Page 128 - PC Master τ. 283

PC Master
128
TA ΚΑΛΥΤΕΡA ΕASTER EGGS
Μπορεί στο άκουσμα των λέξεων «πασχαλινά αυγά» κάποιοι να λιγουρεύονται
κάτι σοκολατένιο, όμως την ίδια στιγμή ένας σωστός gamer έχει ήδη ξεκινήσει
την εξερεύνηση για τον εντοπισμό τους. Όταν οι developers έχουν κέφια,
μπορεί να μας αφήσουν άναυδους με ένα τους μόνο... αυγό! Το φαινόμενο έχει
ξεκινήσει από τα πρώτα κιόλας games των ‘80s, συνεχίζοντας την παράδοση
μέχρι τα πιο σύγχρονα, με πολύ περισσότερες δόσεις φαντασίας και έμπνευσης.
Μπορεί να μας παιδέψουν λίγο παραπάνω μέχρι να τα ανακαλύψουμε, αλλά
σίγουρα τα εκτιμάμε πολύ περισσότερο από ένα Kinder έκπληξη...
10
09
08
07
ADVENTURE
Η πρώτη φορά που βρέθηκε Easter egg στην ιστορία των video games δεν θα μπο-
ρούσε παρά να έχει μία θέση στο πασχαλινό μας countdown. Το παιχνίδι Adventure,
που κυκλοφόρησε στο Atari 2600 το 1979, άνοιξε την πόρτα στα μετέπειτα Easter
eggs. Στο 3ο level των Black Castle Catacombs βρισκόταν καλά κρυμμένο ένα pixel
στο χρώμα του τοίχου, το οποίο οδηγούσε σε ένα μυστικό δωμάτιο με την κατακόρυ-
φη φράση «Created by Warren Robinett». Μόνο και μόνο η έκφραση του πρωτάρη
gamer σε μία τέτοια ανακάλυψη άξιζε περισσότερο από το ίδιο το παιχνίδι.
GTA SAN ANDREAS
Η φωλιά των αυγών ή αλλιώς Grand Theft Auto: San Andreas. Όταν μέσα σε ένα
παιχνίδι παραγεμισμένο με Easter eggs, βρίσκουμε μία γιγάντια πινακίδα με την έν-
δειξη «There are no Easter eggs up here. Go away!», δεν έχουμε, παρά να απονείμου-
με τα εύσημα στη Rockstar και να φύγουμε από την περιοχή με ένα χαμόγελο στα
χείλη. Η εν λόγω πινακίδα βρισκόταν στο ψηλότερο σημείο της γέφυρας που συνδέει
το San Fierro με το Las Venturas. Ας το παραδεχτούμε, κανείς μας δεν έφτασε ως εκεί
για χάρη κάποιας αποστολής...
THE WITCHER 2: ASSASSINS OF KINGS
Οι εκπλήξεις εδώ ξεκινούν από νωρίς. Κοντά στο La Valette's Castle, ο βασιλιάς δί-
νει αυστηρές διαταγές στον Gerald, μέσα από ένα quest. Αφού λοιπόν έρθουμε αντι-
μέτωποι με ένα πλήθος εχθρών, θα βρεθούμε στις πύλες του κάστρου, αντικρίζοντας
ένα γνώριμο πτώμα. Παρατηρώντας καλά τη στολή του, συνειδητοποιούμε ότι πρό-
κειται για τον Altair από το Assassin's Creed. Παρ' όλο που ο Gerald δεν φάνηκε να
εντυπωσιάζεται από το συμβάν, εμείς θαυμάσαμε την ακομπλεξάριστη διάθεση της
CD Projekt RED να αναφερθεί σε έναν τίτλο της Ubisoft.
CRYSIS 2
Εδώ υπάρχουν δύο περιπτώσεις: κάποιος developer της Crytec ήταν είτε party
animal είτε φανατικός του R
é
mi Gaillard. Κατά τη διάρκεια της αποστολής «Dead Man
Walking», περνώντας το διάδρομο και κάποια παραπάνω εμπόδια, βρίσκαμε ένα ασαν-
σέρ. Με το άνοιγμα της πόρτας, το θέαμα ήταν ξεκαρδιστικό, αφού αντικρίζαμε δύο
στρατιώτες να «παρτάρουν» δίχως αύριο, με καπνούς, πολύχρωμα φώτα και ντισκο-
μπάλες σε total ‘80s διάθεση.