Page 87 - PC Master τ. 281

R
eview
87
PC Master
πρόκειται για μία αραιογραμμένη ιστορία
προσωπικής ανέλιξης εν τω μέσω πολιτι-
κών αναταραχών, με αρκετά κενά διαστή-
ματα περιπλάνησης και side-quests. Εκείνο
που διατηρεί το ενδιαφέρον και γαργαλάει
συνεχώς τον παίκτη για τη συνέχεια, είναι
οι διάσπαρτες αναφορές των NPCs στα ευ-
ρύτερα προβλήματα του Faerun και η συ-
νεχής υπόνοια μελλοντικής ανάμιξης του
ήρωά μας σε αυτά. Από τη στιγμή δε που
αποκαλύπτεται ο πραγματικός ρόλος μας
στα δρώμενα, η προοπτική αλλάζει τελεί-
ως και το επικό feeling κυριεύει τον παίκτη
ως και το καταιγιστικό φινάλε.
YOU MUST GATHER YOUR PARTY
BEFORE VENTURING FORTH
Όπως σε όλα σχεδόν τα επόμενα RPGs
της εταιρείας, έτσι και εδώ οι κάθε είδους
προκλήσεις (βλ. μάχες) είναι σχεδιασμένες
να αντιμετωπιστούν από ομάδα χαρακτή-
ρων με ανώτατο όριο εδώ τους έξι (συμπε-
ριλαμβανομένου του δικού μας). Δυστυχώς
δεν υπάρχει η δυνατότητα για δημιουργία
πλήρως «χειροποίητης» ομάδας ακριβώς
όπως τη θέλουμε (π.χ., στο στυλ των
Icewind Dale), οπότε θα πρέπει να αρκε-
στούμε σε αυτούς που έχει ετοιμάσει η
ίδια η Bioware και θα συναντήσουμε διά-
σπαρτους σε διάφορα σημεία του ταξιδιού
μας. Υπάρχουν κλάσεις, συμπεριφορές και
alignments για κάθε γούστο, χωρίς αυτό να
σημαίνει ότι όλοι οι χαρακτήρες θα σας φα-
νούν το ίδιο ενδιαφέροντες ή έχουν δου-
λευτεί εξίσου ως προς το ρόλο τους στο
παιχνίδι. Μη ξεχνάτε ότι μιλάμε για μία
εποχή κατά την οποία η Bioware πειραμα-
τιζόταν ακόμη με τη φόρμουλα των party-
based RPGs και η λογική που ακολούθησε
εδώ είχε, κυρίως, να κάνει με τη χρησιμό-
τητα των διαθέσιμων μελών και όχι τόσο
με το βαθύ backstory ή τη λεπτοδουλεμέ-
νη προσωπικότητά τους. Έστω και έτσι, θα
συναντήσουμε αρκετούς ενδιαφέροντες
τύπους, αρκετοί από τους οποίους «αβα-
ντάρονται» εμφανώς από το παιχνίδι (όπως
η προαναφερθείσα Imoen ή το δίδυμο
Jaheira-Khalid) ενώ ορισμένοι κρύβονται
κάτω από ένα σκοτεινό σεντόνι fog of war,
σε απόμερες γωνιές του χάρτη που κάποιοι
ίσως δεν επισκεφτούν καν.
Μία από τις πιο εύστοχες και αξιοσημεί-
ωτες προσθήκες της Overhaul Games είναι
η δημιουργία τριών νέων συντρόφων που
δεν υπήρχαν στο παιχνίδι του 1998: του αι-
μοβόρου half-orc Dorn, της χαζοχαρούμε-
νης Neera και του στωικού Rasaad. Εκτός
από μία μικρή ιδιαιτερότητα στις κλάσεις
τους (Blackguard, Wild Mage και Monk
αντίστοιχα) οι τρεις τους έχουν και ατομικά
quests στα πρότυπα του sequel, καθώς και
όλων των μεταγενέστερων RPGs της
Bioware, ενώ αρκετά καλή δουλειά έχει γί-
νει και στον πλούτο αλληλεπίδρασής τους
με τον παίκτη και τους υπόλοιπους της
ομάδας. Μια και μιλάμε για εσωτερική αλ-
ληλεπίδραση, τα μέλη της συντροφιάς με
αντικρουόμενο alignment ή ασύμφωνο
προς το δικό σας, θα εκφράζουν πότε πότε
τις αντιρρήσεις τους και συχνά θα τους δεί-
τε να στήνουν καβγαδάκια στη μέση του
δρόμου, ακόμη και να εγκαταλείπουν το
party αγανακτισμένοι αν ο δείκτης
Reputation του group σας βρίσκεται σε
πλήρη αναντιστοιχία με τις πεποιθήσεις
τους! Κάτι που επίσης θέλει προσοχή είναι
ότι οι «ανενεργοί» σύντροφοί σας δεν ανε-
βαίνουν levels όσο βρίσκονται εκτός ομά-
δας (κάνουν catch-up αργότερα, αλλά
τους παίρνει ώρα) ενώ σε περίπτωση που
Αν είστε απρόσεκτος στο πεδίο της μάχης, σύ-
ντομα θα ξέρετε όλους τους αρχιερείς της πε-
ριοχής με το μικρό όνομά τους.
Οι συναντήσεις με γνωστούς celebrities των
Forgotten Realms δεν λείπουν.
Κάτω από τη φαινομενική ηρεμία του, ο Rasaad κρύβει ένα πονεμένο παρελθόν.
Μία από τις πιο εύστοχες
και αξιοσημείωτες
προσθήκες της Overhaul
Games είναι η
δημιουργία τριών νέων
συντρόφων.
I’m not here for your entertainment...