Page 66 - PC Master τ. 280

PC Master
66
A
λλοι εγκατέλειψαν όταν συνειδητοποίησαν (λανθα-
σμένα) ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνουν στο
παιχνίδι και έσπευσαν να δηλώσουν απογοήτευση
και παράπονα. Παρά την απουσία πολλών, η Blizzard
δεν σταμάτησε να ανανεώνει το παιχνίδι με νέα
patches, με αποκορύφωμα το 1.0.5 (το σημαντικότε-
ρο). Το Diablo 3 άρχισε να δείχνει μία πολύ καλύτερη εικόνα με τον και-
ρό. Σε αυτό το σημείο άλλαξαν πολλά: άλλα είναι γνωστά, άλλα όμως εί-
ναι καλά κρυμμένα στα έγκατα της Tristram και θα τα αναλύσουμε εδώ.
Αν λοιπόν είστε από αυτούς που έχετε να πατήσετε το πόδι σας στο
D3 εδώ και μήνες, ίσως έπειτα από αυτό το άρθρο να αναθεωρήσετε
και να επιστρέψετε στο Sanctuary προτού κυκλοφορήσει το patch
1.0.7
και σας βρει τελείως απροετοίμαστους.
Paragon LeveLing SyStem
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά για όσους δεν έχουν παίξει μετά το
patch 1.0.4. Μπαίνοντας στο παιχνίδι λοιπόν (προσπερνώντας τα δεκά-
δες requests από spam), θα παρατηρήσετε ότι η μπάρα των level περι-
μένει να τη γεμίσετε και πάλι, αυτήν τη φορά με τη βοήθεια του
Paragon Leveling System, μαζεύοντας και πάλι experience. Το εν λόγω
σύστημα προμηθεύει τον παίκτη με απαραίτητα στατιστικά σε κάθε
level, ώστε στο ανώτερο Paragon Level 100 να μην τον ακουμπά κανέ-
νας. Σε κάθε Pagaon Level (PL) αυξάνεται κατά 3% το Magic-Gold Find,
αλλά και τα τέσσερα στατιστικά, Strength, Vitality, Dexterity και
Intelligence. Στο βασικό stat σας κερδίζετε 3 πόντους σε κάθε επίπεδο,
2
πόντους στο Vitality και έναν πόντο στα υπόλοιπα (στα 100 δηλαδή
Paragon Levels, ένας μάγος κερδίζει 300 Intelligence). Σημειώστε ότι
στο 100 PL θα έχετε πια 300% Magic Find, το οποίο είναι και το cap, κά-
τι που σημαίνει ότι δεν θα χρειάζεστε καθόλου MF στον εξοπλισμό σας.
Τι γίνεται οκτώ μήνες μετά το
λανσάρισμα του Diablo 3; Η
πλειονότητα των παικτών από την
πρώτη κιόλας ημέρα κυκλοφορίας
του παιχνιδιού έπεσαν με τα
μούτρα να το ξεκοκαλίσουν, με
αποτέλεσμα να φθάσουν στο level
60
σε μόλις λίγες ημέρες ή ακόμη
και ώρες. Αν και τα 12 χρόνια
αναμονής φαίνονται πολλά, πολλοί
παίκτες, αφού έφτασαν στο
πολυπόθητο Inferno, νομίζοντας
πως τα έχουν δει όλα, άρχιζαν να
αποχαιρετούν το παιχνίδι σε
κύματα. Ένα κύμα εγκατέλειψε
όταν η δυσκολία στο Inferno έκανε
τα πράγματα σχεδόν ακατόρθωτα,
με αποτέλεσμα τα περισσότερα
λεφτά να τα σκορπάμε στα repair.
Της Μαριλης Νικόλη