαν με γεωμετρική πρόο-
δο (καθιστώντας το συνολικό κόστος όλων
όσα ήθελε να παίξει ο μέσος παίκτης απα-
γορευτικό) και ήρθαν από πάνω και οι Κο-
ρεάτες για να δέσει το γλυκό, κυκλοφορώ-
ντας μία πληθώρα free-to-play τίτλων.
Έτσι, στα τέλη της δεκαετίας του 2000, κο-
λοσσοί του χώρου, όπως η Sony Οnline En-
tertainment και η σκανδιναβική Funcom,
βρέθηκαν με την πλάτη στον τοίχο, βλέπο-
ντας τους servers τους να αδειάζουν και
αυτούς των Κορεατών να γεμίζουν.
Αρχικά τίτλοι μέσου βεληνεκούς, για πα-
ράδειγμα, το Vanguard, το D&D Online και
το Lord of the Rings Online, αλλά πολύ σύ-
ντομα και πολυαναμενόμενα παιχνίδια,
όπως το Age of Conan και το Aion, αναγκά-
στηκαν εκ των πραγμάτων να προχωρή-
σουν στην υιοθέτηση ενός F2P μοντέλου,
όπου ο παίκτης δεν επιβαρύνεται πλέον
από μηνιαία συνδρομή, προκειμένου να
μην αναγκαστούν να εγκαταλείψουν τελεί-
ως τους τίτλους τους κλείνοντας οριστικά
τους servers.
Το 2012 υπήρξε πραγματικά καταστροφι-
κό ακόμη και για μεγαθήρια του χώρου, τα
οποία φιλοδοξούσαν να επικρατήσουν πλή-
ρως στην αγορά. Έτσι, ηχηρά ονόματα
όπως το Star Wars - The Old Republic της
Bioware και το Secret World της Funcom,
έγιναν F2P μέσα σε λίγους μόλις μήνες με-
Η Zoe θα εμφανίζεται στο νέο παιχνίδι.
του Παύλου «ShadowCaster» Δημόπουλου
ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΑΙ
ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ!
Το Secret World ακολούθησε το πα-
ράδειγμα του Guild Wars: αγοράζεις
το αρχικό παιχνίδι και τίποτε άλλο.
RPG NEWS