Page 107 - PC Master τ. 281

R
eview
107
PC Master
γει ομαλά τον παίκτη από τη μία αποστο-
λή στην άλλη. Καλούμαστε να περάσουμε
επιτυχώς από 13 αποστολές, που θα μας
κρατήσουν απασχολημένους για περίπου
8
ώρες ή και παραπάνω, ανάλογα πάντα
με την εξοικείωση κάθε παίκτη. Πράγματα
που θα κάνουμε σε αυτές τις αποστολές
περιλαμβάνουν καταστροφή στόχων (πυ-
ροβόλα, σκάφη, αλλά και μεγάλες βάσεις)
συνοδεία συμμαχικών δυνάμεων και προ-
στασία σκαφών από εχθρικά πυρά. Ο χει-
ρισμός του σκάφους μας δεν είναι δύσκο-
λος, αλλά χρειάζονται σίγουρα δύο με
τρεις αποστολές για να τον συνηθίσετε.
Δυστυχώς, μόλις πάρετε τη strike suit, ο
χειρισμός αλλάζει προς το χειρότερο, ειδι-
κά η ευαισθησία στόχευσης που γίνεται
πολλαπλάσια. Το καλό είναι ότι υπάρχει
επιλογή ρύθμισής της, οπότε τουλάχιστον
αυτό δεν θα αποτελέσει εμπόδιο στο να
γίνουμε άσσοι του διαστήματος.
Το παιχνίδι ξεκινάει πολύ καλά, αφού η
πρώτη αλλά και η δεύτερη αποστολή μπο-
ρεί να μην αποτελούν κάποια πρόκληση,
αλλά βοηθούν σε μεγάλο βαθμό τον παί-
κτη να μάθει τους μηχανισμούς. Σε αυτό
παίζει ρόλο και η απλοϊκή arcade προσέγ-
γιση στον τρόπο παιχνιδιού. Δίνεται μεγα-
λύτερο βάρος στη δράση και λιγότερο
στα αντικείμενα, στον οπλισμό και στην
όλη διαχείριση του σκάφους μας. Βέβαια,
υπάρχουν κάποια υποτυπώδη upgrades,
ένας μικρός αριθμός όπλων, καθώς και 4
διαφορετικά οχήματα που γίνονται διαθέ-
σιμα όσο προχωράμε την ιστορία. Το σκά-
φος μας διαθέτει δύο μπάρες που μας
ενημερώνουν για την κατάστασή του: τη
θωράκιση (armor) και την ασπίδα (shield).
Όσο έχουμε την ασπίδα γεμάτη, δεν μπο-
ρούμε να πάθουμε κάποια ζημιά, ενώ,
όταν μας τελειώσει, αναπληρώνεται εξ
ολοκλήρου, αρκεί να βρισκόμαστε μακριά
από τα πυρά. Όταν η ασπίδα πέσει, τότε
παθαίνουμε ζημιά, ενώ όταν η θωράκιση
πιάσει πάτο, το σκάφος καταστρέφεται.
Φορώντας τη strike suite, προστίθεται άλ-
λη μία μπάρα με το όνομα flux, που όταν
γεμίζει μας δίνει τη δυνατότητα να μετα-
μορφωνόμαστε σε robotech και να κατα-
στρέφουμε τα πάντα στο διάβα μας. Επει-
δή όλα τα καλά σε αυτό τον κόσμο κρα-
τάνε λίγο, όσο πυροβολούμε εχθρικά
σκάφη ως robotech, η μπάρα flux μειώνε-
ται, με αποτέλεσμα στο τέλος το σκάφος
να επιστρέψει στην αρχική μορφή του. Για
να γεμίσει ξανά η μπάρα, θα πρέπει να
καταρρίπτουμε εχθρικά σμήνη. Στο οπλο-
στάσιό μας διαθέτουμε το κλασικό οπλο-
πολυβόλο (machine gun), που είναι πολύ
χρήσιμο στο να διαλύει τις ασπίδες των
εχθρικών σκαφών ή το κανόνι πλάσματος,
Νιώστε την οργή μου, γατάκια.
Άλλη μία σκηνή, άλλο ένα έργο τέχνης.
Οι 13 αποστολές για να τερματίσουμε το παιχνίδι είναι, άραγε, αρκετές;
Δυστυχώς, το σενάριο
δεν καταφέρνει να
ξεφύγει από τα κλισέ
του τύπου «κακοί
εναντίον καλών», ούτε
μας ξεκαθαρίζει το λόγο
για τον οποίο οι αποικίες
πρέπει να είναι ο
«
κακός».
Δυστυχώς, με το «καλημέρα» συναντήσα-
με και το πρώτο μεγάλο bug. Συγκεκρι-
μένα, στο τέλος της πρώτης αποστολής,
αν δεν καταφέρετε να εξουδετερώσετε
τα αντίπαλα σκάφη σε ένα συγκεκριμένο
χρονικό διάστημα (πολύ πιθανό αφού θα
προσπαθείτε να συνηθίσετε το χειρι-
σμό), αντί το παιχνίδι να τελειώσει και να
σας πάει στην οθόνη επιλογής, συνεχί-
ζει, με αποτέλεσμα όταν θα έχετε εξολο-
θρεύσει όλα τα σκάφη, να περιμένετε
μάταια να ξυπνήσει η διοίκηση και να
σας δώσει διαταγές για να συνεχίσετε.
«
ΓΕΙΑ ΣΑΣ,
ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ BUG»
Συγγνώμη, αλλά νομίζω ότι χάσατε το δρόμο σας….